• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Telia kodin laajakaistat

Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 093
Tuote: Telia kodin laajakaistat (ainakin kaapelimodeemi) Edit: keskittäjille eli joku muukin tuote pitää olla Telialta Edit2: Etu ei koske Avoin kuitu -kohteita, eikä Prepaid- tai DOT-liittymiä.
Tarjoushinta: 14,90€/kk & 19,90€/kk
Normaalihinta: 29,90€/kk & 34,90€/kk
Kauppa: Minun Telia
Voimassa: ?
Linkki: Minun Telia - Omat Sivut | Kirjaudu sisään | Telia
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Telian omilla sivuilla pystyy päivittämään ainakin jo olemassaolevan sopparin edullisempaan tarjoushintaan. Eli Telian asiakkaan kannattaa tsekata omat sivut.
(edit: kamppis on keskittäjille eli joku muukin tuote pitää olla Telialta, jotta tämä on tarjolla)

Esim. Yhteys Kotiin XXL 400-1000 Mbit/s 34,90-5€ (taloyhtiöasiakkaan etu) oli meillä aiemmin joulutarjouksesta otettuna 24,90€/kk. Nyt sai vaihdettua sen saman XXL:n hintaan 14,90€/kk sopimukseksi ihan parilla klikkauksella.

Omat sivut -> Liittymäni ja palveluni -> Laajakaista -> Muuta tilausta

Virkistävää näinä inflaatioaikoina saada jostain vähän säästöäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 093
Missä tuolla sivuilla pitäisi olla tuo "Muuta tilausta" nappi?
Kun klikkaa siihen omaan laajakaistatuotteeseen, niin skrollaamalla sivua siellä on violetti ”muuta tilausta” nappi oikealla, jos tilaus ylipäätään on muutettavissa.
Adblockerit ja tietoturvaohjelmistot yms. saattaa hävittää sen napin, joten käytä sellaista selainta, missä sulla ei niitä ole käytössä.
Edit: kuva
5FCB733A-F02C-40B0-A3FF-8ACD3DDB67D7.jpeg
 
Viimeksi muokattu:

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 727
Itselle ei näytä moisia tarjouksia vaan pelkät normihinnat. :/
 

totallynotrobot

Tukijäsen
Liittynyt
09.02.2019
Viestejä
674
Ja ilmeisesti Telia Dot -liittymää ei kuitenkaan lasketa mukaan, kun itselläkään ei mitään tuollaista tarjousta näy.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 093
Pitää olla kaksi ja käyttöä yli 5e per liittymä
Mulla on tasan yksi 16,90€ rajaton 150m matkapuhelinliittymä ja tuo laajakaistaliittymä telialla (muut perheen liittymät on elisalla). Eli ilmeisesti kuitenkin ihan vaan se yksi matkapuhelinliittymä laajakaistan lisäksi riittää siihen, että on ”keskittäjä”.
 
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
328
Mulla on tasan yksi 16,90€ rajaton 150m matkapuhelinliittymä ja tuo laajakaistaliittymä telialla (muut perheen liittymät on elisalla). Eli ilmeisesti kuitenkin ihan vaan se yksi matkapuhelinliittymä laajakaistan lisäksi riittää siihen, että on ”keskittäjä”.
Tästä en osaa sanoa, DOT liitymässä oli tästä vaan mainittu.
 

totallynotrobot

Tukijäsen
Liittynyt
09.02.2019
Viestejä
674
Varmasti joo yksi perinteinen matkapuhelinliittymä riittää laajakaistan lisäksi. Telia Dot liittymien kohdalla on vain näköjään tehty tuollaisia lisävaatimuksia ettei "liian halvalla" pääsisi käsiksi tarjoukseen.
 
Liittynyt
11.08.2022
Viestejä
9
Pari Telian liittymää löytyy (oikeuttaa keskitysetuihin) ja päivitin 100 megaisen valokuituyhteyden gigaseksi. Lisähintaa tuli 5€/kk.

Alle puolessa tunnissa tuli uusi nopeus voimaan näin sunnuntainakin. Laitteet piti buutata että homma lähti taas pelaamaan.

Tuntuu vähän Telian speedtest palvelimelta kapa loppuvan kun muualta näyttää gigaista ja Telian omalla palvelimella nopeus vaihtelee 500-800 mbitin välillä...

Nykyään gigabitin yhteys on symmetrinen 1000/1000 kun aikaisemmin oli 1000/100. Tämä on kyllä huomattavaa edistystä.
nopeus2022-09-04.png
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 237
No hitto soikoon, pitääkö tässä alkaa siirtämään yksi liittymä Telialle, että saisi itsekin tuolla 5e lisäyksellä gigaiseksi.
Onko tuo alennettu hinta sitten mihin asti voimassa sopparissa?

Pitänee mennä chattiin kyselee, onko mahdollista saada, jos laittaa numeron siirron niille...
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
30
Valokuitu, puhelinliittymä ja iptv palvelu täällä Telialta, mutta omilla sivuilla näkyy vain normihinnat :/

Edit: chatissä päivittivät laajakaistan hinnan, kun kyselin asiasta. Unohtivat vain kertoa asiakkaale, mitä päivittivät ja mihin :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.08.2022
Viestejä
9
Ups, ei se ookkaan 1000M/1000M vaan:
Uusi nopeusluokka Fibre 1000M/500M

Kaippa tuollakin jotenkin pärjää...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 237
Eivät kelpuuta tuota 9,99e/kk liittymää tuohon tarjoukseen vaan pitäisi ottaa tuollainen 19,99e/kk liittymä (12kk, 30e Lidl lahjakortti), ei ole parempia tarjouksia puhelinliittymiin...
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 093
Näkyykö mihin asti voimassa?
Alennettu hinta on 12kk voimassa. Useimmitenhan noita uusia kampanjoita sinä aikana tulee, eli voi taas räpätä napista lisää kestoa. Itsellänikin oli edellinen (tosin hieman tyyriimpi) kamppis vielä menossa.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
109
Kiitti. Täällä Valokuitu XXL päivittyi 14.90e/kk hintaan (500-1000mb). Alunperin 29,90e otettu kampanja maaliskuussa 2021, huhtikuussa 2022 24,90 ja nyt tämä.

En ois uskonut, että suomessa gigasta liittymää saa tähän hintaan, joten positiivinen ylläri. Eikä tosiaan näy telian sivuilla omissa eduissa niinkuin ois voinut kuvitella (ehkä ennen joku vastaava näky).
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 820
Itse päivittelin chatin kautta äsken. 39,90 -> 14,90e gigabitin kuitu vuodeksi. Katsotaan sitten vuoden kuluttua tarjouksia uudelleen.

Mulla ei kyllä ole mitään muuta liittymää Telialta tällä hetkellä...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 405
Itsellä myös XXL 400-1000 29,90 € päivittyi samanlaiseen hintaan 14,90 €. Hinta voimassa 12kk, ei määräaikaisuutta. Puhelinliittymä löytyy Telialta.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 120
Eipä näy tarjousta, ei tosin ole kuin joku laiteoston osamaksu laajakaistan lisäksi. Mahtaisiko tätä edes olla tarjolla Avoimen kuidun asiakkaille?
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 820
Eipä näy tarjousta, ei tosin ole kuin joku laiteoston osamaksu laajakaistan lisäksi. Mahtaisiko tätä edes olla tarjolla Avoimen kuidun asiakkaille?
Mulla ei näkynyt omilla sivuilla mitään tarjousta myöskään, joten otin siitä chatin kautta aspaan yhteyden päivällä ja hetkeä myöhemmin hinta päivitetty.
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
655
Mulla on Telian kaapelimodeemi yhteys kotiin L 70-100 Mbit/s hintaan 22,49€/KK joka päättyisi 27.07.2023. Suoraan omilta sivuilta ei ainakaan mulle tarjonnut mitään uutta ja halvempaa hintaa vaikka liittymä Telialla onkin. Kysyin sitten aspasta chatin kautta ja sieltä ei kyllä herunut itselle mitään tarjouksia kun tuo 22,90€ on kuulemma jo keskittäjä hinta (norm jotain 33€).
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 237
Mulla on Telian kaapelimodeemi yhteys kotiin L 70-100 Mbit/s hintaan 22,49€/KK joka päättyisi 27.07.2023. Suoraan omilta sivuilta ei ainakaan mulle tarjonnut mitään uutta ja halvempaa hintaa vaikka liittymä Telialla onkin. Kysyin sitten aspasta chatin kautta ja sieltä ei kyllä herunut itselle mitään tarjouksia kun tuo 22,90€ on kuulemma jo keskittäjä hinta (norm jotain 33€).
Tuo vaatii ns. keskittäjän "tittelin" eli sulla pitäisi olla joku puhelinliittymä myöskin Telialta, jotta tuohon hintaan saa. Vai onko sinulla jo myöskin puhelinliittymä heiltä?

Minulla myöskin tuo samainen liittymä (taloyhtiön kautta kylläkin ja hintaan 9,90e/kk), siirsin yhden puhelinliittymäni nyt Telialle ja sitten annettiin tuo XXL tarjous hintaan 14,90e/kk.

Liekkö tuossa alueellisia eroja sitten vai päättyikö tuo tarjous, ken tietää, kun ei näitä ole selkeästi mihinkään listattu Telian osalta.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 093
Tuo vaatii ns. keskittäjän "tittelin" eli sulla pitäisi olla joku puhelinliittymä myöskin Telialta, jotta tuohon hintaan saa. Vai onko sinulla jo myöskin puhelinliittymä heiltä?

Minulla myöskin tuo samainen liittymä (taloyhtiön kautta kylläkin ja hintaan 9,90e/kk), siirsin yhden puhelinliittymäni nyt Telialle ja sitten annettiin tuo XXL tarjous hintaan 14,90e/kk.

Liekkö tuossa alueellisia eroja sitten vai päättyikö tuo tarjous, ken tietää, kun ei näitä ole selkeästi mihinkään listattu Telian osalta.
Kampanjan mainossivu on kyllä edelleen pystyssä ainakin taloyhtiöpuolella.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 237
Kampanjan mainossivu on kyllä edelleen pystyssä ainakin taloyhtiöpuolella.
No enpä ole tajunnut, että siellä on eritelty taloyhtiölaajakaista omaan valikkoon, aina sitä oppii uutta. Voipi sitten jatkossa seurata tuota...

Nojaa, eipä noi sivut kovin hyvin toimi, ku ehdottaa keskittäjän saatavuus haulla minun osoitteeseen halpaa Telia Yhteys kotiin L 100M 5G 29,90e/kk, vaikka tässä on kyllä kyseisen firman taloyhtiö laajakaista (kohta 10v käytössä ollut 100Mb 9,90e/kk)...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 093
No enpä ole tajunnut, että siellä on eritelty taloyhtiölaajakaista omaan valikkoon, aina sitä oppii uutta. Voipi sitten jatkossa seurata tuota...

Nojaa, eipä noi sivut kovin hyvin toimi, ku ehdottaa keskittäjän saatavuus haulla minun osoitteeseen halpaa Telia Yhteys kotiin L 100M 5G 29,90e/kk, vaikka tässä on kyllä kyseisen firman taloyhtiö laajakaista (kohta 10v käytössä ollut 100Mb 9,90e/kk)...
Ei. Mutta tuolla ne kertoo siitä, milloin joku tarjous on päällä. Sitten omille sivuille / chattiin katsomaan.
 
Liittynyt
19.01.2020
Viestejä
47
Kokeilin aspan chatissä onneani kun puhelinliittymä on kyllä Telian mutta työsuhde-etuna. Eipä onnistunut.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 237
Liekkö ollut enempikin asiakkaita jotka päivitelleet, taikka sitten joutui Telian pojat käymään paikanpäälläkin tekemässä jotakin, kun tiistaina asiakaspalvelu sanoi, että parin tunnin päästä tulee giganen, mutta asiakassivuilla on vain merkintä että päivitys käsittelyssä eilenkin. Tänään suunnittelin mennä kyselee asiasta chattiin, niin olikin aamupäivästä tullut sähköpostia, että huomenna 9.9 aktivoituu tuo giganen.

Aamupäivästä joutui myöskin boottaa reitittimen, koska ei kulkenut data, josta oletin, että lieneekö joutuneet tekemään isompiakin muutoksia jossain, kun kerta kesti pitempään operaatio. Saas nähdä hyppääkö sitten vuorokauden vaihtuessa nopeus...
 
Liittynyt
03.07.2020
Viestejä
25
Tämän keskittäjäedun napanneiden kannattaa tarkistaa se lasku että etu on kirjautunut sinne laskulle
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
958
Kiitos, nyt 200 mbps 9,90€/kk :)
Offtopic, mutta on tämä Telian hommakin melkosta kusetusta.
Taustarinana siis että maksan nykysessä kämpässä 1000-netistä 29,90€/kk. (Ei ole mitään muita liittymiä Telialla)

Tilasin uuteen kämppään tähän samaan (9,90e) hintaan tän 200 megasen. (Giganen olis sen 39€ maksanu)

Noh menin sitten viikon päästä alentamaan tämän nykyisen kämpän gigasen liittymän perusnopeuteen. Ehdottivat iloisesti että saisin vielä 12kk vanhaan asuntooni 15€/kk gigasen :) Kysyin että mitä vittua tällä teen, kun kohta olen muuttamassa (ja oli hänellä tiedossa). Kertoi sitten että liittymän alentaminen hitaampaa maksaa sen 15€ kerta, ettei ole järkeä sitä alentaa vaan ottaa tuo halvempi sen kuukauden mitä nyt tässä vielä asun.

Koitin vielä tinkiä että saisko millään tuota 15€/kk nettiä siihen uuteen kämppään - no can do.

Täytyy varmaan vuoden päästä kusettaa teliaa, että olisin muuttamassa niin saan vuodeksi halvemman netin :asif:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
109
Gigasesta liittymästä kerkes tulla 39,90e lasku. Telian sivuilta sai taas päivitettyä asiakasetuhintaan 14,90e/kk 12kk ajaksi, eli sama diili kuin aiemmin.
 
Liittynyt
19.01.2020
Viestejä
47
Gigasesta liittymästä kerkes tulla 39,90e lasku. Telian sivuilta sai taas päivitettyä asiakasetuhintaan 14,90e/kk 12kk ajaksi, eli sama diili kuin aiemmin.
Ilmeisesti tuolla aiemmin mainitulla "muuta tilausta" napilla? LISÄYS: En löytänyt enää mistään tietoa, että saisi tuolla 14,90e/kk, mutta 22,99e/kk tarjoaa ihan nettilomakekin jos menee tilaamaan uutta yhteyttä (vanhaa tuo ei anna päivittää). Ehkä tuo vanha kamppis päättynyt vuodenvaihteessa ja tullut tämä huonompi.

Itselläni tuota nappia ei näy eikä ole koskaan näkynyt. Aspakaan ei sanonut asiaan muuta kuin, että "Jees joitain muutoksia ei saa tehtyä kuin asiakaspalvelun kautta." mikä on potaskaa ottaen huomioon, että täälläkin muilla tuo nappi näkyy ja toimii. Luultavasti tuokin on vaan joku järjestelmän bugi.

Joka tapauksessa kyselin aspalta tarjouksen uusimisesta. Eka sanoi, että onnistuu joo, mutta sitten yhtäkkiä "Hei pahoittelut tuo laajakaista etuhinta on ainoastaan nopeuden nostajille eikä keskittäjäetu, eli en saa tuota kampanjaa laajakaistaasi :("

Kysyin sitten, että entä jos lasken nopeuden eka luokan alemmas ja nostan sitten myöhemmin, niin se onnistuu, mutta ei yhdellä kertaa. Laskivat nopeuden nyt (15e palvelumaksulla :rolleyes:, näkyy hinnastossa joten ei pitäisi liittyä chatin käyttöön) ja tarvitsee itse sitten parin päivän päästä käydä pyytämässä nostoa tarjoushintaan (mistä tulee myös erillinen 9e kertamaksu :)). Mutta kyllä tuo kuitenkin koko vuoden mittakaavassa kannattaa. 1000/1000 netissä normihinta olis 39,90e/kk, viime vuonna keskittäjäedulla tuo hinta oli jopa 14,90e/kk ja nyt uudessa edussa huonompi 22,99e/kk mutta silti melkein puolet listahinnasta.

Ja pieni offtopic, mutta vmp taas nää piilomyyntiyritykset:
1705313087674.png
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 440
Viestejä
4 218 602
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
migosz

Hinta.fi

Ylös Bottom