Minulla päättyy telian hintaetusopimus kohta.
Vaihdoin liittymän dna:lle siirtymään ja tein aktivoinnin, se liittymä siirtyy vissii parinviikon päästä kokonaan dna:lle telialta.
Minulle tuli viesti, johon vastasin: "SOITTO" eli ne voisivat soittaa tarjousta.
Sain tarjouksen 18,90e 200M rajaton. Sitten totesin että tuohon hintaan lähde vaihtamaan.
hinta-takuu-liittymä oli 14,90e/kk kuitenkin tällähetkellä telialla jonka sopimus päättyy ja Dna:lta sain 15,90e/kk hinnalla olevan tämän tilalle.
Sitten se telian heppu soitti esimiehelleen ja pyysi lupaa saako alentaa hintaa.
Uusi tarjous oli 17,90e 20M rajaton. Eli on Telialla vain huonosti asiat nykysin.
Eikö ne saa edes tarjota sitä samaa hintaa jolla olen ollut edelliset 4 vuotta putkeen, kun edellinen hinta-takuu on päättynyt. tai antaisi täsmälleen samalla hintaa mitä kilpailevakin.
Se näyttää nyt siltä että pitää ensimmäistä kertaa vaihtaa telialta pois.
/itseasiassa elisa tarjoaa ihan huvikseen vähänväliä mulle ilman mutinoita vaikka mitä liittymiä + lahjakorttia. Liittyy varmaan siihen kun mulla on heidän netti, mutta ei heidän liittymää. En tiedä sitten että olisiko tuota elisaan pitänyt vaihtaa, mutta eipä sille enään voi mitään.