Kysymys:
Epävarmaa:
- Tarviiko liittymää aktivoida Moilla ennenkuin sen siirtää Elisalle?
Allekirjoittaneen loppupäätelmä:
- Meneekö liittymän siirto läpi, jos sinulla on aktivoimaton Moin liittymä ja yrität saada Elisan Moin asiakkaille kohdentamia tarjouksia?
- Onko Moille siirretty aktivoimaton liittymä ja Moille tehty uusi aktivoimaton liittymä numeronsiirron kannalta sama vai eri asia?
- Selailemieni foorumin viestien perusteella allekirjoittanut uskoo enemmän siihen että liittymä pitää aktivoida, jotta numeronsiirto menee läpi. Perustelut:
- Tarkemmat selostukset miksi liittymä pitää aktivoida, kuten @zoppe tuossa ylempänä kuvaili parin vuoden takaisia.
- En löytänyt heti foorumilta viestiä, jossa aktivoimattomalle Moin liittymälle tehty numeronsiirto olisi mennyt läpi. (PS.Jaathan kokemukseni täällä, jos sinulla tälläinen on onnistunut. Viisastumme kaikki.)
Oletan keskeytymisen johtuneen siitä, etten ollut tehnyt aktivointia Moin liittymälle. Tein sen ja soitin liittymällä varalta pari puhelua. Tänään sitten uusi soitto Elisalle ja uusi siirtoprosessi käyntiin. Tuo jumiutunut ei olisi ilmeisesti itsestään lähtenyt etenemään. Moin suuntaan meni veloitukset avauksesta ja eka kuukausimaksu, yht. 14e.