Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aiemmin ollut jo puhetta että nämä jatkuu 13,9€/kk/12kkMonella alkaa leikkaamaan nyt kiinni ne 11.11 hankitut 11€ 11 kuukauden liittymät. Kannattaa alkaa pitämään silmiä auki.
Niin, Telialla. Mutta ei Elisalla.Aiemmin ollut jo puhetta että nämä jatkuu 13,9€/kk/12kk
Erikoista että pitää maksaa väärällä summalla tehty lasku. Itse sain viimeksi korjattua suoraan laskutussumman oikeaksi ennen maksua ihan OmaElisan chatissa, kun oli jäänyt puhelimitse sovittu lisäale puuttumaan.
Eli tein kuukauden alussa tuon "moi-kikkailun" ja jostain syystä Elisan järjestelmä oli laskuttanut viime kuulta 29,90€. Jonkin aikaa jouduin jonottaa laskutuspuolelle ja sieltä vakuuteltiin että tuo 20€ ylimääräinen osuus hyvitetään seuraavassa laskussa. Nyt pitää vain maksaa tämä isompi lasku ihan kiltisti.
Itse olen laittanut siirtymään heti seuraavana päivänä, koska uusi liittymätyyppi on ollut halvempi. Eka elisan 11€ liittymä (Telia tarjous) ja myöhemmin vuoden alkupuolella elisan 2.9€ liittymä (Moi tarjous). Se alkuperäinen liittymä oli varmaankin päälle 20€.Erikoinen käytäntö. Eipäs ole moista tullut vastaan, kun olen aina ajoittanut muutenkin kuukauden vaihteeseen tuon liittymän. Aina todettu puhelimessa myyjän kanssa, että tämä on helpompi molemmille osapuolille kun ei ole samassa laskussa kahta liittymää.
Näin näyttää tapahtuneen.Onko muilla puoliintuneet Bonuswayssa jo aiemmin tehdyt mutta vielä arvioitavana olevat Moi-tilausten ostohyvityssummat? Näyttisi Moin ostohyvitys puoliintuneen eli on nykyään 12.5€ mutta samalla sieltä tuplabonuksista kesältä on arvioitava summa muuttunut 50€ -> 25€.
Joo tuli mailia ja kysyin vielä ja asiaa selvitellään.Tuo bonuksen puolittuminen joku bugi kuulemma. Korjaavat asian.
Telian sinkkupäivillä oli se 11e/kk 600 viestiä ja puhelua ja 100MM netti, ilmeisesti tarjous päättyy nyt winback elisalla ja nousee joko 17.90e sama liittymä tai 100m huoleton 18.90e.
Hirveitä hintoja.
Jo ei parempaa tarjolla niin siirtyy oma liittymä Moille kun käyttää enimmäkseen nettiä. Rajattomat puhelut ja txt ovat vain bonareita.
Onko joku testannut lähiaikoina, että toimiiko vielä tuo Elisa > Moi > Elisa Huoleton ilman EU dataa 9,90€/kk 24kk?
Onko joku testannut lähiaikoina, että toimiiko vielä tuo Elisa > Moi > Elisa Huoleton ilman EU dataa 9,90€/kk 24kk?
Kysyin Elisan chatissa liittymätarjousta. Kuulemma tuo hänen tarjoama 23,90 €/kk vuodeksi on paras etu mitä voi nyt antaa ja kuitenkin siellä sivuilla mainostetaan 19,90 € / kk kahden vuoden ajaksi tuota samaa liittymää
Mulla on nyt Telian rajaton 18,90 € / kk. DNA lupasi samaan hintaan ja Saunalahti siis kalliimpi. Moilla rajaton data pelkästään 18 € / kk ja siihen tulisi puhelut päälle.
Ilmeisesti tässä ei oikein voi enempää kilpailuttamalla saada laskettua.
Jos vain ominaisuudet riittää, niin siirry Moille ja pyydä Elisalta 9.9€ Huoleton 4G 24kk.Kysyin Elisan chatissa liittymätarjousta. Kuulemma tuo hänen tarjoama 23,90 €/kk vuodeksi on paras etu mitä voi nyt antaa ja kuitenkin siellä sivuilla mainostetaan 19,90 € / kk kahden vuoden ajaksi tuota samaa liittymää
Mulla on nyt Telian rajaton 18,90 € / kk. DNA lupasi samaan hintaan ja Saunalahti siis kalliimpi. Moilla rajaton data pelkästään 18 € / kk ja siihen tulisi puhelut päälle.
Ilmeisesti tässä ei oikein voi enempää kilpailuttamalla saada laskettua.
Eu data normaalihinnoillakin sen verran halpaa nykyään että ei muutaman päivän reissusta montaa euroa lisämaksua koidu jos pärjää ilman youtubea ja muita datarohmuja.
..... juurikin kuten yläpuolella sanotaan........ itse olin juuri ulkomailla ja käyttelin normikäytöllä puhelinta...... videoita yms voi sitten katella hotellin wifillä joten ei se premium liittymä ole pakollinen mikäli et taukoomatta siellä ulkomailla oleKuinkahan moni oikeasti laskee tai arvio kumpi käytännössä tulee halvemmaksi: maksaa EU-datasta käytön mukaan vai maksaa ekstraa paketista, johon se kuuluu. Meinaan sillä EU-datan kuukausittaisella lisähinnalla saa vuositasolla kyllä melkoisesti sitä EU-dataa. Jos otetaan verrokkina Elisalta vaikka 10€/kk Huoleton 4G ja joku 17€/kk vastaava EU-datallinen liittymä niin vuodessa hintaeroa tulee sen 7*12€ = 84€. Elisan EU-data maksaa 5,58€/Gt. Tuolla vuosittaisella hintaerolla saa jo 15GB edestä datankäyttöä EU-alueella. Miten paljon vuodessa oikein reissataan ja mitä siellä matkalla tehdään, jos menee enemmän kuin tuo? Hotellihuoneissa, kahviloissa, ravintoloissa jne. on kuitenkin melko suurella todennäköisyydellä wifiä tarjolla, joten tuo määrä pitäisi kuluttaa tällaisten rakennusten ulkopuolella.
Kuinkahan moni oikeasti laskee tai arvio kumpi käytännössä tulee halvemmaksi: maksaa EU-datasta käytön mukaan vai maksaa ekstraa paketista, johon se kuuluu. Meinaan sillä EU-datan kuukausittaisella lisähinnalla saa vuositasolla kyllä melkoisesti sitä EU-dataa. Jos otetaan verrokkina Elisalta vaikka 10€/kk Huoleton 4G ja joku 17€/kk vastaava EU-datallinen liittymä niin vuodessa hintaeroa tulee sen 7*12€ = 84€. Elisan EU-data maksaa 5,58€/Gt. Tuolla vuosittaisella hintaerolla saa jo 15GB edestä datankäyttöä EU-alueella. Miten paljon vuodessa oikein reissataan ja mitä siellä matkalla tehdään, jos menee enemmän kuin tuo? Hotellihuoneissa, kahviloissa, ravintoloissa jne. on kuitenkin melko suurella todennäköisyydellä wifiä tarjolla, joten tuo määrä pitäisi kuluttaa tällaisten rakennusten ulkopuolella.
Ei taida alle 4,90e/kk saada mitään liittymää? Jos siis esim. haluais pitää liittymää "hyllyliittymänä" ja säilyttää vanhan numeronsa.
Itse otin bonuswayn kautta tuon elisan latausliittymän. Jos numero on jo elisalla, niin täytyy tehdä ensin siirto muualle. Latausliittymä on 0/kk ja 5€ täytyy ladata puheaikaa aluksi. Hyvä liittymä kakkos puhelimeen varalle. Liittymä on voimassa 2 vuotta edellisestä latauksesta.Ei taida alle 4,90e/kk saada mitään liittymää? Jos siis esim. haluais pitää liittymää "hyllyliittymänä" ja säilyttää vanhan numeronsa.
Itse otin bonuswayn kautta tuon elisan latausliittymän. Jos numero on jo elisalla, niin täytyy tehdä ensin siirto muualle. Latausliittymä on 0/kk ja 5€ täytyy ladata puheaikaa aluksi. Hyvä liittymä kakkos puhelimeen varalle. Liittymä on voimassa 2 vuotta edellisestä latauksesta.
Linkin takaa Etusivu - Elisa - Verkkokauppa (napattu mobiili.fi mainosbannerista) pääsee noutamaan "yksilöllisen" liittymätarjouksen. Ainakin Telian liittymällä saa Huoleton Premiumin hintaan 19,90€/kk (sis. 10Gt EU-dataa) 24kk ajan.
Lisäksi mukaan tulee 20€ S-ryhmän lahjakortti.
Sain Moin asiakkaana Elisalta tarjouksen perusliittymästä, joka siirrettiin puheparkkiin. Siinä toimii sms ja puhelut (30snt kpl/min) mutta mms eikä netti toimi. Hinta 1.90e/kk.Ei taida alle 4,90e/kk saada mitään liittymää? Jos siis esim. haluais pitää liittymää "hyllyliittymänä" ja säilyttää vanhan numeronsa.
Ei kovin hyvä tarjous, kun tuo latausliittymä on 0 € / kk ja puhe ja viesti taisi olla jotain 0,07 € / kpl tai minuutti. Ilmeisesti tämä ihan normaalihinnalla.Sain Moin asiakkaana Elisalta tarjouksen perusliittymästä, joka siirrettiin puheparkkiin. Siinä toimii sms ja puhelut (30snt kpl/min) mutta mms eikä netti toimi. Hinta 1.90e/kk.
Tuo tarjous saatu kauppakeskuksen standiltä ja samalla vaihtui pari liittymää Elisalle. Sitä en tiiä tarjoavatko pelkästään tuollaista vaan laskivat ihan paperille kuukausihintoja Moilta ja Elisalta.