Ei saanut Elisan chatista enää tänään MOIlle Huoleton 4G 9,90 €/kk vaan tarjosi 14,90 €/kk. Jäi ottamatta toistaiseksi.
Ei sitä tietääkseni chatista ole koskaan saanutkaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:05 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Ei saanut Elisan chatista enää tänään MOIlle Huoleton 4G 9,90 €/kk vaan tarjosi 14,90 €/kk. Jäi ottamatta toistaiseksi.
Kannattaa tosiaan soittaa Elisan myyntinumeroon. Numero varmaan jostain löytyy.Ei saanut Elisan chatista enää tänään MOIlle Huoleton 4G 9,90 €/kk vaan tarjosi 14,90 €/kk. Jäi ottamatta toistaiseksi.
Oliko tämä määräaikainen liittymä kuten DNAlla taitaa yleensä olla?
toistaiseksi voimassaoleva 2v soppari tolla kybällä. eli saa irtisanoa koska vaanEi saanut Elisan chatista enää tänään MOIlle Huoleton 4G 9,90 €/kk vaan tarjosi 14,90 €/kk. Jäi ottamatta toistaiseksi.
Oliko tämä määräaikainen liittymä kuten DNAlla taitaa yleensä olla?
Ei sitä tietääkseni chatista ole koskaan saanutkaan.
Joo. 9.9€ huoleton 4G. Ja joku oli saanut myös 4.9€ tarkka 4G liittymän. Jos soittelee ja viestittelee, niin Huoleton on vähän parempi.Näinkö tuota 9,9e liittymää kannattaisi kalastella tikka+ tilalle, mulla on 2,9e elisamoielisa toisena simminä kännyssä? Se jättää tuon halvemman liittymän turhaksi.. :/
Ite tuli tänään tehtyä siirto Moille, saa nähdä millaisen tarjouksen Elisa sitten tekee. Chatissa tuli jo kyseltyä nykyisen (Tarkka 4G, 15€/kk) tilalle tarjousta. Tuo siis loppuu tähän kuuhun ja sen jälkeen normihinnalla. Noh, tarjoukset oli mitä odotinkin eli jotain Huoleton Premiumia 22€/kk... Eiköhän sieltä vähintään nykyistä vastaavan saa taas ongittua, mutta on tääkin jollain tapaa naurettavaa, että vuosia olen ollut asiakkaana enkä saa hyvää tarjousta suoraan, vaan pitää ensin olla muka vaihtamassa kilpailijalle
EDIT: Tarviikos tässä nyt Moille päin tehdä itse mitään? Palauttaa simmejä jotka tulee postissa? Tuleeko rahat takaisin automaattisesti vai pitääkö ne erikseen hakea?
Mites tuo EU-data noissa winback-tarjouksissa? Kukaan kysellyt paljonko maksais?
Suosittelisin itse soittamaan siihen myyntinumeroonKauanko yleensä kestää Elisan yhteydenotosta Moi siirron jälkeen?
Itselleni tuli maanantaina tekstiviestssä kyselyi että saavatko soittaa, vastasin että saavat. Soittoa ei ole kuitenkaan tullut vielä.
Omasta mielestä kallis.Minulle tarjottiin Elisan viimevuotisen 11€/kk kampanjaliittymän jatkoksi Huoleton Premium (100M) 17,90€/kk (voimassa 12kk), eikö tuo ole ihan hyvä hinta jos EU-datalle on tarvetta?
Minulle tarjottiin Elisan viimevuotisen 11€/kk kampanjaliittymän jatkoksi Huoleton Premium (100M) 17,90€/kk (voimassa 12kk), eikö tuo ole ihan hyvä hinta jos EU-datalle on tarvetta?
Omasta mielestä kallis.
Eipä taida EU-datalla löytyä halvempia.
Ootkos kuullut lähiaikoina paremmista EU-datallisista? Itse en ainakaan ole.
Minulle tarjottiin Elisan viimevuotisen 11€/kk kampanjaliittymän jatkoksi Huoleton Premium (100M) 17,90€/kk (voimassa 12kk), eikö tuo ole ihan hyvä hinta jos EU-datalle on tarvetta?
Tuo 11€/kk hinta oli 11 kuukauden ajan, eli ens kuussa päättyy minulla ainakin. Tuo tekstiviestillä tullut jatkotarjous taas on voimassa 7.9 saakka.Sama homma, mutta en itse vielä tarttunut tarjoukseen koska tuossahan on aikaa vielä 11.11.
Itse en ole kyllä kokenut EU-data niinkään tärkeäksi (tämä toki riippuu, että reissaileeko paljon ulkomailla).
Odotan kyllä parempaa tarjousta.
Itse kun meinasin vaihtaa Elisalta Telialle kesällä niin Elisa tarjosi Saunalahti Tarkka Premium 50M (sis. 10Gt EU-dataa ja 600min/txt) 14,90e/kk.
Edit. Tosin eipä sekään paljoa halvempi ole kuin tuo nopeampi 100M Huoleton 17,90e/kk.
Ja jos sopii myynnin kanssa, että liittymä vaihtuu vasta 12.10.18 niin saisi pidettyä tuon 11€ liittymän mahdollisimman pitkään.Tuo 11€/kk hinta oli 11 kuukauden ajan, eli ens kuussa päättyy minulla ainakin. Tuo tekstiviestillä tullut jatkotarjous taas on voimassa 7.9 saakka.
Jos vielä tänään tai huomenna on elisan winback voimassa, niin tosiaan nopein konsti on tilata Moilta kokonaan uusi numero. Numero on tosi äkkiäkin voimassa. Sitten vain soittoa Elisan myyntiin ja kysymään 9.9€ 24kk Huoleton 4G liittymää.Ootteko saanut vielä tuota winbackia moi-elisa? Ollut Telian liittymät muutaman vuoden , oli 4g rajaton mobiililiittymänä määräaikainen 12,9e kuussa ja sain kikkailtua mobiilidatan 8,45e viikonloppu tarjouksen, olisin ollut tyytyväinen noihin kunnes Telia laittoi eilen laskun 66e /kk. Soitin aspaan eka asiakaspalvelija löi luurin korvaan ja alkuun eivät olisi mitään hyvittäneet. Sanoin että lähinnä heidän henk. koht. ongelma jos olen saanut tilattua liittymät kun ei tilatessa ollut ongelmaa, ilman infoa muutettu molemmat listahinnalle , kuitenkin sanoi ettei voi olla kaksi tuotetta etuhintaan , lopulta kuluttaja-asiamiehellä uhkailun jälkeen hyvittivät laskusta 35e. Olisi tarjonnut tilalle 19.9e nuorisoliittymää ja mobiilidatan 14,9e/kk.Pitäkööt tunkkinsa muutenkin verkko uudessa asuinpaikassa niin tukkoinen ettei iltapäivisin tule kuin pari megaa. Numsi lähti moille joten nyt odotellaan mahd. winbackia tai elisalta kysyn moi tarjouksen.
Muillekin kuin Moin asiakkaille?Elisan chatissa 100M mobiililaajakaista 9,90€ kk 24kk
Käytitkö Moi-korttia vai ihan suoraan?Elisan chatissa 100M mobiililaajakaista 9,90€ kk 24kk
Mielestäni tällainen pieni vaivannäkö liittymäasioissa (internet, puhelin, sähkö tms.) säästää vuositasolla huomattavan pitkän pennin. Esim. sähkön hinnasta tippui melkein puolet pois, kun olin siirtymässä Fortumilta pois ja soittelivat perään. Tosin valtaosahan tuosta on siirto- ja kuukausimaksua, mutta lasku kerrostalokaksiossa putosi noin 5-8€/kk. Puhelinliittymissä nyt säästetään tuo 240€/vuosi. Harmi, kun Elisa Viihteelle ei ole mitään kilpailukikkaa, mutta tulee tosiaan niin paljon taloudessa käytettyä ettei tuo 39,90€/kk nyt mikään niin tajuton summa ole 100M/5M kaapeliyhteydestä ja tallennuspalvelusta, jonka käyttö tuolla uusimmalla digiboksilla on jopa sujuvaa.
Nyt vain kaikki Chat:iin. Jos antavat kaikille tuohon hintaan. Hyvä hinta, kun normaalisti on noin: 24,90 €/kk(12kk, jonka jälkeen 29,80 €/kk)Elisan chatissa 100M mobiililaajakaista 9,90€ kk 24kk
Nyt vain kaikki Chat:iin. Jos antavat kaikille tuohon hintaan. Hyvä hinta, kun normaalisti on noin: 24,90 €/kk(12kk, jonka jälkeen 29,80 €/kk)
Jep, vuonna 2012 otin kun tähän osoitteeseen muutin. Itse asiassa viestisi innoittamana kävin Speedtestin nykäisemässä ja 90.01M Up ja 9.76M Down antoi lukemiksi, joten on kai nostettu ihan ittekseen tuohon kymppiin uppipuolikin Joka päivä oppii jotain uutta. Palatakseni vielä tuohon winback-puheluun, niin tarjosivat kyllä "laitetaanko uusi 24kk määräaikaisuus tähän Elisa viihteeseen, niin pysyy hinta samana". Sanoin vaan että samanapa tuo on pysynyt viimeiset 6 vuotta enkä ole kiinnostunut ottamaan määräaikaisuutta ellen siitä jotain tuntuvaa hyötyä saa, tarjosi kolmea kuukautta HBO Nordiccia veloituksetta. En tarttunut. Jos meinaavat nostella Viihteen hintaa tuosta niin sitten joutuu jo kilpailuttamaan kodin kiinteän yhteyden, koska 40€/kk on aikalailla kipuraja kyllä. Jos olisi mahdollista ottaa tuollainen 50M/10M 19.90€/kk Viihde tähän kämppään, niin ottaisin välittömästi. Mutta kun ainoa vaihtoehto on tuo 100M 39.90€/kk jos Viihteen haluaa. Pelkän kaapeliyhteyden 50M nopeudella saisi sitten 32.90€/kk, joten ei järkeä kun viihdettä tulee käytettyä kuitenkin.Sulla on vissiin joku vanha Elisa Viihteen soppari? Nykyään kaapelin kautta Elisa Viihteen nopeus on 100/10Mbit/s ja Elisan palstalla ovat muuttaneet nämä vanhat nopeudet uuteen nopeusluokkaan. Eli kirjaudu sinne ja pyydä palststiimiä muuttamaan nopeus
Mut joo, itselle maksaisi Elisa Viihde 50/10Mbit/s 19.90€/kk, 100/10Mbit/s 24.90€/kk, 250/50Mbit/s 39.90€/kk ja 1000/100Mbit/s 69.90€/kk. Ennen oli 19.90€/kk 100/10Mbit/s, jos taloyhtiön perusnopeus oli 10Mbit/s ja 29.90€/kk, jos perusnopeus on 2Mbit/s.
Jep, vuonna 2012 otin kun tähän osoitteeseen muutin. Itse asiassa viestisi innoittamana kävin Speedtestin nykäisemässä ja 90.01M Up ja 9.76M Down antoi lukemiksi, joten on kai nostettu ihan ittekseen tuohon kymppiin uppipuolikin Joka päivä oppii jotain uutta. Palatakseni vielä tuohon winback-puheluun, niin tarjosivat kyllä "laitetaanko uusi 24kk määräaikaisuus tähän Elisa viihteeseen, niin pysyy hinta samana". Sanoin vaan että samanapa tuo on pysynyt viimeiset 6 vuotta enkä ole kiinnostunut ottamaan määräaikaisuutta ellen siitä jotain tuntuvaa hyötyä saa, tarjosi kolmea kuukautta HBO Nordiccia veloituksetta. En tarttunut. Jos meinaavat nostella Viihteen hintaa tuosta niin sitten joutuu jo kilpailuttamaan kodin kiinteän yhteyden, koska 40€/kk on aikalailla kipuraja kyllä. Jos olisi mahdollista ottaa tuollainen 50M/10M 19.90€/kk Viihde tähän kämppään, niin ottaisin välittömästi. Mutta kun ainoa vaihtoehto on tuo 100M 39.90€/kk jos Viihteen haluaa. Pelkän kaapeliyhteyden 50M nopeudella saisi sitten 32.90€/kk, joten ei järkeä kun viihdettä tulee käytettyä kuitenkin.
Sulla on vissiin joku vanha Elisa Viihteen soppari? Nykyään kaapelin kautta Elisa Viihteen nopeus on 100/10Mbit/s ja Elisan palstalla ovat muuttaneet nämä vanhat nopeudet uuteen nopeusluokkaan. Eli kirjaudu sinne ja pyydä palststiimiä muuttamaan nopeus
Mut joo, itselle maksaisi Elisa Viihde 50/10Mbit/s 19.90€/kk, 100/10Mbit/s 24.90€/kk, 250/50Mbit/s 39.90€/kk ja 1000/100Mbit/s 69.90€/kk. Ennen oli 19.90€/kk 100/10Mbit/s, jos taloyhtiön perusnopeus oli 10Mbit/s ja 29.90€/kk, jos perusnopeus on 2Mbit/s.
Kateellinen täällä kirjoittelee.
Itse maksan 40e Elisan 100M/Eli Viihteestä ja oikein sydäntä särkee..
Kovasti yrittänyt esitellä taloyhtiölle liittymistä Elisaan verkkoon (taloyhtiö laajakaista), jolloin hinta oli yo. nopeudella olisi ollut 20e/kk eikä vastikkeesen olisi tullut kuin "muutama" euro lisää asukkaille.
Mutta kun taloyhtiön puheenjohtaja (idiootti egoisti) ja muut jäsenetkin "iäkkäitä", niin ei kyllä heitä niitä kiinnosta moinen.
Itä-Hki alueella siis asun.
Tänään kauppareissulla Telian pömpelistä tuli tarjous. 6.90e, rajaton 4g mukaan lukien pohjoismaat ja balttia., puhelut käytön mukaan. Olin jo ottamassa, mutta tulinpa kysyneeksi vielä sen nopeuden uudelleen. Olikin 2M, joka kuulemma riittäisi kaikkeen videotoistoon. No en kuitenkaan ottanut.
2M liittymä oli. Nimeä en muista, mutta kuulemma "kaikilla opiskelijoilla on tämä."Oikeasti 2M ettei vaan ollut se 0.2M perusliittymä? Muistatko liittymän nimeä? En oikein ymmärrä tuota Teliaa, jos karsivat eka liittymävalikoimaa ja sitten tarjoilevat yleisen listan ulkopuolisia liittymiä myyjien toimesta. Toki voi olla joku karsittu versio tuosta lapsille suunnatusta liittymästä: Lapselle - Liittymät - Kauppa - Telia