- Liittynyt
- 15.07.2022
- Viestejä
- 634
Toissa lauantaina tein yhteen liittymään Telia-->Moi siirron. En aktivoinut Moi liittymää missään vaiheessa, simmi tuli ke tai to. Keskiviikkona tuli eka viesti Telialta, seuraava torstaina. Perjantaina Telialta kiinni uusi 12kk hinta.
Viime lauantaina tein kolmelle liittymälle saman liikkeen. Samoin emäntä (sama sukunimi/osoite). Eilen ei ollut vielä Telialta näkyvissä, että numeron siirto olisi käynnissä. Moilta lähtenyt se normi 5€ veloitus kortilta, sekä samat kuviot kuin viikko sitten (simmit postitettu, mutta ei ole vielä saapunut).
Pitää odotella kun simmit saapuu ja ottaa ne liittymät sitten käyttöön. Jospa sitten alkaisi numeron siirto näkymään. Oisko venyttänäät Moin puolelta numeron siirron tekemistä niin pitkään kuin mahdollista on?
Kai se jossain vaiheessa pitäisi tulla siirron ajankohta, yms tietoon myös asiakkaalle.
Edit.
Hauskasti kilahtikin juuri viesti Telialta.
Viime lauantaina tein kolmelle liittymälle saman liikkeen. Samoin emäntä (sama sukunimi/osoite). Eilen ei ollut vielä Telialta näkyvissä, että numeron siirto olisi käynnissä. Moilta lähtenyt se normi 5€ veloitus kortilta, sekä samat kuviot kuin viikko sitten (simmit postitettu, mutta ei ole vielä saapunut).
Pitää odotella kun simmit saapuu ja ottaa ne liittymät sitten käyttöön. Jospa sitten alkaisi numeron siirto näkymään. Oisko venyttänäät Moin puolelta numeron siirron tekemistä niin pitkään kuin mahdollista on?
Kai se jossain vaiheessa pitäisi tulla siirron ajankohta, yms tietoon myös asiakkaalle.
Edit.
Hauskasti kilahtikin juuri viesti Telialta.
Viimeksi muokattu: