Liittymät

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Minulla kävi samoin. Eilen OmaElisan chatin kautta sain ne aloittamaan uuden numeronsiirron alkuperäisen tilausvahvistuksen hintojen mukaisesti (tosin aspahenkilön piti tehdä tilaus normaalihinnoilla ja korjata tiedot jälkikäteen; tarkistin siltä myös että lahjakortti tulee kuten luvattiin).

Sama juttu täällä tänään.
 
Winback-soitto elisalta 100 tarkkaan (moille siirtymässä) ei jalostunut muuhun kuin ihka ensimmäiseen päivitettyyn hintaan eli 13,99e/kk. Puhelimessa lupasi jonkun kympin avausmaksun pois, en tajua mikä, koska ei sellaista missään viestissä aiemmin ollut. Bookbeat 2kk maksutta tai se ruutu+ 1kk olis saanut. Ei meille kelvannut. Muiden syiden takia jäin tuohon tarkkaan ja teen uuden siirroon parin viikon päästä ja sillä kertaa siirto sitten tehdään oikeasti, jos ei tule selkeästi parempia tarjouksia.
 
Viime hetken tekstari Elisalta Moille 4G 200M 23,99e liittymälle.
Älä lähde! Saat 50 euron Elisa-lahjakortin, kun jäät Elisan asiakkaaksi. Tarjoamme liittymällesi Elisa 4G Rajaton 200M -liittymän 24kk ajaksi hintaan 19,99€/kk (norm. 33,99€/kk)...
 
Moi:lta tilasin liittymän kun loppukuusta loppuu nykyinen elisan tarjous niin ei ole ihme kyllä tullu soittoja, tosin mitä luin niin se siirto ei suoranaisesti rupea edes tapahtumaan ennenkuin olen tehnyt liittymän aktivoinnin?
 
Moi:lta tilasin liittymän kun loppukuusta loppuu nykyinen elisan tarjous niin ei ole ihme kyllä tullu soittoja, tosin mitä luin niin se siirto ei suoranaisesti rupea edes tapahtumaan ennenkuin olen tehnyt liittymän aktivoinnin?

Ei vaadi Moin puolella liittymän aktivointia, että numsi-prosessi lähtee rullaamaan. Numsiin vaadittavat liittymän omistajatiedot pitää toki olla syötettynä. Tämä havainnoitu omalta osaltani viimeisen kahden viikon aikana ja todettu tässä ketjussa muiden toimesta lukuisia kertoja.

Itselleni tuli Elisalta Tarkan jatkoksi ja numsin käynnissä ollessa tekstarina vain huonoja tarjouksia ja pari ehdotusta myyjän kanssa keskustelusta. Ei kuitenkaan kiinnostanut lörpötellä joutavia, joten en tiedä mitä olisivat tarjonneet. Annoin mennä Moille.
 
Viimeksi muokattu:
Minulla kävi samoin. Eilen OmaElisan chatin kautta sain ne aloittamaan uuden numeronsiirron alkuperäisen tilausvahvistuksen hintojen mukaisesti (tosin aspahenkilön piti tehdä tilaus normaalihinnoilla ja korjata tiedot jälkikäteen; tarkistin siltä myös että lahjakortti tulee kuten luvattiin).

Jatkona tälle (uusi Moi->Elisa-numsi 7,99€), mielenkiintoisesti Moin simmin saapumisessa minulle näkyy tällä kertaa menevän ainakin 12 päivää tilauksesta, jos tulee ollenkaan. Ei nimittäin ole vielä näkynyt, ja maanantai on seuraava postinjakelupäivä. Elisalta sen sijaan saapui jo toinen sim-kortti (lainauksessa mainitun uudestaan aloitetun numeronsiirron myötä).

Kaiken varalta pidä Moin saapumattoman sim-kortin "väliaikaisesti suljettuna" Mun Moista, jos se olisikin toimitettu väärään osoitteeseen. Liittymä on kumminkin auki eikä tuo estäisi numeronsiirtoa, joten en minä sitä simmiä oikeasti tarvitse.
 
Viimeksi muokattu:
Minkä operaattorin kautta nykyään kannattaa siirtää Elisan liittymä latausliittymäksi, suoraan se ei kai onnistu? Vieläkö esim. Telia Dotiin saa jotenkin ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi ilman avausmaksuja?
 
Minkä operaattorin kautta nykyään kannattaa siirtää Elisan liittymä latausliittymäksi, suoraan se ei kai onnistu? Vieläkö esim. Telia Dotiin saa jotenkin ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi ilman avausmaksuja?
Suosittelen kokeilemaan Telia DOT -liittymää, koska siinä ei ole avausmaksua. Ehdoissa voi tosin olla jotain seikkoja, että avausmaksuton jos tietyn ajan käytössä.


Telia Dot -markkinointisivuilla lukee avausmaksu €0. Se olisi ainakin halvin tapa siirtää. 14 vrk peruskäyttöä ilmaiseksi, eli mitään kulua ei pitäisi tulla.
 
Moi:lta tilasin liittymän kun loppukuusta loppuu nykyinen elisan tarjous niin ei ole ihme kyllä tullu soittoja, tosin mitä luin niin se siirto ei suoranaisesti rupea edes tapahtumaan ennenkuin olen tehnyt liittymän aktivoinnin?
Kyllä siirto lähtee tapahtumaan ilman Moi-liittymän aktivointia. Oman Moi-liittymäni aktivoin vasta samana päivänä kun numeron siirto ja SIM-kortin vaihto tehtiin. Moin laskutushan käsittääkseni käynnistyy siitä kun liittymän aktivoi.
Onhan sinulla Oma Elisan asetuksissa sallittu markkinointiviestintä? Ei tule soittoja tai viestejä jos ne on kielletty.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
255 208
Viestejä
4 436 103
Jäsenet
73 511
Uusin jäsen
Sevle

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom