Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oma elisan kauttaMiten pääsit chattiin? Itelle sanoo että
"CHAT EI SAATAVILLA JUURI NYT"
E: pääsin chattiin mutta ei myy liittymää
No pitkään seurannut ketjua ja piti ihan tätä varten rekisteröityä.Juuri rekisteröitynyt tili, joka kehuu saaneensa halvat liittymän tuosta vaan, ehkä pikkasen pistää miettimään...
Ootko kauan ollut Moi:lla?
Mihin asti voimassa?
Jos tuollaisen koodin jostain vain saisi..
Voimassa 11.10 asti
Kuulin, että Elisan myyntinumeroon soittamalla kaikille Moi asiakkaille saa Elisalta Tarkka 100M 5,90 e/kk tai Huoleton 100M 16,90 e/kk. Ja oli joku mokkulanetti tarjous kanssa Moi asiakkaille.
Noihin osoitteisiin kun tunkee omaa numeroaan niin voi kokeilla mitä tarjoaa:
www.elisa.fi/etusi ja www.elisa.fi/rajaton
Kiitoksia linkistä lähti 5 kpl Moi liittymiä siirtymään Elisalle Tarkka 100M 5,9€/kk 24 kk. Ja selvennyksenä etten ole ikinä ollut Elisan asiakas paitsi Elisa kirja palvelu on joskus ollut käytössä.Nämä on myöskin aikas turhia, parhaimman tarjouksen saa kun laittaa numeronsiirron, sitten odottelee yhteydenottoa ja tarvittaessa soittaa itse. Mutta sekään ei ole mikään 100% varma tapa saada halpaa tarjousta!
Itelle ei menny ihan noin helposti Laitoin siirron MoilleNyt tosiaan näyttäisi olevan Elisalla taas joku Moin asiakkaiden kalastelu menossa hyvällä tarjouksella.
Kokeilin sitten onneani myynti Chatissa vanhana asiakkaana ja sain sitten taivuteltua (siinä painotin, että miksi asiakkaan pitäisi aktivoida turhaan numeron siirrot Moille tämän tarjouksen takia) että minulle voi soittaa, jos tarjotaan ainoastaan tuota 5,90e/kk jatkosopimusta. Jonkin aikaa siellä mietittiin ja sitten sanoi että tehdään näin ja nyt sieltä pitäisi tulla soittoa minulle torstaina, jossa tarjotaan tuota. Mielenkiinnolla jään odottamaan, josko onnistui näin helposti saamaan itsekin jatkoa tuohon hintaan.
Kokeilin pari kuukautta vanhalla MOIn liittymällä Elisan salaista tarjousta eikä näyttänyt 5.90e Tarkkaa. AInoastaan jotain huoletonta hintaan 21.90 tarjosi.
Sama homma, kun yritin vaimon MOI:lla. Toukokuun alussa siirtynyt numero Telialta MOI:lle. Minkä muotoista koodia käytitte, jotka tarjouksen tuotakautta saitte?
tein tilaukset chatin kautta kun ei antanut minullekaan muuta kun kalliita tarjouksiaEi saa minunkaan Moilla muutamia vuosia ollut numero kuin noita kalliita tarjouksia.
Kai he nyt jotenkin se tarkistavat?Joo nähtävästi toimii kun vain sanoo chatissa että on Moi-liittymä omilla nimillä niin saa noita 5,90 ja 16,90 tarjouksia.
Kai he nyt jotenkin se tarkistavat?
Eilen laitoin MOI:lle Elisan liittymän siirtymään ja tänään tuli tekstiviesti että otahan yhteyttä. Soittelin myyntipalveluun: Huoleton (ilmeisesti 100M) olisi ollut hintaan 16,9e/kk 12kk ja jotain 10M liittymää 12,9e/kk. Tarkkaa 5,9e/kk ei ollut tarjota. Jätin tarttumatta.
Oletko kokeillut myös chätin kautta?
Tuo 100m/9,90eur/kk mobiilinetti? Vai joku järeämpi?Kolmas kerta tsätissä tuotti tarkan ja mobiilinetin tarjoushintaan, kaks ekaa oli nihkeitä.
Kuten jo osasinkin odottaa, niin myynti chat henkilö lupaili liikoja ja eipä vanhalle asiakkaalle irronnut jatkoja tuohon hintaan. Pahoitteli kyllä, että lupailtu liikoja...
Itsellä nyt on vielä lähes puoli vuotta jäljellä soppareissa tuohon 5,90 hintaan, että ei mikään paniikki vielä, mutta mistä tietää mitä on tarjolla silloin, vai onko hinnat noussut yllättäen. Aina kannattaa yrittää, eipä tuossa ny mennyt ku 5 minuuttia "hukkaan"...
Tämä siis liittyy tähän: Liittymät
Oliko uus liittymä / datamäärät minkälaiset? 12kk vai 24kkElisan chatista ensimmäisellä yrityksellä antoivat Tarkka 100M. (Moi -> Elisa)
Tännekin tuli tuo samainen Tarkka 100M -tarjous (5,90€/kk, 24kk) chatin kautta.
Tähän lisäyksenä, että moilta soiteltiin ja kyseli syytä miksi vaihdan. Rehellisesti sanoin syyn eli datakaton poistuminen 2 vuodeksi. Tarjosi vielä jos pidän liittymät heillä niin saan vuodeksi datarajan pois 6 euron simmillä, mutta passasin kun elisalla on kuitenkin 2 vuotta.Kiitoksia linkistä lähti 5 kpl Moi liittymiä siirtymään Elisalle Tarkka 100M 5,9€/kk 24 kk. Ja selvennyksenä etten ole ikinä ollut Elisan asiakas paitsi Elisa kirja palvelu on joskus ollut käytössä.
Edit. Linkistä siis tuo tarjous, mutta otin vielä chatillä yhteyden niin sain toimituksen ilmaiseksi ja muutaman avausmaksunkin pois.
Itse avasin Moille uuden liittymän eilen aamupäivällä ja numeron siirto Elisalle iltapäivällä Tarkka 100M liittymään 5,90e/kk 24kk. Ei ongelmia.Näkeeköhän ne elisan myyjät milloin numero on siirretty moille? Onkohan siihen joku optimivastaus jos eivät sitä näe?
Chätin kautta?Itse avasin Moille uuden liittymän eilen aamupäivällä ja numeron siirto Elisalle iltapäivällä Tarkka 100M liittymään 5,90e/kk 24kk. Ei ongelmia.
Kyllä.Chätin kautta?
Ainakin itsellä kun menin yhteen noista tarjouslinkeistä, niin tovin päästä aukesi chat ikkuna myynti puolelle, joka on eri kuin itse asiakaspalvelun chat, ainakin silloisen keskustelun mukaan. Hän kun ei nähnyt minun liittymä tietoja laisinkaan, koska en ollut kirjautunut OmaElisaan ja avannut sen kautta chat.Kuinkas elisan chat, oliko vain elisan asiakkaille? Omaelisaa kauppaa eka