Lenovo Legion T5 gaming desktop.

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
865
Nuo BIOS päivitykset tuntuu kaikilla valmistajilla tulevan miten sattuu (mukaan lukien Asuksen emolevyt ja Armoury Crate). Parempi käydä sieltä support-sivulta katsomassa manuaalisesti että mitä päivityksiä siellä olisi saatavilla, Vantagessa pitäisi olla suora linkki sinne.

Ja mainaus ilman alivoltituksia/alikellotuksia on hölmön hommaa, hajottaa vaan pahimmassa tapauksessa kortin kun muistien lämmöt karkaa käsistä.
On mulla toki power limit päällä ja core alikellotettuna. Muistien ylikellotuksesta siis kyse. Vakiokelloilla olen pitänyt tuulettimet 50% jos kellottaa sen +1000 noin 70%. Tuo 70% vaan on sen verran äänekäs, ettei jaksa pitää tuossa kun kone on toimistossa missä päivän istun itsekin.

E: 3060ti siis
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 266
Legion T5:ssa on ihan standardikokoinen ATX-virtalähde, kyllä?
 
Liittynyt
07.10.2021
Viestejä
29
No niin, hassuakin hassumpi sattumus tällä Lenovolla. Aamulla kone käynnistyi normaalisti. Iltapäivällä ei inahtanutkaan. Epäilin virtalähdettä sököksi - paperiliitintestin tulos kuitenkin viittasi toimivaan. Seuraavaksi sitten ottamaan osia irti laitteesta ja kokeilemaan josko jossain vaiheessa virtanapin painaminen tekisi yhtään mitään. No ei tietenkään tehnyt. Joten sitten syypääksi epäilin emolevyä. Siinä uskossa sitten olinkin kunnes kokeilin ottaa patterin irti hetkeksi emolevystä ja sitten takaisn - ja kas kone käynnistyi (ilmeisti - grafiikkakortti oli irti, mutta pari tuuletinvaroisbeeppiä teki kun olin Noctuan ottanut irti myös ja kaikki tuulettimit ja valot toimivat niinkuin pitikin. Sitten vain kasasin laitteen taas kokoon ja buum, ei käynnisty. P*****e. Sitten patteri taas irti ja hyllystä löytynyt IKEAn laadukas vastaava tilalle ja johan toimii - ainakin toistaiseksi.

Eli kysymys: kuinka ihmeessä voi pöytäkoneessa joku pikku patteri sabotoida toimintaa noin radikaalisti - eihän se varmaan tee juuri muuta kuin antaa virtaa kelloon tai johonkin?
 
Liittynyt
07.10.2021
Viestejä
29
Onko kenelläkään ollut ongelmia koneen vakauden kanssa win11 asennuksen jälkeen? Omalla kohdalla voi toki liittyä mainaukseen, mutta olen pyöritellyt nicehashia siten että näyttis ei ole edes kellotettuna, ja riittävästi on kierroksia tuulettimissa, mutta silti tuntuu aika usein kaatuilevan satunnaisesti. Logeista ei löydy paljoa muuta kuin "The computer has rebooted from a bugcheck.". Tätä on nyt tälläkin viikolla tullut 2 tai 3 kertaa...

Pitänee ainakin katsella kaikki ajurit vielä läpi.

E: BIOS päivitys löytyi ainakin windows updaten optional updatesin kautta. Mielenkiintoista tuokin, ettei tuo Vantage kikkare ole tainnut koskaan vielä löytää mitään päivityksiä, vaikka tuokin oli tuolla saatavilla kun tiesi mistä etsiä.
BIOS päivitys löytyy manuaalisesti etsimällä Lenovon sivulta ihan helposti ja asennuskin oli triviaalia (tosin jos lukee asennusohjeita liikaa niin pää voi mennä sekaisin).

Ja minulla myös W11, ei stabiiliusongelmia, paitsi ylläolevassa viestissä mainittu. Prossuna 5700G ja uudet prosuun liittyvät ajurit myös asennettu.
 
Liittynyt
07.10.2021
Viestejä
29
Kuten aiemmin sanoin, niin "näytönohjaimen irroitus vaikuttaa aika vaikealta hommalta ", kun vrt. itsekasattuun koneeseen. Luultavasti tuon alemman tuulettimen joutuu ottamaan myös irti emolta että saa sen sivuun. Ellei halua poikkaista noita johtojen niputuksia koneen takaa.
Pari viesti ylempänä olevan ongelman ratkaisemiseksi jouduin ottamaan näytönohjeimen irti ja oli ihan triviaalia. Ei tarvinnut ottaa irti kuin ruuvit tuosta tukitelineestä (2 kpl) ja sitten liitäntälevystä. Meni myös kiltisti takaisin paikalleen. Tuuletinta ei tarvinnut ottaa irti eikä muutakaan hassua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
865
BIOS päivitys löytyy manuaalisesti etsimällä Lenovon sivulta ihan helposti ja asennuskin oli triviaalia (tosin jos lukee asennusohjeita liikaa niin pää voi mennä sekaisin).

Ja minulla myös W11, ei stabiiliusongelmia, paitsi ylläolevassa viestissä mainittu. Prossuna 5700G ja uudet prosuun liittyvät ajurit myös asennettu.
No itse asiassa Lenovon sivuilla oleva paketti ei asentanut. Ohjeissa mainittiin, että jos koneessa on vanha bios pitäisi ensin päivittää laitehallinnan kautta. No sitä kautta mitään ei löytynyt. Paketti sitten löytyi sieltä windows updates optional updatesista, paikasta jota ei ohjeissa mainittu ollenkaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
455
Pari viesti ylempänä olevan ongelman ratkaisemiseksi jouduin ottamaan näytönohjeimen irti ja oli ihan triviaalia. Ei tarvinnut ottaa irti kuin ruuvit tuosta tukitelineestä (2 kpl) ja sitten liitäntälevystä. Meni myös kiltisti takaisin paikalleen. Tuuletinta ei tarvinnut ottaa irti eikä muutakaan hassua.
Jep. Tarvitsee vain riittävän pitkän tähtimeisselin, että se ylettyisi sinne alempaan ruuviin :)

Entä se nippuside?
 
Liittynyt
07.10.2021
Viestejä
29
Jep. Tarvitsee vain riittävän pitkän tähtimeisselin, että se ylettyisi sinne alempaan ruuviin :)

Entä se nippuside?
Juu, nippuside piti tosiaan poikkasta irti näytönohjaimesta - piuhat pysyvät ilman mokomaa käytännössä identtisessä paikassa, tosin voi olla että eri asentaja asentanut eri laitteet vähän eri tavalla johtojen asettelun suhteen.

Onko "tähtimeisseli" sama kuin ristipää? Ristipäätä itse käytin ja sellaisia ruuvit olivat ja vieläpä ihan normaalimittaista. Pitäisi varmaan ostaa paremmat työkalut, mutta kun noilla on tähän ikään asti selvinnyt... ;):)
 
Liittynyt
07.10.2021
Viestejä
29
No itse asiassa Lenovon sivuilla oleva paketti ei asentanut. Ohjeissa mainittiin, että jos koneessa on vanha bios pitäisi ensin päivittää laitehallinnan kautta. No sitä kautta mitään ei löytynyt. Paketti sitten löytyi sieltä windows updates optional updatesista, paikasta jota ei ohjeissa mainittu ollenkaan.
Niin tosiaan taisikin olla jossain maininta tuosta - olin tietenkin unohtanut kun itsellä oli riittävän uusi BIOS esiasennettuna ja kaikki sujui kuin tanssi. Mutta kuulostaa ikävän kömpelöltä Lenovon taholta tämä prosessi.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
455
Juu, nippuside piti tosiaan poikkasta irti näytönohjaimesta - piuhat pysyvät ilman mokomaa käytännössä identtisessä paikassa, tosin voi olla että eri asentaja asentanut eri laitteet vähän eri tavalla johtojen asettelun suhteen.

Onko "tähtimeisseli" sama kuin ristipää? Ristipäätä itse käytin ja sellaisia ruuvit olivat ja vieläpä ihan normaalimittaista. Pitäisi varmaan ostaa paremmat työkalut, mutta kun noilla on tähän ikään asti selvinnyt... ;):)
Ristipää juuri. Itsellä vaihdettavalla päällä olevassa setissä ei pituus riitä yltämään noihin ruuveihin.
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 266
Ööh. Onko T5 DOA? Edes tuuletin ei pyörähdä kun virtanappia painaa? Etupaneelin Lenovo logo vaan syttyy?
 

JTO

Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
394
Ööh. Onko T5 DOA? Edes tuuletin ei pyörähdä kun virtanappia painaa? Etupaneelin Lenovo logo vaan syttyy?
Jos jotain pientä haluaa tehdä, niin voithan tsekata, onko etupaneelin ja virtalähteen kaapelit kunnolla kiinni emolevyllä. Ehkä muistipalikat voisi lisäksi kokeilla työntää kunnolla paikalleen.

Tuulettimet nimittäin käynnistyvät koneen mennessä päälle.
 
Liittynyt
17.11.2021
Viestejä
3
Tervehdys. Seurannut nyt tämän langan keskustelut kun meikäläiseltä löytyy myös tämä r7+3070 rgb joulukuusi-setti kotoa. Ongelma on, että onnistuin ryssimään ram kamman huolimattomalla käsittelyllä koneen siihen pisteeseen, että kone ei enää käynnisty. Testattu on kaikki niksit ram-kampojen vaihtelusta eri pesissä ja biosin nollaamisesta, mutta kone jatkaa piipitystä eikä käynnisty kun virrat lyö koneeseen. Emo varmaan ottanut kipeää? Itse pystyn havaitsemaan jatkuvat neljä piippausta jotka viittaisi ehkä tähän;

Four Beeps indicates "The system clock/timer IC has failed or there is a memory error in the first bank of memory." There couple of things that you can try. When you are having trouble, reset the CMOS. Then try rebooting again.

Ajattelin että vois suoraan päivittää uuden emolevyn ja 3600mhz ramit, josko niillä ongelma korjaantuisi. Oliko nyt niin että tähän menee sekä mini ATX sekä ATX emolevyt? Jotain asus tuffin 550 kattelin, mutta en ollut varma kumman noista ottaisi. Onkohan tuossa jotain mitä pitäisi ottaa huomioon?
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 869
Tervehdys. Seurannut nyt tämän langan keskustelut kun meikäläiseltä löytyy myös tämä r7+3070 rgb joulukuusi-setti kotoa. Ongelma on, että onnistuin ryssimään ram kamman huolimattomalla käsittelyllä koneen siihen pisteeseen, että kone ei enää käynnisty. Testattu on kaikki niksit ram-kampojen vaihtelusta eri pesissä ja biosin nollaamisesta, mutta kone jatkaa piipitystä eikä käynnisty kun virrat lyö koneeseen. Emo varmaan ottanut kipeää? Itse pystyn havaitsemaan jatkuvat neljä piippausta jotka viittaisi ehkä tähän;

Four Beeps indicates "The system clock/timer IC has failed or there is a memory error in the first bank of memory." There couple of things that you can try. When you are having trouble, reset the CMOS. Then try rebooting again.

Ajattelin että vois suoraan päivittää uuden emolevyn ja 3600mhz ramit, josko niillä ongelma korjaantuisi. Oliko nyt niin että tähän menee sekä mini ATX sekä ATX emolevyt? Jotain asus tuffin 550 kattelin, mutta en ollut varma kumman noista ottaisi. Onkohan tuossa jotain mitä pitäisi ottaa huomioon?
Laita ihmeessa micro ATX emolevy eikä mini. Myös nuo alkuperäiset muistit kellottunee uudella emolevyllä 3200cl16 asetuksille, ainakin itselläni menivät. Toki 3600 muistitkin voi ostaa, jos ei niin tarkkaa rahan kanssa ole. Paremmathan ne on, kunhan ostaa vähintään 3600cl16
 
Liittynyt
30.05.2021
Viestejä
15
7 kpl oli tammiston powerissa varastossa kun aamulla jonoteltiin konetta. Eli ei hirveän isoja määriä. Mut hyvin menee kaupaksi kun tilanne on mitä on, vaikka toi ei edes superhalpa ollut. Oli jotenkin sympaattista kun siellä oli kohtalotovereita valittelemassa komponenttipulaa :). Terveisiä vaan heille.
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
497
Te ketkä tuon hakenut niin oliko non lhr 3070 kortti sisällä vai joko oli lhr kortti?
 
Liittynyt
17.11.2021
Viestejä
3
Terve. Tässä kyselin emolevyn vaihdosta tähän koneeseen. Mites tuo winukan siirtäminen uuteen. Onnistuuko se ollenkaan vai pitääkö ostaa uusi?
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 869
Terve. Tässä kyselin emolevyn vaihdosta tähän koneeseen. Mites tuo winukan siirtäminen uuteen. Onnistuuko se ollenkaan vai pitääkö ostaa uusi?
Windows tilin kautta ainakin saa siirrettyä, mutta jos kone ei käynnisty, kiin tuurista kiinni. Joka tapauksessa kannattaa kokeilla josko aktivoituisi emon vaihtamalla ja kyännistämällä vanhalla windows asennuksella

Edit. Eikä nuo harmaanalueen keyt kalliitakaan ole, vaikka ei serialia nykyään enää edes tarvitse
 
Liittynyt
08.02.2021
Viestejä
49
Mistäköhän tän vekottimen sais halvimmillaan? Powerin tarjouksen missasin. Verkkokaupas näyttäis olevan 1600e
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
497

Mihin hintaan näitä porukka ostellu aikaisemmin? Noudettavissa ois itselle yks tuommonen, mutta vielä miettiä tuleeko parempaan diiliin muualle vaiko ei. Toisaalta onhan siinä aina palautus oikeus. Sanoivat chatissa, että kaveri voi kyllä sen noutaa kun en ennakkoon maksanut ja ite olen 500km päässä kyseisestä powerista ja kuulema ei onnistu varauksen aikaa jatkamaan vaikka huomiselle kunnes ite oisin paikalla hakemassa..
 
Liittynyt
30.05.2021
Viestejä
15

Mihin hintaan näitä porukka ostellu aikaisemmin? Noudettavissa ois itselle yks tuommonen, mutta vielä miettiä tuleeko parempaan diiliin muualle vaiko ei. Toisaalta onhan siinä aina palautus oikeus. Sanoivat chatissa, että kaveri voi kyllä sen noutaa kun en ennakkoon maksanut ja ite olen 500km päässä kyseisestä powerista ja kuulema ei onnistu varauksen aikaa jatkamaan vaikka huomiselle kunnes ite oisin paikalla hakemassa..
No en nyt tarkkoja summia, mutta verkkiksessä oli singlesdayna 1111e muistaakseni 3060 ti näyttiksellä joka meni tosi nopeasti. Sitten lenovon omilla sivuilla nyt taitaa olla 3060 tarjouksessa jotain 1260e. Ja musta aikaisemmin tässä threadissä oli maininta että kesällä olisi jopa saanut 3070 näyttiksellä jotain 1100e lenovon sivuilta. Mutta kun nyt joulu vaan lähenee niin eiköhän hinnat vaan nouse. Verkkokaupan perjantain black friday pääpäivässä esim tarjouksessa voisi tulla joku hyvä diili. Ite ostin ton nyt pojalle joululahjaksi ja täytyy katsoa löytyykö tosiaan yllättäen jostain vielä parempia diilejä (en usko).
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
7

Kumpi näistä kannattaisi ostaa? Vai onko jotain parempia vaihtoehtoja kuin nämä? Esimerkiksi tämä gigantin tarjous HP: https://www.gigantti.fi/product/gaming/pelitietokoneet/340015/hp-pavilion-tg01-1863no-pelitietokone
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 665

Kumpi näistä kannattaisi ostaa? Vai onko jotain parempia vaihtoehtoja kuin nämä? Esimerkiksi tämä gigantin tarjous HP: https://www.gigantti.fi/product/gaming/pelitietokoneet/340015/hp-pavilion-tg01-1863no-pelitietokone
Torstaina klo 18:00 on tulossa Giggulille lisää Lenovo Legion T5 (ja sama laatuisia HP Omen 30L) koneita tarjoukseen.
 
Liittynyt
08.02.2021
Viestejä
49
Tuli sitten hommattua tää pakettikone, kun paljon kehuja kuullut. Onko normaalia, että varsinkin pelatessa kuuluu semmoinen pieni aika "korkea" ääni? Onko tää sitä coil whineä?
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 300
No niin, hassuakin hassumpi sattumus tällä Lenovolla. Aamulla kone käynnistyi normaalisti. Iltapäivällä ei inahtanutkaan. Epäilin virtalähdettä sököksi - paperiliitintestin tulos kuitenkin viittasi toimivaan. Seuraavaksi sitten ottamaan osia irti laitteesta ja kokeilemaan josko jossain vaiheessa virtanapin painaminen tekisi yhtään mitään. No ei tietenkään tehnyt. Joten sitten syypääksi epäilin emolevyä. Siinä uskossa sitten olinkin kunnes kokeilin ottaa patterin irti hetkeksi emolevystä ja sitten takaisn - ja kas kone käynnistyi (ilmeisti - grafiikkakortti oli irti, mutta pari tuuletinvaroisbeeppiä teki kun olin Noctuan ottanut irti myös ja kaikki tuulettimit ja valot toimivat niinkuin pitikin. Sitten vain kasasin laitteen taas kokoon ja buum, ei käynnisty. P*****e. Sitten patteri taas irti ja hyllystä löytynyt IKEAn laadukas vastaava tilalle ja johan toimii - ainakin toistaiseksi.

Eli kysymys: kuinka ihmeessä voi pöytäkoneessa joku pikku patteri sabotoida toimintaa noin radikaalisti - eihän se varmaan tee juuri muuta kuin antaa virtaa kelloon tai johonkin?
Mielenkiintoista. Itsellä oli tuo singlesday tarjouksen Lenovo T5 kone ja neljä päivää ehti olla käytössä kunnes itsekseen oli hajonnut. Ehdin jo katsella, että onpa suht asiallinen noin merkkikoneeksi, mutta näyttää se todellisuus iskeneen. Virtanapin painalluksesta kyllä lähti tuulettimet pyörimään, mutta kone ei edes postannut. Vein takaisin kauppaan, enkä halunnut korvaavaa tilalle vaikka pari konetta olisi vielä myymälästä löytynyt. Jatkossa pysyn itse kasatuissa laitteissa.
 
Liittynyt
01.09.2021
Viestejä
13
Arvasin Gigantin juutalaiset myy nyt tuota 1450€, eli alennus on sen pari sataa siitä niiden normiryöstöhinnasta joka 1700
 
Liittynyt
11.06.2020
Viestejä
286
Ostin 3pin tuulettimen tohon eteen alkuperäisen kaveriks. Se huutaa täysillä kokoajan, saako säädettyä vai pitäskö olla 4pin tuuletin?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 665
Ostin 3pin tuulettimen tohon eteen alkuperäisen kaveriks. Se huutaa täysillä kokoajan, saako säädettyä vai pitäskö olla 4pin tuuletin?
Pitää olla 4 pinninen tuuletin.
3 pinnisiä DC-tuulettimia ohjataan volteilla (7-12 V) ja 4 pinnisiä ohjataan PWM-signaalilla (ja voltit ovat aina 12 V).
Eli 3 pinninen tuuletin 4 pinnisessä liitännässä pyörii aina täysillä ellei kyseessä ole hybridi-liitäntä mikä tukee sekä DC- että PWM-ohjausta. Lenovossa ei ole hybridi-liitäntöjä.
 
Liittynyt
11.06.2020
Viestejä
286
Pitää olla 4 pinninen tuuletin.
3 pinnisiä DC-tuulettimia ohjataan volteilla (7-12 V) ja 4 pinnisiä ohjataan PWM-signaalilla (ja voltit ovat aina 12 V).
Eli 3 pinninen tuuletin 4 pinnisessä liitännässä pyörii aina täysillä ellei kyseessä ole hybridi-liitäntä mikä tukee sekä DC- että PWM-ohjausta. Lenovossa ei ole hybridi-liitäntöjä.
Ok! Kun kytkee sen uuden tuulettimen Front 2 ja alkuperäinen on Front 1 niin emo osaa säätää molempia sit itsestään. Saakos niitä sit itse jostain muuteltua vai onko nopeudet niitä mitä ne sattuu olemaan?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 665
Ok! Kun kytkee sen uuden tuulettimen Front 2 ja alkuperäinen on Front 1 niin emo osaa säätää molempia sit itsestään. Saakos niitä sit itse jostain muuteltua vai onko nopeudet niitä mitä ne sattuu olemaan?
Lenovossa ei ole kuin kolme tuuletin/virrankulutus profiilia: Quiet Mode, Balance Mode ja Performance Mode.
Tuuletinprofiilien käyriä ei pääse itse säätämään edes erillisillä ohjelmilla. Käytettävän profiilin saa valittua biosin ja Lenovo Vantage ohjelman kautta.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
194
Tyhmä kysymys, mutta miten tällä pitäisi päästä BIOSiin?

Kaikilla tiedossa olevilla näppäinyhdistelmillä tuloksena on staattinen musta ruutu. Käynnistyy kyllä Windowsiin normaalisti. Fast boot on pois päältä Windowsista.

E: Ongelma oli inputissa, eli HDMI:llä ei toimi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.11.2019
Viestejä
27
Prosessorille parempi jäähdytin, niin sen suorituskyky paranee. Muuten on ihan käyvä pelikone, vaikka tietty voi prosentin-2 jäädä DIY koneelle
Hain Verkkokauppa.com myymälästä tämän samaisen Ryzen 7 3700X, 16 Gt + RTX 3070 -paketin aamulla.

Tuo jäähdyttimen vaihto. Onko tässä sama emolevy sisällä kuin ketjun alkupään koneissa eli jos niistä ohjeista valitsee tuulettimen ja ruuvit, näillä homma hoituu?

Edellinen PC minulla oli noin 20 vuotta sitten. Silloin itse kasattu kone, mutta hieman on taidot ja tiedot ruosteessa.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 869
Hain Verkkokauppa.com myymälästä tämän samaisen Ryzen 7 3700X, 16 Gt + RTX 3070 -paketin aamulla.

Tuo jäähdyttimen vaihto. Onko tässä sama emolevy sisällä kuin ketjun alkupään koneissa eli jos niistä ohjeista valitsee tuulettimen ja ruuvit, näillä homma hoituu?

Edellinen PC minulla oli noin 20 vuotta sitten. Silloin itse kasattu kone, mutta hieman on taidot ja tiedot ruosteessa.
Sama on, eli intelin kiinnikeillä tai muuten tämän ketjun ohjeilla vain eteenpäin
 

Tony Ma

LAMAO
BANNED
Liittynyt
24.11.2021
Viestejä
504
Tuo 3060Ti on kova kellottumaan. En tiedä onko yksilö tapaus mutta mulla nousi core +200 ja muistit +800 MHz vaivatta, ei kertaakaan ole kone kaatunut ja lämmöt on pysyneet matalalla. Ohessa testitulos, siis 3060Ti.
Joskus kun kellottelu meni näihin + sitä ja tätä arvoihin, hommalta lähti pohja. +300 lukemaan 0 on 300MHz ja +300 lukemaan 2000 olisikin 2300MHz.

Eli pitäisi tietää lähtötaso, mutta vielä parempaa kun puhutaan vain aktuaalisista taajuuksista ja unohdetaan plussailut. :tup:
 
Liittynyt
08.02.2021
Viestejä
49
Pelaileeko kukaan tällä CS:GO:ta? Onko tuo peli rikki vai onko koneessani joku vialla? Esim. Forza 5 ultra graffoills pyörii oikein sulavast, mutta CS:GO pienimmillä mahdollisilla graffoilla pätkii. FPS käy ja on mukavan korkealla, mutta oikeastaa koko ajan tulee pientä pätkimistä ja FPS putoaa. Jopa vanha läppärini pyöritti paremmin.

Kiva katsoa vierestä kun naisytävä peli on paljon sulavamman näköstä 10x huonommilla osilla.
 
Liittynyt
11.06.2020
Viestejä
286
Pelaileeko kukaan tällä CS:GO:ta? Onko tuo peli rikki vai onko koneessani joku vialla? Esim. Forza 5 ultra graffoills pyörii oikein sulavast, mutta CS:GO pienimmillä mahdollisilla graffoilla pätkii. FPS käy ja on mukavan korkealla, mutta oikeastaa koko ajan tulee pientä pätkimistä ja FPS putoaa. Jopa vanha läppärini pyöritti paremmin.

Kiva katsoa vierestä kun naisytävä peli on paljon sulavamman näköstä 10x huonommilla osilla.
Onko vakio prossujäähy? Mulla kyykkäs overwatch sillä vähä väliä. Lisäsin 1 etutuulettimen niin prossun lämmöt tippu +10c, eikä kykkää enää. Nyt tulossa tosin Arctic freezer 34 cpulle.
 
Liittynyt
08.02.2021
Viestejä
49
Onko vakio prossujäähy? Mulla kyykkäs overwatch sillä vähä väliä. Lisäsin 1 etutuulettimen niin prossun lämmöt tippu +10c, eikä kykkää enää. Nyt tulossa tosin Arctic freezer 34 cpulle.
Vakio on, täytyisi vissiin vaihtaa. Onkos miten vaikee laittaa noita etutuulettimia kiinni, vaatiiko jotain omia virityksiä?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 665
Vakio on, täytyisi vissiin vaihtaa. Onkos miten vaikee laittaa noita etutuulettimia kiinni, vaatiiko jotain omia virityksiä?
Kotelossa on 5 tuuletin paikkaa ja emolevyllä on omat liitännät jokaiselle tuulettimelle valmiina, joten mitään nippari/splitteri kikkailuja ei tarvitse tehdä.
Ja huoltokirjasta saa kuvallisin ohjein selville miten etupaneeli ja katon pölysuodatin lähtee irti tuulettimien asennusta varten.
 
Liittynyt
08.02.2021
Viestejä
49
Piuha kiinni emolle ja tuularin mukana tulevilla ruuveille puhallin paikalleen. Parin minuutin keissi eli ei paha
Kotelossa on 5 tuuletin paikkaa ja emolevyllä on omat liitännät jokaiselle tuulettimelle valmiina, joten mitään nippari/splitteri kikkailuja ei tarvitse tehdä.
Ja huoltokirjasta saa kuvallisin ohjein selville miten etupaneeli ja katon pölysuodatin lähtee irti tuulettimien asennusta varten.
Onko ehdottaa mitään hyvää tai sopivan kokoista? Vois laittaa heti tilaukseen, jos auttaisi jumitukseen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 584
Viestejä
4 205 216
Jäsenet
70 921
Uusin jäsen
m4ke72

Hinta.fi

Ylös Bottom