Lopulta löytyi palautuslomake sivulta. Se oli ihan suomeksi, täyttelin sen ja pistin menemään. Tänään sain sitten sähköpostin, jossa oli lainauksena kyseisen lomakkeen sisältö kysymyksineen:
Dear XXXXXXXXX,
Thank you for contacting the Lenovo Online Store.
We apologize for the inconvenience. Unfortunately, we are only able to provide customer support in English, Dutch, French, German, Italian, Portuguese, or Spanish.
Please reply to this email with your request for assistance written in one of these languages.
Sincerely,
Jay V.
Lenovo Online Store
Customer Service
lenovo.en.cs@digitalriver.com
** Please click on the below link to share your valuable feedback with us to help us improve our services **
Ei nyt helvetti sentään. Palautuslomake Suomeksi, mutta sitä ei voi käsitellä, koska kieli väärä. Soitin sitten tuonne Lenovon Suomen kaupassa listattuun asiakaspalvelunumeroon, joka sitten yhdistyi jonnekin Intiaan ja sain sitten englanniksi hoidettua homman kuntoon.
Kokemukseni Lenovo kaupasta 0/5, en tiedä uskaltaako tuolta enää ikinä tilata mitään.
1. Tilaan läppärin. Näytössä on laatuvirhe.
2. Otan välittömästi yhteyttä Lenovon tukeen. Luvataan ottaa yhteyttä vielä samana päivänä. Eivät ota.
3. Palautuslomaketta ei löydy sivuilta sieltä, mistä se sivujen mukaan pitäisi löytyä.
4. Palautuslomake on suomeksi, mutta sitä ei voi käsitellä, koska se on suomeksi ja palvelua ei ole tarjolla suomeksi.
5. Asia hoituu viimein soittamalla Lenovon suomalaiseen palvelunumeroon, joka yhdistyy jonnekin Intiaan ja sielläkin on palvelua tarjolla vain vierailla kielillä.
7 päivän aikana pitäisi tulla TNT:ltä meili, että koska hakevat koneen ja rahat tulee takaisin sitten joskus. Älkää ostako mitään tuolta, jos saa paskan tuotteen, niin palautus on paljon vaikeampaa, kuin oikeasti kotimaisiin liikkeisiin.