Tuttua hommaa itselle tuo Lenovon & TNT kanssa säätäminen. Toivottavasti olet sellaisissa töissä että pystyt tulostamaan TNT:n lappuset pakettiin & olemaan koko päivän sitten päivystämässä TNT noutoa, kuskit ei soita vaan ilmestyy sitten jossain vaiheessa sovittuna päivänä klo:9-16.Lopulta löytyi palautuslomake sivulta. Se oli ihan suomeksi, täyttelin sen ja pistin menemään. Tänään sain sitten sähköpostin, jossa oli lainauksena kyseisen lomakkeen sisältö kysymyksineen:
Ei nyt helvetti sentään. Palautuslomake Suomeksi, mutta sitä ei voi käsitellä, koska kieli väärä. Soitin sitten tuonne Lenovon Suomen kaupassa listattuun asiakaspalvelunumeroon, joka sitten yhdistyi jonnekin Intiaan ja sain sitten englanniksi hoidettua homman kuntoon.
Kokemukseni Lenovo kaupasta 0/5, en tiedä uskaltaako tuolta enää ikinä tilata mitään.
1. Tilaan läppärin. Näytössä on laatuvirhe.
2. Otan välittömästi yhteyttä Lenovon tukeen. Luvataan ottaa yhteyttä vielä samana päivänä. Eivät ota.
3. Palautuslomaketta ei löydy sivuilta sieltä, mistä se sivujen mukaan pitäisi löytyä.
4. Palautuslomake on suomeksi, mutta sitä ei voi käsitellä, koska se on suomeksi ja palvelua ei ole tarjolla suomeksi.
5. Asia hoituu viimein soittamalla Lenovon suomalaiseen palvelunumeroon, joka yhdistyy jonnekin Intiaan ja sielläkin on palvelua tarjolla vain vierailla kielillä.
7 päivän aikana pitäisi tulla TNT:ltä meili, että koska hakevat koneen ja rahat tulee takaisin sitten joskus. Älkää ostako mitään tuolta, jos saa paskan tuotteen, niin palautus on paljon vaikeampaa, kuin oikeasti kotimaisiin liikkeisiin.
Perus meininki että rahat kelpaa, mutta sitten kun tulee ongelmia ni asiat pitääkin tehdä asiakkaan osalta hankalimman kautta, ja tosiaan kaikki asiointi hoidettava lontooksi (ei itselle ongelma, mutta mitäs jos sattuu asiakas jolla ei yhtään kielitaitoa?). Kone itsessään on hyvä (kunhan viimein sain toimivan), mutta asiakaspalvelu ihan hirveää kuraa. Tasan viimeinen lenovon tuote jonka ostan tämä Legion 7.