Mun Sonyn nappikuulokkeissa rupesi olemaan sitä ongelmaa, ettei se enää pysynyt puhelimen liittimessä kunnolla kiinni. Koko ajan pompsahteli irti niin aina sai olla laittamassa takaisin ja musiikkiin tuli stoppi.
Ja olin jo hemmetin kyllästynyt selvittämään solmulle meneviä johtoja, niin päätin sitten päivittää langattomiin ja kävin prismasta hakemassa nämä:
https://www.prisma.fi/fi/prisma/jbl-true-wireless-nappikuulokeet-c115tws-musta ihan hyvän hintaiset ja äänenlaatu ihan kelvollinen tälle hinnalle. Noiden pitäisi mukamas olla jotain pure bassia, mutta basso aika vaimea ja ääni enemmän neutraali, mistä itse tykkään enemmän, ja sen takia vähän päädyinkin näihin. Arvosteluista olin siis lukenut, että basso aika hiljainen näissä.
Mutta mikä mua nyt näissä rassaa vähän on se, että nämä nyt pätkivät vähän väliä. Jos puhelimesta valitsen musiikin minkä laitan soimaan ja laitan puhelimen housujen taskuihin, niin saattaa ruveta pätkimään. Perkele, tämän vaivan takia juuri ostin uudet kuulokkeet.
Prismassakin lukee että hygieniasyistä näitä ei voi palauttaa, niin mitäs näiden kanssa nyt tekisi? Voinko vaan käydä palauttamassa vaikka Prisma erilailla ohjeistaakin?
Olisi vaan pitänyt pulittaa enemmän ja ostaa vaikka Sonyn.