Logitech g pro x saisi 85€ oisko hyvä ostos?
Ei.
Olet saanut täältä jo aika kattavat neuvot kysymyksiisi.
No siinä onkin jo suurin osa vaatimuksista täytetty, kieltämättä. Oikeastaan ainoa asia mikä mietityttää on se, että näillä DT990 pidän windowsin ääniasetukset 15-20% tai muuten korvat soi. 100% teholla kuulokkeet säären ympärillä karkaavan äänen vola on merkittävästi suurempi kuin näytön sisäisissä kaiuttimissa, ja äänen laatukin on itse asiassa parempi.. DT1990 on suuremman hyötysuhteen elementit jos ymmärsin revikat oikein, johtaako siihen että pitäisi pitää vieläkin hiljemmalla ääniasetuksia?
Mutta jos hintaluokka on about tuo 0,5k€ tai alle, mitä muita järkeviä vaihtoehtoja mahtuu haitariin? Kunhan muut edellisen viestini reunaehdot täyttyvät.
Jos se volyymi sattuu olemaan ongelma niin löytyykö emon äänipiirin asetuksista gain-asetusta? Jos ei, niin vaikka equalizer apo käyttöön ja pre-amppia miinukselle? Eikö se olisi ratkaisu tuohon ongelmaan?
Jos tuota Beyerin soundia nimenomaan haet niin eiköhän se DT 1990 ole tuossa hintaluokassa aika päivänselvä ratkaisu. Jos vaatimuksia löysätään äänen tyylin suhteen, niin silloinhan vaihtoehtoja tulee lisää.
AKG K712 pro on 200€ hintaan älyttömän hyvä niin pelaamiseen kuin musiikin kuunteluun. DT 1990 hakkaa ne kyllä kaikessa muussa paitsi fps-peleissä, mutta hintaakin on enemmän. Jos olisin itse hankkimassa luureja nyt uutena tuossa hintaluokassa, niin valinta olisi tosi helppo; Hifiman Sundara tai DT 1990. Nykyisellä 350€ hinnalla Sundara on mielestäni aivan naurettavan hyvä diili. En sitten tiedä miltä ne kuulostaisi emon kuulokeliitännästä. Todennäköisesti hyvältä. DT 1990 on sekin näköjään tippunut jo alle 450€ hintaluokkaan.
Turvallisin vaihtoehto on ehdottomasti DT 1990 jos et meinaa käydä koekuuntelemassa. Ne on mun kirjoissa lähes tasaväkiset Sundaran kanssa, eli aivan helvetin hyvät. Suosittelen silti lämpimästi koekuuntelujen harrastamista. Voi löytää ihan uusia aarteita, varsinkin tuosta alle 500€ hintaluokasta.
Viimeksi muokattu: