Jossain välissä scan.co.uk oli LCD-2C:t jotain luokkaa £560. Suomesta noita ei taida saada paljoa alle 899€. Nuo on näköjään brittien amazonissa tarjouksessa hintaan £520 mikä on jo helvetin hyvä hinta noista luureista. Näyttää ainakin siltä, että tuo tulee briteistä eli veroja tuskin menee. Toimituskuluja tulee varmaan jokunen kymppi.
Ihan oikeasti nämä jutut voisi jatkossa yrittää selvittää itse. Googleen tuotteen nimi ja katso mitä löytyy, tai etsi amazonin tarjonnasta.
T1 löytyy isompi soundstage ja ne erottelee vähän paremmin ja tarkkuutta löytyy enemmän. Lisäksi yläpää on selvempi ja kirkkaampi, tosin aivan liian kirkas mulle ilman eq:ta. 2C on mun mielestä parempi sitten kaikessa muussa. Hankkiudun näistä varmaan eroon jossain välissä ja nappaan tilalle Hifimanin Sundarat tai Anandat. Tosi harvoin valitsen T1:n 2C:n yli. 2C tekee musiikista niin paljon miellyttävämpää kuunnella. Jos pitäisi valita T1:n ja 2C:n väliltä niin 2C voittaa aina. En sitten tiedä miten paljon gen 2 eroaa näistä.
Tyttöystävän mielestä T1:t on sitten taas ihan mahtavat. Mun kirjoissa DT1990 on näistä Beyerin huippumalleista se parempi. T5p on tosin vielä kokonaan kuulematta.
T90 Beyerit on kuultu kerran, se niiden treble oli ihan hirveetä murhaa. Luulin niitä ensin rikkinäisiksi.
Ei sopinu ollenkaan mun korville.
edit: Tuli varmaan selväksi jo mutta mainitaan vielä, että olen erittäin trebleherkkä. Monet kuulokkeet aiheuttaa mulle myös kuunteluväsymystä, ja T1 tekee nimenomaan tätä, kun taas LCD-2C ei.