Laadukkaat kuulokkeet?

Kyllähän tuohon hintaluokkaan DT-1770 Pro ja Fiio FT1 on ihan hyviä vaihtoehtoja. Tai sitten pistää vähän rahaa lisää ja Focal Azurys.
Kiitos ehdotuksista. Onko mitään hyvää kauppaa, jossa näitä voi koekuunnella? Minulle ei tule mieleen kuin Verkkokauppa.com ja muut liikkeet myyvät lähinnä langattomia kuulokkeita tai hiluvitkuttimia.

Kiitos ehdotuksista. Onko mitään hyvää kauppaa, jossa näitä voi koekuunnella? Minulle ei tule mieleen kuin Verkkokauppa.com ja muut liikkeet myyvät lähinnä langattomia kuulokkeita tai hiluvitkuttimia.
DT-1770 Pro:n (aluperäinen) kohdalla taitaa verkkokauppa.com olla ainoita joka tota vielä myy. MKII on useammassa (ainakin F-musiikki, DLX Deluxe Music), mutta se on myös kalliimpi. Fiio FT1 on vähän sellainen että pitäisi varmaankin tilata sokkona ellei sitten tuolla Ideaali.fi Vantaan myymälässä ole esillä. Focal Azurys saattaa olla ainakin Kruunuradiossa kuunneltavana. Sitä myydään myös mm. Hifihuoneella, Mareksoundissa ja Hifikulmalla.

Otinpas Arya Unveiledin testiin, on muuten luonnollisimman ja sulavimman kuuloisin Hifiman mitä olen toistaiseksi kuullut.

Äänikuva on pienempi mitä edellisissä versiossa ja vokalisti intiimi miltei HD600 sarjaston suuntaan. Basso on neutraali eikä tumauta EQ jälkeenkään kuin Arya Organic mallissa, eli lihakset on vähän sulaneet mutta on nautinnollisempi kokemus kun diskantti ei piekse korvia punaiseksi 30mins jälkeen.
IMG_20250522_145316877.jpg

Sennheiserin HD 599SE on kohtalaisen edukas (omani ostin Sennheiserin sivuilta, muista oliko outlet, refurb vai mikä, alle satkun kuitennin) valinta kuulokkeiksi. Tulivat nopsaan ja ongelmitta.

Ovat erittäin mukavat päässä mikä oli itselle tärkeää, silmälaseja käyttävänä. Kevyetkin. Äänenlaadussa ei moitittavaa, mutta en ole mikään kultakorva. Riittävän isot, menevät korvan ympäri eikä yli, ei purista.

Tällaiselle kroonisesti persaukiselle oiva valinta.

Statistiikka

Viestiketjuista
278 150
Jäsenet
77 710
Uusin jäsen
suihkulokki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom