Laadukkaat kuulokkeet?

Mulla on nuo Fiio FT1:t. Hyvät ja mukavat kuulokkeet, ei ole tullut mieleenkään että ne olisi painavat... K371:ssä rakenne on vähän jännä ja herkästi hiestovat tyynyt. DT770 80ohm ei mielestäni kauheita vaadi lähteeltä, mutta ovat hieman V-malliset ääneltään, eli korostaa bassoa ja diskanttia. DT770 on kiiteä pitkähkö johto, toisaalta koeteltu malli ja huollettavissa. FT1:ssä basso myös hieman korostettu mutta diskanttia ei.

Eli @Elyxe jos suljettuja haet ja ulkonäkö + koko ok niin FT1:lle ihan suositus.
 
Mulla on nuo Fiio FT1:t. Hyvät ja mukavat kuulokkeet, ei ole tullut mieleenkään että ne olisi painavat... K371:ssä rakenne on vähän jännä ja herkästi hiestovat tyynyt. DT770 80ohm ei mielestäni kauheita vaadi lähteeltä, mutta ovat hieman V-malliset ääneltään, eli korostaa bassoa ja diskanttia. DT770 on kiiteä pitkähkö johto, toisaalta koeteltu malli ja huollettavissa. FT1:ssä basso myös hieman korostettu mutta diskanttia ei.

Eli @Elyxe jos suljettuja haet ja ulkonäkö + koko ok niin FT1:lle ihan suositus.
joo itse asiassa osu silmään just äsken nuo FT1, onko vinkkejä mistä kannattaa tilata? toistaseks näin vaan proshopin myymän ainakin näin suomesta, todella nätin näköset kuulokkeet
 
joo itse asiassa osu silmään just äsken nuo FT1, onko vinkkejä mistä kannattaa tilata? toistaseks näin vaan proshopin myymän ainakin näin suomesta, todella nätin näköset kuulokkeet

Itse tilasin täältä: FiiO FT1 | Black | HL02422.1
Nyt ei näytä olevan tarjolla, ehkä vain väliaikaisesti?

Vähän hähmäisen näköinen nettikauppa, mutta on virallinen edustaja. Ja todella nopea toimitus sisältyi hintaan.

edit. Kuulokkeista sen verran vielä, että puukupit näyttää ihan asiallisilta mutta jos ovat aitoa puuta kuten väitetään niin ovat ainakin äärimmäisen ohutta materiaalia. Kynnellä jos naputtaa niin kuulostaa että olisi joku maks millin vahvuinen munankuori.
 
Viimeksi muokattu:
joo itse asiassa osu silmään just äsken nuo FT1, onko vinkkejä mistä kannattaa tilata? toistaseks näin vaan proshopin myymän ainakin näin suomesta, todella nätin näköset kuulokkeet
Tuolta Fiio eu storesta muutama kerran tilannut tavaraa ja onkohan ennätys alle 48h että oli kotiovella oulussa. Suomen sisällä tilatessakaan saa nuin vauhdilla. Taisi olla silloin se dhl Express tosin. Normi toimituksellakin tullut vähintään yhtä nopsaa kuin esim proshopista
 
Kysytään täälä onko suosituksia alle 200e budjettiin kuulokkeita musiikinkuunteluun ihan pöytäkoneelle, tähän asti aina vaan käyttäny perus pelikuulokkeita myt ajattelin jos ostais kuulokkeet ihan vaan musiikkiin, en tiedä eikä varmaa ole varaakaan hankkia amp/dac vehkeitä mitä koittanut redditis ettiä tietoa eniten osunut silmää toi AKG K 371, mutta huolestuttaa lähinnä et näyttävät ainaki kovin heiveröisiltä, toinen ois DT 770 pro 80ohm mutta en noist ohmeista tiedä että jaksaako mun kone sitten tuottaa tarpeeks ääntä niiden kanssa
Miten olisi Hifiman Deva Pro (store.hifiman.com). Mukana tulee myös BT-mokkula, joten toimivat myös langattomina ja siten ei haittaa mahdollinen huono pöytäkoneen DAC.
 
1. pitäisi säilyä asetukset vaikka kuuntelisit toisesta lähteestä
2. oman kokemuksen mukaan Sonyissa pitäisi olla jokseenkin hyvä ANC eli onkohan jotenkin vialliset kuulokkeet
3. nuo varmasti kuulostaa mutaisilta jos on tottunut DT990 äänikuvaan
4. jos sinulla on vielä kuulokevahvistin tallella niin osta vaikka Sennheiserin HD280 Pro:t - näissä on hyvä passiivinen vaimennus ja EQ:lla saat nämäkin kuulostamaan kohtuu hyviltä = ei tule korkeatkaan äänet pahemmin läpi
Vaikea sanoa dt990, lähinnä muistelen että yläpää kuulosti melko kirkkaalle ja bassoa olisi saanut olla enemmän omaan makuun mutta noita käyttäessä ei ollut mitään hajua vielä kunnon kuulokevahvistimista tai eq säätämisestä saati musiikin tuottamisesta. sen muistan että ylivoimaisesti mukavimmat kuulokkeet mitä ollut, ne velour pehmusteet on loistavat.

kuulokevahvistimena toimii nyt scarlett solo ja kaikki eri toistolaitteet säädän erikseen peace equalizer apo:lla. kun oppi eq:ta käyttämään niin lähes kaikki soittovehkeet kuulostaa ihan sonnalle ennenkun löytää mieleiset asetukset. siinä mielessä nämä wh1000xm4 oli positiivinen yllätys että aika hyvä jo ilman eq:ta.

nyt kun useamman päivän käyttänyt niin onhan nämä hyvät kuulokkeet ja vastamelu toimii, ehkä itsellä oli liian kovat odotukset ettei kuuluisi mitään ympärillä tapahtuvaa vaikka ei kuuntelisi musiikkia. todella miellyttävä ääni pidempäänkin kuunnellessa, ainahan se voisi toki parempikin olla :D

jos ei vastamelua tarvitse niin halvemmallakin saa kyllä yhtä hyvänkuuloset kuulokkeet. itse kyllä tykkään noista mdr 7506 vaikka on jo vanha malli. todella pienellä eq:lla ala- ja yläpäähän saa mahtavat soundit, ehkä jopa mukavammat päässä kun nämä vastamelusonyt.
 
Kysytään täältä, kun olen aika pihalla mistä nykyään kuuloketarvikkeita haetaan.
Tarvitsen pidennyksen kuulokejohtoon. Omissa Sennheisereissa 3m johto, mutta tarvitsen 1,5-2m lisää vahvistimesta sohvalle. Käyttö siis TV katselua, kun toinen nukkuu. Ei musiikin kuuntelu.
Joskus 15 vuotta sitten hankin sellaisen, mutta johto on näköjään ottanut iskua ja ääni pätkii. Eli isoilla liittimillä 1,5-2m lisäpätkä haussa. Onko tuollaista missään? Sovituspalatkin löytyy, jos joutuu tyytymään johtoon, jossa on pienet liittimet.
Osaako joku heti sanoa, että käy tuolta hakemassa pääkaupunkiseudulta.
Jos telkkarissa on Bluetooth niin viidellä kympillä saa jo asialliset Edifierit jotka toimii musankin kuunteluun.
 
Jos telkkarissa on Bluetooth niin viidellä kympillä saa jo asialliset Edifierit jotka toimii musankin kuunteluun.

Kiitos vastaksesta. Kävin jo kyllä hakemassa tuon hypnoksen ehdottoman Stagg johdon.
Taisi edellisessä jatkojohdossa olla jo jotain muutakin vikaa, kun ensimmäistä kertaa elämässä kuulin mielestäni suuren/valtavan eron äänenlaadussa vaihdettuani toisen kaapelin.
 
Massdrop x Sennheiser 6XX varmaan parhaita hinta-laatusuhteeltaan vaikka menee hieman yli 200e alvien kanssa.

Taitaa HD 650 saada halvemmalla lähempää? Postikulut on kuitenkin 18 $ ja ALV 25,5 %.
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 538
Viestejä
4 424 453
Jäsenet
73 377
Uusin jäsen
Kopander

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom