Laadukkaat kuulokkeet?

Mulla on nuo Fiio FT1:t. Hyvät ja mukavat kuulokkeet, ei ole tullut mieleenkään että ne olisi painavat... K371:ssä rakenne on vähän jännä ja herkästi hiestovat tyynyt. DT770 80ohm ei mielestäni kauheita vaadi lähteeltä, mutta ovat hieman V-malliset ääneltään, eli korostaa bassoa ja diskanttia. DT770 on kiiteä pitkähkö johto, toisaalta koeteltu malli ja huollettavissa. FT1:ssä basso myös hieman korostettu mutta diskanttia ei.

Eli @Elyxe jos suljettuja haet ja ulkonäkö + koko ok niin FT1:lle ihan suositus.
 
Mulla on nuo Fiio FT1:t. Hyvät ja mukavat kuulokkeet, ei ole tullut mieleenkään että ne olisi painavat... K371:ssä rakenne on vähän jännä ja herkästi hiestovat tyynyt. DT770 80ohm ei mielestäni kauheita vaadi lähteeltä, mutta ovat hieman V-malliset ääneltään, eli korostaa bassoa ja diskanttia. DT770 on kiiteä pitkähkö johto, toisaalta koeteltu malli ja huollettavissa. FT1:ssä basso myös hieman korostettu mutta diskanttia ei.

Eli @Elyxe jos suljettuja haet ja ulkonäkö + koko ok niin FT1:lle ihan suositus.
joo itse asiassa osu silmään just äsken nuo FT1, onko vinkkejä mistä kannattaa tilata? toistaseks näin vaan proshopin myymän ainakin näin suomesta, todella nätin näköset kuulokkeet
 
joo itse asiassa osu silmään just äsken nuo FT1, onko vinkkejä mistä kannattaa tilata? toistaseks näin vaan proshopin myymän ainakin näin suomesta, todella nätin näköset kuulokkeet

Itse tilasin täältä: FiiO FT1 | Black | HL02422.1
Nyt ei näytä olevan tarjolla, ehkä vain väliaikaisesti?

Vähän hähmäisen näköinen nettikauppa, mutta on virallinen edustaja. Ja todella nopea toimitus sisältyi hintaan.

edit. Kuulokkeista sen verran vielä, että puukupit näyttää ihan asiallisilta mutta jos ovat aitoa puuta kuten väitetään niin ovat ainakin äärimmäisen ohutta materiaalia. Kynnellä jos naputtaa niin kuulostaa että olisi joku maks millin vahvuinen munankuori.
 
Viimeksi muokattu:
joo itse asiassa osu silmään just äsken nuo FT1, onko vinkkejä mistä kannattaa tilata? toistaseks näin vaan proshopin myymän ainakin näin suomesta, todella nätin näköset kuulokkeet
Tuolta Fiio eu storesta muutama kerran tilannut tavaraa ja onkohan ennätys alle 48h että oli kotiovella oulussa. Suomen sisällä tilatessakaan saa nuin vauhdilla. Taisi olla silloin se dhl Express tosin. Normi toimituksellakin tullut vähintään yhtä nopsaa kuin esim proshopista
 
Kysytään täälä onko suosituksia alle 200e budjettiin kuulokkeita musiikinkuunteluun ihan pöytäkoneelle, tähän asti aina vaan käyttäny perus pelikuulokkeita myt ajattelin jos ostais kuulokkeet ihan vaan musiikkiin, en tiedä eikä varmaa ole varaakaan hankkia amp/dac vehkeitä mitä koittanut redditis ettiä tietoa eniten osunut silmää toi AKG K 371, mutta huolestuttaa lähinnä et näyttävät ainaki kovin heiveröisiltä, toinen ois DT 770 pro 80ohm mutta en noist ohmeista tiedä että jaksaako mun kone sitten tuottaa tarpeeks ääntä niiden kanssa
Miten olisi Hifiman Deva Pro (store.hifiman.com). Mukana tulee myös BT-mokkula, joten toimivat myös langattomina ja siten ei haittaa mahdollinen huono pöytäkoneen DAC.
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 462
Viestejä
4 422 757
Jäsenet
73 372
Uusin jäsen
Kears

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom