Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä juuri noista, mutta omat kokemukset kaikista langattomista nappikuulokkeista tähän mennessä ovat olleet, että yhteys pätkii enemmän tai vähemmän, jos vastaanottimen ja lähettimen välissä on yhtään mitään. Fillarilenkeillä sekin on muodostunut paikoin ongelmaksi jos puhelin on väärällä puolella taskussa.Onko porukalla kokemuksia tuollaisista sangallisista langattomista nappikuulokkeista? Tyyliä Xiaomin Wireless Music Sport kuulokkeet?
En tiedä juuri noista, mutta omat kokemukset kaikista langattomista nappikuulokkeista tähän mennessä ovat olleet, että yhteys pätkii enemmän tai vähemmän, jos vastaanottimen ja lähettimen välissä on yhtään mitään. Fillarilenkeillä sekin on muodostunut paikoin ongelmaksi jos puhelin on väärällä puolella taskussa.
Nimimerkillä: Otetaan vastaan vinkkejä pätkimättömistä ja äänenlaadullisesti hyvistä langattomista nappikuulokkeista.
Enpä kyllä itse muista, että kuulokkeissa olisi ollut liikaa kohinaa vaan että se olisi ollut samaa tasoa Sonyn MDR-1000X-mallin kanssa.Itselläni on ollut testissä Sennheiser PXC 550 ja taustakohina oli omaan makuuni liian voimakas. Toki silloin se maksoi 329,00 euroa, alle 200 on oikea hinta.
Voin ensi viikolla kertoa kokemuksia oneplus bulletseista. Laitoin tänään tilaukseen juurikin pyörälenkkejä ja työmatkapyöräily ajatellen. Ilmeisesti noiden pitäisi olla ihan ok.Nimimerkillä: Otetaan vastaan vinkkejä pätkimättömistä ja äänenlaadullisesti hyvistä langattomista nappikuulokkeista.
Mm. noita minäkin olen katsellut ja saatanpa tilatakin, mutta vähän tökkii, kun ne taitavat olla parhammillaankin tosiaan "vain ok". Hinta-laatusuhde on kohdallaan ja se on tärkeä pointti sekin, mutta toisaalta olisin valmis maksamaan hieman enemmänkin, jos saisi oikeasti hyvät langattomat nappikuulokkeet ilman mainittavia kompromisseja.Voin ensi viikolla kertoa kokemuksia oneplus bulletseista. Laitoin tänään tilaukseen juurikin pyörälenkkejä ja työmatkapyöräily ajatellen. Ilmeisesti noiden pitäisi olla ihan ok.
Ja minä kun kirjoitin joskus vuosi, pari sitten MDR-1000X-mallista, että Sonyn kuulokkeet ovat kuin Boset mutta tarkoituksellisesti huonommat, niin jotkut suuttuivat.
Nyt kun katsoo tätä kolmatta iteraatiota, niin niihin on kopioitu juuri niitä yksityiskohtia, mitkä tekivät Boseista hyvät ja Sonyistä huonot jo kaksi vuotta sitten. Pehmusteet muistuttavat enemmän Boseja samoin kuin kapeampi – virtaviivaisempi – pannan muotoilu. Tuo muotoilu varmasti vähentää myös sitä halpaa muovista natinaa, mistä Sonyn luurit ovat kärsineet. Tosin muuten runko on edelleen paksumpi ja halvemman näköinen, joten vaikea sanoa kokeilematta.
Mutta joo, Sony julkaisee näköjään minimaalisia parannuksia niin tiuhaan tahtiin, ettei tätäkään mallia kannata ostaa, koska siitä tosiaan puuttuu tuo BT5-tuki, joka on kevääseen mennessä kaikilla kilpailijoilla. Ja silloin Sonykin julkaissee XM4:n...
Mutta omalla kohdallani olen kyllä ollut tyytyväinen BT4:n tarjoamaan noin 20 tunnin akunkestoon anc:tä käyttäessä. Luureissa riittää hyvin potkua pitkällekin lennolle ja siitä jää vielä varastoonkin. Tosin käytän itse aika harvoin omia kuulokkeitani, joten lataussyklejä on kertynyt vaatimattomasti.
Mitä käytännön parannusta bt5 tuo?
Oon kiinnostunu näistä. Kellään kokemusta miten hyvin ne toimivat PC headsettinä?
Millä tavalla se piuha meni huonoksi ja missä ajassa?Meni 1more triple driverin kaapeli huonoksi ja palautin ne amazonille.
Millä tavalla se piuha meni huonoksi ja missä ajassa?
Itsekin aikanaan omistin kyseisen headsetin. Mihinkään muuhun kuin pelaamiseen en noita voinut käyttää. Musiikki ja elokuvat kuulosti, noh, paskalta. Nykyisin hifivermeet hoitaa äänet peleissäkin ja astrot vaihto osoitetta.Headsettien saralla yritän totuttaa itseäni Astro A50 soundiin. Nää on parasta a-luokkaa peliheadsettien saralla. Mutta soundi ei jotenkin vain iske. Ehkä tarvii enempi sisäänajoa tai sitä on vain tottunu hifi-kuulokkeiden ääneen.
Itsekin aikanaan omistin kyseisen headsetin. Mihinkään muuhun kuin pelaamiseen en noita voinut käyttää. Musiikki ja elokuvat kuulosti, noh, paskalta. Nykyisin hifivermeet hoitaa äänet peleissäkin ja astrot vaihto osoitetta.
Yks vaihtoehto oli steelseriesin langattomat (en mallia muista, siberia800 tms), ei tosin käynyt edes testissä kun päädyin langalliseen ja pöytämikkiin. Eipä mulle langattomuus ollut niin suuri tekijä. Itellä oli muistaakseni gen2 noi astrot, joissa oli joku 3 valmiiksi säädettyä equa.Keksitkö mitään käypää langatonta ratkaisua? Pitäs olla mikki kans.
Yritän parhaillaan EQlla leikkiä saako tällä mitään muutosta.
Yks vaihtoehto oli steelseriesin langattomat (en mallia muista, siberia800 tms), ei tosin käynyt edes testissä kun päädyin langalliseen ja pöytämikkiin. Eipä mulle langattomuus ollut niin suuri tekijä. Itellä oli muistaakseni gen2 noi astrot, joissa oli joku 3 valmiiksi säädettyä equa.
Olen etsinnässä uusia kuulokkeita musiikin kuunteluun. Stereot toistavat ääntä 20-20 000hz alueelta.
Minkä hintatason kuulokkeita suosittelisitte?
Tässä vielä linkki stereoiden tietoihin RCD-M40 | Micro Hi-Fi System - Denon eli 300€ hintainen viritinvahvistin
Noita langattomia pelisettejä on tullut testattua todella monta, eikä mikään niistä ole ollut mielestäni edes kohtuullinen. Varmaan ainoa langaton peliheadset mitä lähtisin suosittelemaan on Audezen Mobius. Jos pitäisi itse etsiä langattomia kuulokkeita kotikäyttöön niin katsoisin Sennheiserin, Sonyn, Beyerdynamicin ja Audio Technican valikoimaa, unohtamatta sitä Audezen Mobiusta ja AKG:n tarjoomuksia.
AKG:n puolelta kohtuuhintainen K845 BT on saanut frendeiltä lähinnä kehuja, mutta pari taas lyttäsi täysin. Langattomia Senkkuja kohtuullisella hinnalla löytyy pilvin pimein ja melkein kaikista oon kuullut hyvää. Hieman hinnakkaammista ainakin Audio Technica ATH-DSR9BT & ATH-DSR7BT, Audeze Mobius, Beyerdynamic Amiron wireless & Sony WH-1000XM3 on omien ja tuttujen kokemuksen perusteella aivan huippuluokkaa. Jos hinta ei olisi este, niin oma valinta osuisi varmaan Amironiin.
Suljetut vai avoimet? Mitä musiikkia kuuntelet?
Metallia. Olisiko Audio-Technica ATH-M40x hyvä valinta?
Suljetut vai avoimet, en osaa sanoa eli kummatkin käy.
Olen etsinnässä uusia kuulokkeita musiikin kuunteluun. Stereot toistavat ääntä 20-20 000hz alueelta.
Tässä vielä linkki stereoiden tietoihin RCD-M40 | Micro Hi-Fi System - Denon eli 300€ hintainen viritinvahvistin
Ainakin vanhemmissa tuon mallin vehkeissä oli kuulokelähtö sutta ja sekundaa (testasin hifi-liikkeessä tusinalla eri luurilla), mutta pienen googletuksen perusteella ovat jotain parannuksia saaneet aikaan kuulokelähtöön uudemmissa sukupolvissa. Gainin vaihtomahdollisuus kielisi sitä että vahvistin-ratkaisussa ei ole menty siitä mistä aita on matalin (eli normaalin pääteasteen jatkeeksi vain törkätty vastuksia...)Olen etsinnässä uusia kuulokkeita musiikin kuunteluun. Stereot toistavat ääntä 20-20 000hz alueelta.
Toi on kyllä jännä miten joillekkin toimii tuo, mutta toisille taas ei ollenkaan. Meikäläiselle K712 Pro on epämukava päässä. Annoin ne veljelle ja samaa valittaa eli pää tulee kipeeksi (sitä ennen hänellä oli muistaakseni Sennheiser HD515 kuulokkeet).K712 Pro:t on kuulokkeet joihin huomaan palaavani jatkuvasti, ja ne on omaan päähäni helposti mukavimmat luurit.
Toi on kyllä jännä miten joillekkin toimii tuo, mutta toisille taas ei ollenkaan. Meikäläiselle K712 Pro on epämukava päässä. Annoin ne veljelle ja samaa valittaa eli pää tulee kipeeksi (sitä ennen hänellä oli muistaakseni Sennheiser HD515 kuulokkeet).
K712 Pro:t helposti mukavimmat kuulokkeet mitkä koskaan olleet testissä itselläni. Tällä Hetkellä käytössä AKG K550 MK3, ja nämä lähes yltävät samalle tasolle ergonomisuudessa. Voi pitää tuntikausia yhtäsoittoa ja joskus jopa unohtaa että on ylipäänsä kuulokkeet päässäToi on kyllä jännä miten joillekkin toimii tuo, mutta toisille taas ei ollenkaan. Meikäläiselle K712 Pro on epämukava päässä. Annoin ne veljelle ja samaa valittaa eli pää tulee kipeeksi (sitä ennen hänellä oli muistaakseni Sennheiser HD515 kuulokkeet).
Mitäs (avoimia) kuulokkeita suosittelisitte koekuuntelemaan hintaluokassa 500-800e? Olis tarkoitus käydä ensi viikolla vähän kuuntelemassa ja sitten jos sattuis blackfridayna tulemaan jokin malleista tarjoukseen ja olen tykkänyt äänestä, niin se olis sit ostohousut jalkaan (eli akuuttia tarvetta ei oo, mutta olis kiva hieman päivittää kuulokepuolta, jos hyvä tarjous sattuu eteen). Sennheiseria ollut kahdet edelliset kuulokkeet, joten HD 660S ainakin on yksi vaihtoehto.
Mitäs (avoimia) kuulokkeita suosittelisitte koekuuntelemaan hintaluokassa 500-800e? Olis tarkoitus käydä ensi viikolla vähän kuuntelemassa ja sitten jos sattuis blackfridayna tulemaan jokin malleista tarjoukseen ja olen tykkänyt äänestä, niin se olis sit ostohousut jalkaan (eli akuuttia tarvetta ei oo, mutta olis kiva hieman päivittää kuulokepuolta, jos hyvä tarjous sattuu eteen). Sennheiseria ollut kahdet edelliset kuulokkeet, joten HD 660S ainakin on yksi vaihtoehto.
nuo sonyn WH-H800 vielä tarjouksessa cdonissa Sony WH-H800 Musta BT ... ainakin hyvä tarjous jos esim gigantissa pyytävät noista yli 239 eur, äänenlaadusta voi kommentoida sitten tietäjät.Minkäslaisia langattomia kuulokkeita kannattaisi katsoa n. 100€ hintaluokassa? Menee äidille joululahjaksi, plussaa mukavuus ja ok äänenlaatu. Kuuntelu pääasiassa rokahtavaa musiikkia.
Tuolla BF tarjouksissa olisi ne Bosen vastamelu-kuulokkeet nyt alessa (oisko ollu verkkokaupassa). Kannattaa ainakin tsekata nekin. Itellä on ne ensimmäisen version Sonyt enkä käytä kosketustoimintoja kyllä koskaan muuten kuin vahingossa. Hyvät luurit on joka tapauksessa.Mulla olis hakusessa n. 350€ hintaiset suljetut BT kuulokkeet matkoille, kotiin ja toimistoon. Elektronista musiikkia tulee kuunneltua, joten basson tulisi olla miellyttävä. Sony wh-1000xm3 on käyty kuolaamassa ja se on tällä hetkellä menossa ostoskoriin. Mietityttää vain, kun oon lueskellut sonyn palstalta havaintoja, että kosketustoiminnot alkaa sekoilemaan viilellä ilmalla. Onko täällä kuulokkeen omistajilla kokemuksia vastaavasta tilanteesta? Auttaako jos pitää huppua päässä? Vinkkejä otetaan vastaan, jos tulee muita varteenotettavia malleja mieleen. Kiitos etukäteen
Tuolla BF tarjouksissa olisi ne Bosen vastamelu-kuulokkeet nyt alessa (oisko ollu verkkokaupassa). Kannattaa ainakin tsekata nekin. Itellä on ne ensimmäisen version Sonyt enkä käytä kosketustoimintoja kyllä koskaan muuten kuin vahingossa. Hyvät luurit on joka tapauksessa.
Onkos tänä vuonna kukaan bongannu sennheiser 660 S tai Beyer Dynamicin 1990 Pro:ta BF-alessa?
Mad Lust Envy's Headphone Gaming Guide: (10/25/2018: Creative Aurvana Trio added)Uusien kuulokkeiden hankinta lähestyy uhkaavasti, tähän asti menty QPAD-QH90:llä mutta vaihtoehdoksi on kokoajan enemmän noussut "ei-pelikuulokkeet" eli tässä tapauksessa DT-770 80ohm. Mietityttää vain kun ei aivan suoraa tietoa nopealla googletuksella löytynyt, että miten moiset pärjäävät pelikäytössä? Muuta siis kuin normaali "aina pitää olla oikeat kuulokkeet - pelikuulokkeet on kaikki perseestä" Pelikuulokkeissa kun kovasti mainostellaan surroundia ja 7.1 ja vaikka mitä helvetin äänensuuntailuja yms. Mietin vain että onnistuuko kys. 770:llä FPS:ssä edelleen kuulostella missäpäin se vihu hiippailee vai onko pelikäytössä näillä kamoilla mitään käytännön eroa kuin brändäys ja RGB:t joita tuntuvat jokapaikkaan tunkevan?
Toisena vaihtoehtona on sitten ollut niinsanotuista pelikuulokkeista Arctis Pro DAC-malli, siinä olisi toki mikki valmiina ja äänenlaatukin jonkinmoisia kehuja kaiketi saanut, mutta saisihan noita mikkejä toki pöydällekin jos DT:t päätyisi hankkimaan. Myös vaihtoehtoja DT:lle otetaan samassa hintaluokassa vastaan, suljettu rakenne suositeltavaa koska äänekkäähkö ympäristö kyseessä.