Ja minä kun kirjoitin joskus vuosi, pari sitten MDR-1000X-mallista, että Sonyn kuulokkeet ovat kuin Boset mutta tarkoituksellisesti huonommat, niin jotkut suuttuivat.
Nyt kun katsoo tätä kolmatta iteraatiota, niin niihin on kopioitu juuri niitä yksityiskohtia, mitkä tekivät Boseista hyvät ja Sonyistä huonot jo kaksi vuotta sitten. Pehmusteet muistuttavat enemmän Boseja samoin kuin kapeampi – virtaviivaisempi – pannan muotoilu. Tuo muotoilu varmasti vähentää myös sitä halpaa muovista natinaa, mistä Sonyn luurit ovat kärsineet. Tosin muuten runko on edelleen paksumpi ja halvemman näköinen, joten vaikea sanoa kokeilematta.
Mutta joo, Sony julkaisee näköjään minimaalisia parannuksia niin tiuhaan tahtiin, ettei tätäkään mallia kannata ostaa, koska siitä tosiaan puuttuu tuo BT5-tuki, joka on kevääseen mennessä kaikilla kilpailijoilla. Ja silloin Sonykin julkaissee XM4:n...
Mutta omalla kohdallani olen kyllä ollut tyytyväinen BT4:n tarjoamaan noin 20 tunnin akunkestoon anc:tä käyttäessä. Luureissa riittää hyvin potkua pitkällekin lennolle ja siitä jää vielä varastoonkin. Tosin käytän itse aika harvoin omia kuulokkeitani, joten lataussyklejä on kertynyt vaatimattomasti.