Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jimssillä ainakin luki että semiavoimet. laitan nyt kuitenkin nuo hd 660 tilaukseen kun dacci on myös hommattunaHD662F voi luokitella suljetuksi. Siellä ihan vaan millin rako. HD668 on sitten täysin umpinainen.
jimssillä ainakin luki että semiavoimet. laitan nyt kuitenkin nuo hd 660 tilaukseen kun dacci on myös hommattuna![]()
veolurit löytyy vanhoista 330 luureistaEn suosittele Superlux HD660 ainakaan vakiopädeillä, painavat korvat siniseksi noin 15min aikana.

HD330 tietysti tarkoitin DT770 padeilla varustettuina. Itse pidän veloureista enemmän kuin tekonahkaisista, kun ei hiosta korvia yhtä paljon.Mukavuudesssa AKG:n pehmusteet ovat itse asiassa vähän isommat kuin Beyerissä ja isommalla tilalla korville.
Nahkaisessa pääpannassahan taas ei AKG:llä ole pehmustetta, mutta ainakin ovat keveät.
HD330 ei pääse lähellekään samaa niukan kokoisilla nahkajäljitelmäpehmusteillaan ja kierretty kaapelikin tuntuu muovisemmalta ja helposti kuulokkeisiin johtuvia hankausääniä aiheuttavalta.
Isokokoisella päällä AKG:n pannan "automaattinen säätö" voisi olla myös virutuksella ja pienemmällä varsinkin alaspäin kapenevalla päällä voisivat kupit pyrkiä valumaan alaspäin.
Sennheiser HD 660 S -kuulokkeet
https://www.amazon.es/gp/product/B0...0d-21&linkId=e74ef6746b2d642ea498dc49f2ccfd19
420€ sis. postit Suomeen (tai 427€ express-toimituksella)
Samat kuulokkeet Suomessa: Sennheiser HD 660 S -kuulokkeet, 499€ | Hinta.fi
Mikäli musiikki kuulostaa yhtään samalta kuin mitä omat Q701, niin takaan ettet pety. Aivan taivaallinen ääni kerta kaikkiaaan.Vähän kahden vaiheella että ottaisiko nyt sitten nuo AKG K702 vai sitten Superlux HD330 + DT770 velour padeilla. Pelaamisessa siis nuo AKG K702 antavat tarkan tuntuman(jos ymmärsin oikein), mutta mites sitten musiikin laatu?
HD330 on samalla pannalla kuin HD660, niin sen mukavuuden voit siirtää suoraan HD330:in.Itse en omasta pään koosta niin tiedä, mutta eipä näytä olevan kauhean iso kun noita Superlux HD660 ja HyperX Cloudeja käytetty.
Pelaamisessa siis nuo AKG K702 antavat tarkan tuntuman(jos ymmärsin oikein), mutta mites sitten musiikin laatu? Tietysti varmasti parempaa kun mitä näistä Hyperx Cloud II saa irti. Riittääkö ihan tuo halpis Asus Xonar DG pyörittämään noita?
Jaahas. Minulla on DT880 panta teipattu rikkoontumisen vuoksi kuvan osoittamasta paikasta.Ei kannata unohtaa DT-880 mallia. Analyyttinen ääni musiikilla ja toimii myös peleissä. Hyvät ns. yleiskuulokkeet kaikkeen.
Beyerin 770/880/990 malleja saa venytellä pannasta mielensä mukaan ja klampin sitä kautta sopivaksi. Ei ole pelkoa rikkoutumisesta, kuten useissa muovisissa saman hintaluokan kuulokkeissa.
Noh pistin nuo AKG K702 tilaukseen. Tosiaan itse en oikein tiedä audio vehkeistä tai näistä binaural(onpas vaikea sana) hommeleista. Vähän sama ku jos joku sanoisi jotain autoista, kun niistä tiedä hölkäsen pöläystä ellei selitetä ELI5 tasolla. Kaikki äänet vaan tuntuu hieman vaimennetulta näillä hyperx cloudeilla niin nyt sitten tilattu ihan kunnolliset. Kaipa tuo Asus Xonar DG äänikortti riittää noita pyörittämään. 62 ohmiset nuo AKG K702 ovat.HD330 on samalla pannalla kuin HD660, niin sen mukavuuden voit siirtää suoraan HD330:in.
K702 ottaa pelaamisessa selvän kaulan Superluxiin.
Superlux on parempi ainoastaan vahvasti potkivassa bassossa.
Suoraa vertailua en ole tehnyt, mutta muista omien luurien keskinäisestä vertailusta sanoisin että äänikuvan koko on kaksi askelta parempi.
Ja yksityiskohdat sitten ovat neutraalin basson ansiosta binaural äänellä "god mode/wall hack" tasolla.
Dolby Headphonen kanssahan ei kyllä yhtään neutraalia vahvempi basso sovi.
Sen bassopöhötys alkaa kuulostaa juuri ja juuri siedettävältä neutraalibassoisella luurilla.
Dolby sitä ja tätä hypen määrään ja ennakko-odotuksiin nähden oli täysi shokki kuunnella Dolby Headphonea ensimmäistä kertaa pelivideoista kuten tästä.
Hyvillä luureilla toivot myös että enemmän musiikkia löytyisi binaural-tallenteina.
Jaahas. Minulla on DT880 panta teipattu rikkoontumisen vuoksi kuvan osoittamasta paikasta.
![]()
Noh pistin nuo AKG K702 tilaukseen. Tosiaan itse en oikein tiedä audio vehkeistä tai näistä binaural(onpas vaikea sana) hommeleista. Vähän sama ku jos joku sanoisi jotain autoista, kun niistä tiedä hölkäsen pöläystä ellei selitetä ELI5 tasolla. Kaikki äänet vaan tuntuu hieman vaimennetulta näillä hyperx cloudeilla niin nyt sitten tilattu ihan kunnolliset. Kaipa tuo Asus Xonar DG äänikortti riittää noita pyörittämään. 62 ohmiset nuo AKG K702 ovat.
Tämäpä hyvin mukava kuulla ettei sitten tarvitse noiden daccien amppien kanssa lähteä, kun niistäkään itselläni ei ole ollenkaan mitään hajua.Tuo Xonar riittää aivan mainiosti. Olen pyörittänyt samalla äänikortilla mm. K701, K712 pro ja K612 pro luureja ilman mitään ongelmia. Oikein mainio budjettiratkaisu. Todella hyvät luurit valitsit myös, olisin itse tosin valinnut suunnilleen samasta hintaluokasta K612 pro:t - äänikuva ja yksityiskohdat kärsivät hieman K702 verrattuna, mutta pidän niitä hauskempina luureina päivittäiskäytössä. Täysin makuasia mistä pitää enemmän - joka tapauksessa saa rahoilleen vastinetta ja timanttisen kovat luurit.
Digitaali/analogi-muunninta tarkoittava DAC on vain muotitermi jolla vähempää myydään enempänä.Tämäpä hyvin mukava kuulla ettei sitten tarvitse noiden daccien amppien kanssa lähteä, kun niistäkään itselläni ei ole ollenkaan mitään hajua.
Itse vertailin 02+Odac/Soundblaster G5/Realtek ALC1150 samoilla kaiuttimilla ja onhan noissa loppupeleissä tosi pienet erot dac osastolla. Odac kuulosti ehkä aavistuksen kirkkaammalta ja kuivemmalta kuin nämä kaksi muuta. Kuulokepuolella erot on olleet vähän selvempiä mutta siihen vaikuttaa sitten vahvistuspuoli ja sehän oikeasti vaikuttaakin jo aika merkittävästi osan kuulokkeiden kanssa äänenlaatuun vaikka heikompitehoisella vahvistuksella saisikin saman äänenvoimakkuuden
Silloin pitää älähtää kun joku väittää jotain ilman faktoja ja on riski sille että joku tekee päätöksiä sen pohjalta.Tunnetusti joku aina älähtää kun vihjaa, että satojen/tuhansien eurojen laatikot pöydällä ei välttämättä teekään muuta kuin näyttää kivalle. Ei mitään, jokainen linjallaan.
Silloin pitää älähtää kun joku väittää jotain ilman faktoja ja on riski sille että joku tekee päätöksiä sen pohjalta.
Vertasin tässä mun Takstar Pro 82:ta nopeasti emon integroidussa ja Soundblaster AE-5:ssä ja kyllä mun harjaantumattomat korvanikin kuulivat siinä selvän eron, ei sitä tarvinnut mitenkään etsiä. Sitä voi vain arvuutella kuulostaisivatko nuo paremmilta jonkun kalliimman vahvistimen kanssa.
Eivät ole alennuksessa vaan 150 euroa on laitteen todellinen arvo.Sony MDR-XB950N1 kuulokkeet NC BT
Onko jollain näistä kokemusta? Näyttäis olevan hyvässä alessa.
Oli cdon:ssa alekoodilla ~120e, että kyllä se minun mielestä voidaa laskea alennukseksi.Eivät ole alennuksessa vaan 150 euroa on laitteen todellinen arvo.
Oli cdon:ssa alekoodilla ~120e, että kyllä se minun mielestä voidaa laskea alennukseksi.
Sony MDR-XB950N1 kuulokkeet NC BT
Sony MDR-XB950N1 kuulokkeet NC BT
Kai tajuat, että lonkero kertoi testaavan emon integroidulla ja AE 5:lla. Suurin kuultava erohan tulee todennäköisesti lähtöimpedanssista, joka kuulokkeista riippuen on vähemmän tai enemmän selvempi.Arviosi luotettavuus on kyseenalainen ( itsellesikin ) niin kauan kun tiedät kumpi soi milloinkin. Lisäksi jos volume on tasaamatta, hiemankin kovempaa soiva kuulostaa useimmiten paremmalta.
Putkista nyt on turha hakeakaan mitään hifiä. Niillä haetaan lähinnä miellyttävää säröä, jos sellaista kaipaa.
jos putket ei oo hifiä, niin mitähän nää sitten on macintosh c22 ja mc75 monopäätteet mun korvaan kuulostaa hifiltä
Itsestäni on fiksumpaa kasata sellainen setti, millä kaikki äänitteet toistuu (omaa korvaa) miellyttävästi ilman mitään muokkauksia
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.