Itse olen etsiskelemässä uusia kuulokkeita, kun HyperX Cloud II's eivät vain tunnu mukavilta päässä ja tuntuvat hieman puristavan. Onhan näitä jo käytetty varmaan vuoden verran. Katselin noita Sennheiser G4me One kuulokkeita, mutta tuli sitten mieleen että saisikohan samalla rahalla ihan kunnoliset headphonet ja erillisen mikin. Ennen HyperX Cloud II oli käytössä nuo Superlux HD 660+ DT770 padeilla jotka purisitivat aika lailla nuppia. Mietin vaihtoehtoja että ottaisiko sitten Beyerdynamic DT990 vai Superlux HD 330 molemmat ovat kumminkin avoimet niin ei pitäisi puristaa. Vai löytyisköhän tuolla 160€ luokalla sitten jotain muita parempia vaihtoehtoja?
Käyttö tarkoitus olisi pelaaminen(mm. Overwatch,PUBG,Rainbow Six Siege) ja musiikin(metal,chill step, trance) kuuntelu.
Ei se puristamiseen vaikuta onko suljetut tai avoimet. Toki suljetuissa se puristus on oleellisempaa ettei äänet karkaa ja sinetti mene rikki. G4me Onen puolesta puhuu kyllä erittäin hyvä mikki ja se puomin nostamalla tapahtuva mykistys, äänestä en osaa sanoo koska olen vain G4me Zeroja käyttänyt ja ne oli huonot musiikin kuunteluun. Mutta tuossa hintaluokassa on varmaan ihan älyttömästi kuulokkeita. Esim. tuon Beyerdynamic DT990 tai suljettuna DT770. Itsellä on pääasiallinen FPS kuuloke AKG K550 jossa ihan hyvin erottaa suuntia ja askeleita jne. mutta ei se yhtä hyvä ole musiikin kanssa kuin DT770, jälkimmäistä taas en ole pelaamiseen juurikaan kokeillut koska käytän niitä töissä. Kannattaa tsekata redditistä z reviewsin pelikuuloke suositukset.