Ei taida oikein toimia toi hakutulosten lajittelu. Tietysti Music HuHu Storesta voi kysyä onko niillä varastossa kuulokkeita ja laittaa tilausta sisään, jos tulee positiivinen vastaus.
Aliexpressin haku on melko perseestä. Esim. jos tuotteen nimeke on isoilla kirjaimilla, se voi jäädä hausta kun hakee pienillä kirjaimilla. Olen ihmetellytkin välillä kun jotain ei meinaa millään löytyä ja sitten Aliexpress ehdottaa hakemaani mainoksena alapuolella samalla nimellä mutta marginaalisesti eri muotoilulla tms.
Mulla on HuHu storesta tulossa ja ainakin seurantakoodi toimii. Viime viikon ma tilasin ja seurantakoodin mukaan on lähtenyt jo Kiinasta, mutta mistäpä noita tietää. Lupaan infota, kun tilanne etenee.
Näissäkin toki se varoitus että ei ole ennenkuulematonta että kiinakaupalta tulee väärä seurantanumero. Ihmettelin joskus yhden lähetyksen kanssa kun se toimitettiin Suomeen n. 400km päähän. Kyseinen paketti tuli sitten seurannattomana parin viikon sisään. Veikkaan syyksi tässä tapauksessa sitä että Aliexpress kai vaatii seurannallisen toimituksen yli x dollarin tilauksille ja seurannaton on halpa. Vähän röyhkeämpi toki ottaa Aliexpressiltä rahat takaisin jos tälläistä yritetään ja pitää tuotteen kun se tulee. Jotain runtuahan nuo tuosta perseilystä ansaitsevat vaikka täysi refund vähän liikaa onkin jos tuote perille tulee.
Itse en jaksanut 6€ ryönän kanssa taistella.