Laadukkaat kuulokkeet?

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 262
Onko kellään kokemusta noista AKG K712 PRO kuullokkeista?
Meinasin hommata noiden Beyerdynamic DT-770 PRO tilalle.
Jos et ympäristön melun eristämistä tarvitse niin ovat erinomaiset pelaamiseen.
Äänikuvan koko on käytännössä "god mode/wallhack" tason K701/702:n luokassa, hauskan neutraalia jykevämmän basson takia askeläänet ja sellaiset vain eivät ole niin korostuneesti esillä.
Elokuviinkin tuo hauska basso sopii ja eiköhän tuo musiikille sovi analysoivia bassoneutraaleita luureja paremmin DT770:n jälkeen.
DT770 on suljetulla rakenteellaan ja pienehköllä äänikuvallaan todella vahvabassoinen ja se jyrää peleissäkin aika paljon yksityiskohtien yli.

Beyerin DT990:ssä on hieman enemmän basson tuntua, mutta äänikuva on pykälää pienempi.
Pelaamisessa jää sen verran jälkeen "kilpailullisuudessa" mitä "hauskuudessa" voittaa.
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
1 248
Monesti väitetään, että nahkaisilla saa eniten bassoa, mutta sametti onkin parempi.
Protossa oli kaikki refleksi reiät tukittu. Tuotantoversiossa yksi rei-istä oli auki. Muutenkin saattaneet muutta itse driveria. Kyllä velourit vähentää normaalisti bassoa edelleen verrattuna nahkaan tai keinonahkaan.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Jos et ympäristön melun eristämistä tarvitse niin ovat erinomaiset pelaamiseen.
Äänikuvan koko on käytännössä "god mode/wallhack" tason K701/702:n luokassa, hauskan neutraalia jykevämmän basson takia askeläänet ja sellaiset vain eivät ole niin korostuneesti esillä.
Elokuviinkin tuo hauska basso sopii ja eiköhän tuo musiikille sovi analysoivia bassoneutraaleita luureja paremmin DT770:n jälkeen.
DT770 on suljetulla rakenteellaan ja pienehköllä äänikuvallaan todella vahvabassoinen ja se jyrää peleissäkin aika paljon yksityiskohtien yli.

Beyerin DT990:ssä on hieman enemmän basson tuntua, mutta äänikuva on pykälää pienempi.
Pelaamisessa jää sen verran jälkeen "kilpailullisuudessa" mitä "hauskuudessa" voittaa.
Joo allekirjoitan tämän täysin. Ja lisäyksenä vielä, että ovat mukavimmat luurit mitä itse olen omistanut :tup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
418
Tässä miettinyt hyviä "allrounder" -kuulokkeita. Tarkoituksena olisi kasuaali pelailu, musiikin kuuntelu ja videoiden kattelu. Kuulokkeet olisi myös reissuissa, julkisissa ja muussa vastaavassa mukana, joten hyvä eristävyys on tärkeä kriteeri. Olen viimeisimpänä pyöritellyt kolmen vaihtoehdon välillä: Bose QC25, Sennheiser 598 Cs ja Beyerdynamic DT770 32 Ohm. Mikähän olisi (äänen)laadullisesti paras ratkaisu tilanteeseeni? Muitakin ehdotuksia otan mielelläni vastaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
898
Äänenlaadun puolesta jättäisin Boset hyllyyn, koska niiden koko pointti on se vastamelusetti. Sekä noiden Sennheisereiden että Beyereiden avoimet versiot omistavana (598SE ja DT990) sanoisin että rakenteellisesti Beyerit on paremmat, vaikka näissäkin on hajoava, mutta helposti vaihdettava, muoviosa. Äänenlaadullisesti ei muuten hajuakaan, mutta muistelen lukeneeni pettymyksiä tuohon suljettuun HD598:ään kun ei ollutkaan yhtä hyvä kuin perinteisemmät avoimet versiot.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
1 779
Sennheiserit ja beyerit on kyllä sen näköisiä ja kokoisia, että en tiedä ilkeäisinkö esim. julkisissa niitä käyttää. :D Cdonissa on tosi halvalla kehutut sony mdr-1a:t, niiden hyvyydestä ei ole mitään omaa tietoa.

ps. DT770:t on kyllä omasta mielestä oikein hyvät kuulokkeet.
 

jos

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
573
Tässä miettinyt hyviä "allrounder" -kuulokkeita. Tarkoituksena olisi kasuaali pelailu, musiikin kuuntelu ja videoiden kattelu. Kuulokkeet olisi myös reissuissa, julkisissa ja muussa vastaavassa mukana, joten hyvä eristävyys on tärkeä kriteeri. Olen viimeisimpänä pyöritellyt kolmen vaihtoehdon välillä: Bose QC25, Sennheiser 598 Cs ja Beyerdynamic DT770 32 Ohm. Mikähän olisi (äänen)laadullisesti paras ratkaisu tilanteeseeni? Muitakin ehdotuksia otan mielelläni vastaan.
Suosittelen myös harkitsemaan Takstar Pro 82 -kuulokkeita, jos Kiinasta tilaus ei ole ongelma (Aliexpress). Tosin EU:n sisältäkin Espanjasta saa: Takstar PRO82. Circumaural closed-back headphones.
Ovat mielestäni arvoltaan vähintään kaksinkertaiset hintaansa nähden. Head-fi:stä löytyy arvosteluita ja kokemuksia.

Luettelemistasi kuulokkeista ehkä DT770 olisi järkevin vaihtoehto. Ehkä lisäksi myös Sennheiser HD 569 ja HD 471.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
418
Joo, tosiaan julkisia varten löytyy nappikuulokkeetkin, joten unohdetaan oikeastaan se merkittävien kriteerien joukosta :)

EDIT: Tosi nopeasti paljon hyviä vastauksia, kiitos paljon niistä! Nuo Takstarin kuulokkeet vaikuttavat myös tosi kiinnostavilta.
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
1 248
Joo, tosiaan julkisia varten löytyy nappikuulokkeetkin, joten unohdetaan oikeastaan se merkittävien kriteerien joukosta :)

EDIT: Tosi nopeasti paljon hyviä vastauksia, kiitos paljon niistä! Nuo Takstarin kuulokkeet vaikuttavat myös tosi kiinnostavilta.
Huono tyynyjen kiinnitys noissa. Vaihto tyynyjen valikoima vähenee kun klipsi kiinnityksellä.

Takstar Pro 82?? | DIY Audio Heaven
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
418
En oikeen löytänyt noista Takstareista, miten toimivat ilman vahvistinta, mutta ilmeisesti ihan hyvin? Ei ollut kuitenkaan tarkoitus hommata vahvistinta, koska kuulokkeiden pitäisi pelata kännykän, pleikkaohjaimen ja milloin minkäkin kanssa.
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
1 248
En oikeen löytänyt noista Takstareista, miten toimivat ilman vahvistinta, mutta ilmeisesti ihan hyvin? Ei ollut kuitenkaan tarkoitus hommata vahvistinta, koska kuulokkeiden pitäisi pelata kännykän, pleikkaohjaimen ja milloin minkäkin kanssa.
Noissa on 32 ohmin draiveri. Pitäs aika hyvin jaksaa puhelimesta ääntäkin noihin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
418
Laitoin Aliexpressistä Takstarit tilaukseen näin aamuyön heräteostoksena, kun halvalla sai. Kupongin ja jonkun hämärän "mobile only deal -35%:n" jälkeen hinnaksi jäi 47 euroa. Hauska kokeilla kyllä, kun olisi toiveissa kuitenkin ihan kunnon kuulokkeet, että mitä sieltä mahtaa tulla. Jos kaikki lukemani hehkutus pitää paikkaansa, niin olen erittäin tyytyväinen.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 303
Onkos kenelläkään suositella padeja ATH-M50X kuulokkeisiin? Ei velour, vaan nahka tai keinonahka? Mukana tulevat on melko paksut ja nyt on alkanut hieman painamaan korvalehteä ylhäältä. Kokeilin kotona olleita HyperX cloud velour padeja kun sellaiset sattui olemaan, niin niissä reunus kapeampi ja kuulokkeet paljon paremmat päässä kun korvalle enemmän tilaa. Mutta siis ovat velour, josta en itse niin paljoa pidä.
Brainwavz nahka ovaalit. Löytyy myös angled versio muttei XL kokoisena kun vaan perus pyöreinä.
Nämä. Inear myy ihan kotimaassa, en ole tehnyt hintavertailua muualta tilailuun: Pehmusteet : inEar.fi, kuulokekauppa - se kiva ja kotimainen
Tähän asiaan sen verran päivitystä, että tuossa joulun alla tämä asia pääsi hieman unohtumaan enkä sitten koskaan tilannut noita Brainwavz ovaaleja. Sen sijaan olin näköjään (säästänyt?) ja tilannut eBaysta jotkut kiinapadit, jotka nyt sitten tulivat perjantaina (1,5kk toimitusaika).

Yllättävän hyvin nämäkin toimivat. Olivat hieman pienen oloiset vs kuulokkeet, mutta sai venytettyä luureihin kiinni pienellä jumpalla ja lopputulos ihan siisti. Korville kuitenkin hyvin tilaa ja korjasi tuon alkuperäisten padien ongelman. Eli siis hintaan nähden varsin hyvä hankinta. Laadussa ei myöskään mitään valitettavaa, vaan ihan asiallisesti ommeltu ja muutenkin laadukkaan oloiset.

Nämä on hieman slimmimmät kuin alkuperäiset (ja ilmeisesti myös Brainwavs) padit, joten tuo myös helpotusta pannan kiristykseen.

Nämä kyseessä: Replacement Ear Pads Foam Cushion for Audio-Technica ATH-M50X M50 Professional | eBay
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
164
996€ maksaisi 800:t ja 1379 nuo 800 S. Tosin 800 S:ää ei ollut olemassa silloin, kun omani ostin. On kyllä arvokas modi, kun muuta eroa noissa ei juurikaan taida olla.
Itse olen tuosta HDVA 600:sta tykännyt tähän mennessä vaikka erinäisillä putkilaittellakin testannut. Nämä ovat sen verran subjektiivisia tosin, että kunhan omaa korvaa miellyttää.
En arvosta omamodaamisia sitten yhtään, joten ostin HD 800 s ja jätin HD 800 kauppaan. HD 800 oli jotenkin latteamman oloinen kun niitä ristiin kuunteli. Eroja ainakin paperilla s:n eduksi tasaisempi taajuusvaste ja balansoitu välijohto s:llä mukana.

Vieläkin hiostaa korvia kun ajattelee AKG k812 aiheuttamaa hikeä korviin.
 

Gale

GYM-psykoosi
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
200
En arvosta omamodaamisia sitten yhtään, joten ostin HD 800 s ja jätin HD 800 kauppaan. HD 800 oli jotenkin latteamman oloinen kun niitä ristiin kuunteli. Eroja ainakin paperilla s:n eduksi tasaisempi taajuusvaste ja balansoitu välijohto s:llä mukana.

Vieläkin hiostaa korvia kun ajattelee AKG k812 aiheuttamaa hikeä korviin.
800 S kuulosti käytännössä täysin samalta kuin modatut 800:t, kun niitä vierekkäin kuunteli, mutta jos ei halua itse tuota tehdä niin pääsee noin suoraan samaan lopputulokseen, joka on ainakin omasta mielestäni todella hyvä kuulokkeiksi. Itse sain balansoidun piuhan myös 800:n mukaan.
 

jos

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
573
Laitoin Aliexpressistä Takstarit tilaukseen näin aamuyön heräteostoksena, kun halvalla sai. Kupongin ja jonkun hämärän "mobile only deal -35%:n" jälkeen hinnaksi jäi 47 euroa. Hauska kokeilla kyllä, kun olisi toiveissa kuitenkin ihan kunnon kuulokkeet, että mitä sieltä mahtaa tulla. Jos kaikki lukemani hehkutus pitää paikkaansa, niin olen erittäin tyytyväinen.
Kerrohan omia kokemuksia sitten kun saapuvat. Itse tilasin nuo Takstarin omalta myyjältä Aliexpressistä ja viime viikolla saapuivat. Mielestäni oikein pätevät kuulokkeet 0-150 euron hintaluokassa. Eivät nämä esimerkiksi Fidelio X1/X2:lle tai Onkyo A800:lle vedä vertoja, mutta ne ovat muutenkin kalliimpia ja avoimia kuulokkeita. Eipä se 50€ ole niin iso summa, vaikka ei pitäisikään kyseisistä kuulokkeista. Kyllä ne aina eteenpäin saa myytyä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
418
Kerrohan omia kokemuksia sitten kun saapuvat. Itse tilasin nuo Takstarin omalta myyjältä Aliexpressistä ja viime viikolla saapuivat. Mielestäni oikein pätevät kuulokkeet 0-150 euron hintaluokassa. Eivät nämä esimerkiksi Fidelio X1/X2:lle tai Onkyo A800:lle vedä vertoja, mutta ne ovat muutenkin kalliimpia ja avoimia kuulokkeita. Eipä se 50€ ole niin iso summa, vaikka ei pitäisikään kyseisistä kuulokkeista. Kyllä ne aina eteenpäin saa myytyä.
Ilmottelen sitten fiiliksiä. Nämä tulevat olemaan oikeastaan ensimmäiset omistamani vähänkin kunnollisemmat kuulokkeet, joten kauhean hienostunutta mielipidettä en kykene muodostamaan. Pääsen kuitenkin vähän vertailemaan tyttöystävän Bose QC35 II -kuulokkeisiin ja muodostamaan mielipidettä sitä kautta. Toivottavasti kuulokkeet tulisivat perille ja vielä ehjänä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
898
Ilmottelen sitten fiiliksiä. Nämä tulevat olemaan oikeastaan ensimmäiset omistamani vähänkin kunnollisemmat kuulokkeet, joten kauhean hienostunutta mielipidettä en kykene muodostamaan. Pääsen kuitenkin vähän vertailemaan tyttöystävän Bose QC35 II -kuulokkeisiin ja muodostamaan mielipidettä sitä kautta. Toivottavasti kuulokkeet tulisivat perille ja vielä ehjänä.
Aliexpressistä saa rahat hyvin takaisin jos eivät tule perille tai tulevat perille rikki.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
15
Mitäs kuulokkeita suosittelette n.300€ hintaluokassa? Nykyiset kuulokkeet Beyerdynamic DT 990 Pro, mutta jotain astetta parempaa ois tarkotus hankkia. Kuulokevahvarina toimii
Objective2+ODAC jotka olis tarkotus kyllä vielä pitää. Lähinnä musakäyttöön (Dance, Rock,Hevi) kuulokkeet tulis.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 502
Mitäs kuulokkeita suosittelette n.300€ hintaluokassa? Nykyiset kuulokkeet Beyerdynamic DT 990 Pro, mutta jotain astetta parempaa ois tarkotus hankkia. Kuulokevahvarina toimii
Objective2+ODAC jotka olis tarkotus kyllä vielä pitää. Lähinnä musakäyttöön (Dance, Rock,Hevi) kuulokkeet tulis.
Heitetääs astetta villimpi kortti. Gigantin Outletista tämä Onkyo A800B 249€. Suoraa linkkiä ei Outlettiin saa, eli pitää itse hakea sivuilta. Vähän harvinaisempi malli mutta ovat saaneet kyllä kehuja: Onkyo A800 and H900M full-size headphones - shipping March 2016

Vähän perinteisempi vaihtoehto olisi HD650 Thomanilta tai jos olet valmis odottamaan (+ostamaan jenkeistä) niin noita vastaava HD6XX Massdropista.
 

jos

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
573
Ääni täältä myös Onkyolle. Ovat melko huonosti vaan saatavilla, mutta Gigantin sivuilla uutenakin nyt 247€ (vain tietyistä liikkeistä).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 502
Ääni täältä myös Onkyolle. Ovat melko huonosti vaan saatavilla, mutta Gigantin sivuilla uutenakin nyt 247€ (vain tietyistä liikkeistä).
Kappas vaan. Linkatessani oli vielä 399€. :D
Rohkeasti vaan testiin siis lähimmästä liikkeestä, 30 päivän palautusoikeudella saa rauhassa testailla. Ja jos ei mikään liikkeistä ole lähellä niin nuo Outletin Onkyot ovat uusia ("käyttämättömiä") ja ilmaisella toimituksella.

Ääni täältä myös Onkyolle. Ovat melko huonosti vaan saatavilla, mutta Gigantin sivuilla uutenakin nyt 247€ (vain tietyistä liikkeistä).
Mitkä kuulokkeet sulla on ollut ennen noita, osaatko vertailla hieman? Saakos noihin muuten mitään fiksua ja hyvää lyhyempää piuhaa? Alkuperäinen taitaa olla 3 metrinen eli aika järkyttävän pitkä PC-käyttöön.
 

jos

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
573
Mitkä kuulokkeet sulla on ollut ennen noita, osaatko vertailla hieman? Saakos noihin muuten mitään fiksua ja hyvää lyhyempää piuhaa? Alkuperäinen taitaa olla 3 metrinen eli aika järkyttävän pitkä PC-käyttöön.
Philips Fidelio X2 oli näitä ennen (niitä ennen on ollut muun muassa X1, DT 990, HD 650). Fidelioihin verrattuna Onkyon soundstage on kapeampi, mutta basso ei vuoda keskialueelle, joka on mielestäni ongelma Fidelioissa. Fideliot saattavat kuulostaa hieman puuromaisilta Onkyoihin verrattuna. Onkyoissa alabassoa on myös korostettu kuten Fidelioissa, mutta muut äänialueet toistuvat puhtaasti ja kirkkaasti. Suurin ongelma Onkyoissa on ehkä ergonomia ja paino. Olen näihin yrittänyt metsästää toisia korvapehmusteita, mutta en ole vielä löytänyt.

Kupeissa on 2.5mm liittimet, eli luulisi normaalin kaapelin sopivan, jossa toisessa päässä 2 kpl 2.5mm liitintä ja toisessa päässä 3.5mm tai 6.3mm liitin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
106
Tuli hommattua staxin L700 luurit ja kaveriksi staxin halvin vaffari.
Vertasin näitä staxin l500 ja l300 luureissa sekä focalin eleariin ja utopiaan. Parit gradot ja b&w:t tuli myös testattua.

Diskantti näissä on aivan uskomaton. Basso päässä taas puuttuu jykevimmät potkut vaikka bassoa kyllä lähtee. Elearit kuullosti siltä kuin olisi tungettu pyyhe korvien ja luurien väliin sen jälkeen kun oli staxit käyneet päässä.

Utopia oli omassa luokassaan mutta ei staxit imo paljon niille häviä.
Stax l300 ei kannata edes harkita normi pädeillä koska ovat liian litteät ja ainakin itsellä korvat osui luurien sisällä olevaa verkkoon. EI tuntunut kovin kivalta. Fiilis paranee heti kun pistää l700:n pädit. Staxeissa on lopulta pienet erot.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
15
Kiitos tuosta Onkyo a800 vinkistä. Onkyo ei varsinaisesti merkkinä juurikaan vakuuta, mut luettuani noita arvosteluja kyseisestä kuulokkeista sen verran vakuutti että tuolta gigantin outletista laitoin tilauksen eteenpäin
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 142
Heräsi kiinnostus noita Takstareja (Pro 82) kohtaan. Onko nuo avoimet vai suljetut?
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
1 248
Kiinnostavan oloiset nämäkin. Ei kyllä muotoilultaan erottaisi Beyerdynamicista, ellei olisi valmistajan leimaa kupissa.
Z reviewsillä on jotain arvostelua noista ja monesta muistakin kuulokkeista. Hyvin subjektiivista. Jätkä ei mittaile niin vähän osviittaa voi saada.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Monesti väitetään, että nahkaisilla saa eniten bassoa, mutta sametti onkin parempi.
Nuo käyräthän on tasattu melko randomisti valitun pisteen perusteella ja saman kuuntelukokemuksen saavuttamiseen voi tarvita eri padeilla erilaista volaa, jolloin sillä ei ole enää niin väliä, miltä suherrukset näyttävät suhteessa toisiinsa.
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
1 248
Solderdudelta viimeiset mittaukset ja modit Superluxin HD688 kuulokkeelle PDF muodossa. Päivittää myöhemmin sivuillensa.

Superlux HD688 Proto | DIY Audio Heaven

Edit. Omat modaukset hieman poikkeaa solderduden modauksista mutta samantyylisiä. Kupeissa täytettä, edestä modattu hieman eri tavalla. Vois kuvat jossain kohtaa laittaa omista modauksista.
 
Viimeksi muokattu:

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 303
Kiitos tuosta Onkyo a800 vinkistä. Onkyo ei varsinaisesti merkkinä juurikaan vakuuta, mut luettuani noita arvosteluja kyseisestä kuulokkeista sen verran vakuutti että tuolta gigantin outletista laitoin tilauksen eteenpäin
Itse ostin skeptisenä Onkyon E700M napit viime kesänä ja olin positiivisesti yllättynyt. Netissä oli kanssa paljon hyviä arvosteluita, mutta silti olin skeptinen ennen hankintaa.
 

Tikiti

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
215
Löytyisikö mitään hyviä Bluetooth kuulokkeita vastamelu toiminnolla n. 150e hintaluokassa? Pitkään olen katsellut noita AKG n60nc kuulokkeita niin voisi saman tyyliset kevyemmät olla. Oli tuossa aiemmin 150e hintaan nuo mutta meni ohi. Löytyykö parempaa noin tuohon hintaan?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 507
Lähti äsken tilaukseen STAX SRS-3100 setti, niin sitten on koettu dynaamiset, magnetostaattiset ja elektrostaattiset kuulokkeet.
Staxejahan nyt ei voi oikeastaan kuulokkeiksi edes kutsua. Toivottavasti tässä ei nyt käy niin, että olen kohta tilaamassa L700 mallia paremmalla vahvistimella :nb:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 142
Pakko sanoa noista Staxeista että ovat kyllä rumimmat luurit mitä olen koskaan nähnyt. :D
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
1 779
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
1 248
On nuo kyllä naurettavan halvat. Minkähänlainen basso näissä on Sony MDR-1A:n verrattuna.
Varmaan aika lämpöinen. Hrr hrr. Modailua tarvineen. Akustiikka kusee noissa. Kuten monessa muussakin. Alabasso aika hankale. Noissa Sonyissa waterfall huonompi muutenkin.

Changstar Cheap Headphone Comparo Extravaganza!
I wasn't crazy for these like some others were. Bass just too far north of neutral for my sensibilities. Other than that these are competent. These are easily a Beats killer.
Sony MDR-100AAP
Takstar PRO 80
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 142
Niin tai näin en usko että noissa olisi juurikaan valittamista etenkin kun huomioi hintaluokan ja täydellisiä kuulokkeita on vaikea löytää. Ite ainakin pistän lähitulevaisuudessa tilaukseen jos silmiin ei osu mitään mielenkiintoisempaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
898
Saatana kun linkkasitte nuo Pro82:t: Oli pakko tilta. Alunperin minulla oli toukokuussa nuo tilauksessa kympin kalliimmalla ilman laatikkoa, mutta ei onnistunut ilmeisesti toimitusvaikeuksien vuoksi lopulta tilaus ja jätin sikseen kun tuli samalla iSK HD9999 suljetut.

Odotan innolla avokin mielipidettä kun on yhdet Bluediot ja nuo nyt tulossa, pöydällä Edifier W855BT bluetooth-vehkeet, päässä Beyerin DT990, laatikossa Senkun HD598SE ja nuo iSK HD9999 ja duuniin piiloon vietynä vielä MSUR N650 sekä yhdet nimettömät (tai on niissä joku brändi jolla niitä ei myyty) mutta kelvolliset kiinavehkeet. Mulla on ehkä pieni ongelma näiden kanssa. Halpojahan nämä sentään yksitellen on, mutta kenties olisi kannattanut ostaa jotain audiofiilimpää samoilla rahoilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 142
Itelläni on ollut ykkösluureina jo useamman vuoden Sennheiser HD598 eikä ole tullut mieleenkään vaihtaa muihin. Äänenlaadultaan ja käyttömukavuudeltaan ehdottomasti parhaat kuulokkeet jotka olen omistanut. Noilla pystyisi kuuntelemaan musiikkia vaikka koko päivän ilman mitään epämukavuuden tunteita, melkein kuin pitäisi samettisohvaa päässä.

Vähän kiinnostaisi hankkia jokin äänikortti-vahvistin-yhdiselmä, Asus Xonar Essence STX II vaikuttaisi mielenkiintoiselta mutta se on vain niin s**t*n*n kallis.
 

jos

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
573
Kannattaa noiden Takstarien Aliexpress-myyjissä (muut kuin Takstarin oma myyjä) huomioida, että he usein valehtelevat varastosaldon. Ei heillä todellakaan ole lähemmäs tuhatta kappaletta varastossa. Head-fi:stä voi lukea kyseisten kuulokkeiden langasta näiden joidenkin myyjien perseilystä, muun muassa seurantakoodi ei koskaan alkanut toimimaan, mitään ei saapunut, varastossa ei ollut ainuttakaan kuuloketta jne. Jos myyjä lähettää kuulokkeet ja seurantakoodi toimii, sitten tuskin on ongelmaa.

Ovat tosiaan aika lämpimät ja jonkin verran U-käyräiset, eli keskialue ei ole näiden vahvuus, mutta hintaan nähden ovat erinomaiset.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 100
Viestejä
4 250 962
Jäsenet
71 275
Uusin jäsen
Vorlon

Hinta.fi

Ylös Bottom