@saikti
Sen jälkeen kun olin laittanut tilauksen menemään löysin Redditistä
postauksen että joku oli muutamaa päivää aikasemmin saanut Hifimanilta homeiset Anandat. Ajattelin että ehkä se on vain joku USA -ongelma ja Euroopan varastot on eri juttu, mutta ei näköjään. En suosittele tilaamaan summassa ilman että ensin otat yhteyttä Hifimaniin ja varmistat tarkkaan mitä olet ostamassa, niin on sitten esittää parempia todisteita mistä olet maksanut. Minä en todellakaan maksanut 223 euroa homeisista kuulokkeista.
Muuta:
Sundara
refurb listauksessa on kuva jossa specseissä lukee 32 ohmia ja maininta:
"All refurbished products also come with accessories and packaged in a brand new brown box." Sain rähjääntyneen ja naarmuisen v2 -laatikon, myös johto on v2 joten todennäköisesti kuulokkeet on myös v2. Huomasin kyllä että B-Stock kohdalla lukee "Latest version", mutta ei se pois sulje sitä etteikö Refurb voisi myös olla viimeisin versio, varsinkin kun ohmeiksi on ilmoitettu 32.
Jos kuulokepanta on hiestä turvonnut ja paskainen ja siinä on jotain valkoisia partikkeleita (oletettavasti hilsettä), niin luulisi että se silloin uusitaan.
Ainoa asia mikä näissä kuulokkeissa näyttää uudelta on pehmusteet, mutta nekin haisee niin voimakkaasti homeelta että en ole päähäni laittamassa.
Hifimanille lähettämässäni viestissä vaadin rahoja takaisin postikuluineen ja huomautin myös terveyshaitoista ja sanoin että
minun mielestä tällainen toiminta täyttää huijauksen merkit jos postikuluja ei palauteta. (Ilmaisin asian toki niin nätisti kuin osasin, mutta hermot on melko kireällä). Katon joskus ens viikolla mitä ne on vastannu.