- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 908
Tai jos haluaa säästää, niin muutama desi polttoöljyä/diisseliä öljyn sekaan ajaa saman asian.
Nykyisessä autossa ei ole hinausturvaa/tiepalvelua vakuutusyhtiön puolesta? Aika useinhan se on jo osakaskossakin, vanhojen autojen tapauksessa ei ihan joka yhtiössä, mutta esim. Fennialla ei taida olla ikärajaa siinä suhteessa.miettinyt tuossa Autoliiton perusjäsenyyden päivitystä plussaan tuon tiepalvelun takia. Onko kokemuksia? Koskee myös muita kuin omia autoja jos on kyydissä joka tekisi tuosta ihan kätevän. Muistelin, että perusjäsenyys oli 59€ mutta tuli lasku ja se onkin noussut 73€:oon jolloin ero plussaan 129€ ei ole ihan hirveän paljon.
ei näytä olevan Pohjolan osakaskossa hinausturvaa.Nykyisessä autossa ei ole hinausturvaa/tiepalvelua vakuutusyhtiön puolesta? Aika useinhan se on jo osakaskossakin, vanhojen autojen tapauksessa ei ihan joka yhtiössä, mutta esim. Fennialla ei taida olla ikärajaa siinä suhteessa.
Autoliiton palveluthan on henkilökohtaisia, ei ajoneuvokohtaisia kuten vakuutukset.Nykyisessä autossa ei ole hinausturvaa/tiepalvelua vakuutusyhtiön puolesta? Aika useinhan se on jo osakaskossakin, vanhojen autojen tapauksessa ei ihan joka yhtiössä, mutta esim. Fennialla ei taida olla ikärajaa siinä suhteessa.
Toki, mutta on tyhmää maksaa samasta asiasta monta kertaa. Parhaimmassa tapauksessa samassa autossa on päällä liikkumisturva valmistajalta/maahantuojalta, kasko vakuutusyhtiöltä ja kuljettajalla autoliiton jäsenyys. Ettehän te nyt kotivakuutuksenkaan päälle enää osta puhelimiin ja tietokoneisiinkaan erillisiä tuoteturvavakuutuksia?Autoliiton palveluthan on henkilökohtaisia, ei ajoneuvokohtaisia kuten vakuutukset.
Löytyi kokemus.miettinyt tuossa Autoliiton perusjäsenyyden päivitystä plussaan tuon tiepalvelun takia. Onko kokemuksia? Koskee myös muita kuin omia autoja jos on kyydissä joka tekisi tuosta ihan kätevän. Muistelin, että perusjäsenyys oli 59€ mutta tuli lasku ja se onkin noussut 73€:oon jolloin ero plussaan 129€ ei ole ihan hirveän paljon.
Typ2 sanoi:Minulla on Autoliiton Plus-jäsenyys eli liikkumisturvaa vastaava turva, joka kattaa auton ikään katsomatta kaikki autot joissa olen kyydissä.
Tuon pakoputkiepisodin yhteydessä sitä käytinkin, kun olin työpaikan pihassa, eikä jaksanut lähteä pörisevällä autolla taipaleelle. Soitto Autoliiton numeroon ja puolen tunnin päästä tuli hinurin lavalla Audi A3 sijaisautoksi. Hinuri vei Volvon ja minä ajelin viikonlopun yli sillä Audilla. Eikä sijaisauto tai hinaus maksanut mitään.
Moni perustelee uutta autoa juurikin liikkumisturvalla, mutta se nyt on aivan turha peruste, kun Autoliitosta saa paremman turvan 8 eurolla kuukaudessa.
Eikös jokkiksessa voi joka kisan jälkeen käydä ostamassa niitä autoja itselleen jos siltä tuntuu. Homman ideahan on että se ayto ei saa olla kallis ja sitä valvotaan sillä että auto on kisan jälkeen myytävä halukkaalleAutourheilu kiinnostaa - Jokkis ilmeisesti se halvin ja helpoin tie harrastuksen aloittamiseen - tarvitaanko oma auto jos haluaa käydä vähän kokeilemassa, vai onko näitä jotka tarjoaa omaa autoaan vaikka ekakertalaiselle. Google on niin perseestä nykyään et en tiedä yhtään mihin suuntaan katsoa niin kysyn täältä
Ei se nyt ehkä kuitenkaan ihan niin yksinkertaista ole että ostat voittaja-auton tonnilla, ja kypärä päässä lähdet radalle.Eikös jokkiksessa voi joka kisan jälkeen käydä ostamassa niitä autoja itselleen jos siltä tuntuu. Homman ideahan on että se ayto ei saa olla kallis ja sitä valvotaan sillä että auto on kisan jälkeen myytävä halukkaalle
Kerran Köyhän Ihmisen Autosta hajosi kaasuläppäkotelo kotimatkalla noin 100km:n päässä kotoa. Toimi hyvin pintakaasulla, mutta yhtään runsaampi kaasun käyttö sai aikaan limpmoden, jolla pääsi vain 40km/h tasaisella. Kian perässä oli kevytperävaunussa reilu klapikuorma. Otin yhteyden Autoliittoon ja asiat lähtivät järjestymään. Vaimo ja lapset pääsivät taksilla kotiin. Itse jäin odottamaan hinausautoa. Kun se tuli, selvisi, että autoa ei saisi kotiin, vaan se vietäisiin 20km:n päähän Kia-korjaamolle. Kieltäydyin siitä huvista. Hinausauton kuljettaja veti ihan aiheesta pultit, kun oli tullut turhaan paikalle ja kuulemma oli jäänyt toinen keikkakin kesken. (Ilmeisesti diili Autoliiton kanssa on aika kova) Linkutin sitten itse Kian ja klapit kotiin. Oli onneksi mukana OBD-vehkeet limpmoden nollaamiseen. Sen saikin muutaman kerran matkalla tehdä. Kärjekkäässä sanailussa hinurikuskin kanssa jäi selviämättä, miten minut ja peräkärry olisi junailtu kotiin, jos Kiaa olisi lähdetty viemään eri suuntaan merkkiarvaamoon. Olisin kuvitellut olevan yksinkertaista heittää peräkärry hinurin perään ja ajella minut, Kia ja peräkärry kotiin, mutta se ei ollut mahdollista. Konseptiin kuuluu nimenomaan viedä auto lähimpään merkkikorjaamoon. Tällä kokemuksella en suosittele. Taksi ei ole mikään uusi keksintö ja sellaisen osaan itsekin tilata kuljettamaan itseäni tai perheen jäseniä. Ihan ok on saada ehjä auto kotiin, mutta ennen kaikkea haluan rikkinäisen auton kotiin korjattavaksi, enkä seisomaan arvaamon pihaan.miettinyt tuossa Autoliiton perusjäsenyyden päivitystä plussaan tuon tiepalvelun takia. Onko kokemuksia? Koskee myös muita kuin omia autoja jos on kyydissä joka tekisi tuosta ihan kätevän. Muistelin, että perusjäsenyys oli 59€ mutta tuli lasku ja se onkin noussut 73€:oon jolloin ero plussaan 129€ ei ole ihan hirveän paljon.