Kysymyksiä & Vastauksia

Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 911
miettinyt tuossa Autoliiton perusjäsenyyden päivitystä plussaan tuon tiepalvelun takia. Onko kokemuksia? Koskee myös muita kuin omia autoja jos on kyydissä joka tekisi tuosta ihan kätevän. Muistelin, että perusjäsenyys oli 59€ mutta tuli lasku ja se onkin noussut 73€:oon jolloin ero plussaan 129€ ei ole ihan hirveän paljon.
 
Liittynyt
14.07.2018
Viestejä
516
miettinyt tuossa Autoliiton perusjäsenyyden päivitystä plussaan tuon tiepalvelun takia. Onko kokemuksia? Koskee myös muita kuin omia autoja jos on kyydissä joka tekisi tuosta ihan kätevän. Muistelin, että perusjäsenyys oli 59€ mutta tuli lasku ja se onkin noussut 73€:oon jolloin ero plussaan 129€ ei ole ihan hirveän paljon.
Nykyisessä autossa ei ole hinausturvaa/tiepalvelua vakuutusyhtiön puolesta? Aika useinhan se on jo osakaskossakin, vanhojen autojen tapauksessa ei ihan joka yhtiössä, mutta esim. Fennialla ei taida olla ikärajaa siinä suhteessa.
 

Dervish

Eino Grön
Liittynyt
29.09.2018
Viestejä
121
Nykyisessä autossa ei ole hinausturvaa/tiepalvelua vakuutusyhtiön puolesta? Aika useinhan se on jo osakaskossakin, vanhojen autojen tapauksessa ei ihan joka yhtiössä, mutta esim. Fennialla ei taida olla ikärajaa siinä suhteessa.
Autoliiton palveluthan on henkilökohtaisia, ei ajoneuvokohtaisia kuten vakuutukset.
 
Liittynyt
14.07.2018
Viestejä
516
Autoliiton palveluthan on henkilökohtaisia, ei ajoneuvokohtaisia kuten vakuutukset.
Toki, mutta on tyhmää maksaa samasta asiasta monta kertaa. Parhaimmassa tapauksessa samassa autossa on päällä liikkumisturva valmistajalta/maahantuojalta, kasko vakuutusyhtiöltä ja kuljettajalla autoliiton jäsenyys. Ettehän te nyt kotivakuutuksenkaan päälle enää osta puhelimiin ja tietokoneisiinkaan erillisiä tuoteturvavakuutuksia? :D
 
Liittynyt
14.07.2018
Viestejä
516
miettinyt tuossa Autoliiton perusjäsenyyden päivitystä plussaan tuon tiepalvelun takia. Onko kokemuksia? Koskee myös muita kuin omia autoja jos on kyydissä joka tekisi tuosta ihan kätevän. Muistelin, että perusjäsenyys oli 59€ mutta tuli lasku ja se onkin noussut 73€:oon jolloin ero plussaan 129€ ei ole ihan hirveän paljon.
Löytyi kokemus.

Typ2 sanoi:
Minulla on Autoliiton Plus-jäsenyys eli liikkumisturvaa vastaava turva, joka kattaa auton ikään katsomatta kaikki autot joissa olen kyydissä.

Tuon pakoputkiepisodin yhteydessä sitä käytinkin, kun olin työpaikan pihassa, eikä jaksanut lähteä pörisevällä autolla taipaleelle. Soitto Autoliiton numeroon ja puolen tunnin päästä tuli hinurin lavalla Audi A3 sijaisautoksi. Hinuri vei Volvon ja minä ajelin viikonlopun yli sillä Audilla. Eikä sijaisauto tai hinaus maksanut mitään.

Moni perustelee uutta autoa juurikin liikkumisturvalla, mutta se nyt on aivan turha peruste, kun Autoliitosta saa paremman turvan 8 eurolla kuukaudessa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 151
Viestejä
4 299 853
Jäsenet
71 795
Uusin jäsen
Averagex

Hinta.fi

Ylös Bottom