Okay no täytyy soitella korjaamolle jahka tästä loppuviikosta takaisin auton äärellä ja voi vielä itse tarkastella mitä kaikkea ovat sohineet. Onko täällä kukaan ollut aiemmin riitatilanteissa/kuluttajasuojan kanssa tekemisissä korjausten tai siis "korjausten" takia? Olis kiva kuulla miten homma edennyt, tuskin mikään helppo tie on edessä [emoji853]
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Okay nyt alkaa kasetti hajoamaan pahasti. Eilen auto korjaamolle ja tänään soittivat, että voi hakee. Pääsin sinne niin kattelin, että miltähän tällä kertaa näyttää -> eivät olleet tehneet mitään.
Ei vittu et alkaa kasetti hajoamaan, mutta ei oikein voi tehä hirveesti mitään.. Jos korjaamo alkaa heiluttelee käsiä niin sitten tietty joutuu kuluttajansuojan kanssa tappelee. Ei myöskään itsellä varaa viedä toiselle korjaamolle. Onneks sentään tää kyseinen korjaamo on lähellä alle kilsan päässä niin ei ainakaan etäisyyden kanssa temppuilu vituta. Ja pientä mielihyvää tulee kun tietää ettei nekään varmaan hirveästi tässä tee voittoa ku auto ravaa siellä.
Keskusteli meni jotakuinkin näin:
Korjaamon"vastuuhenkilö" sanoo: "Hitsaaja ei löytänyt reikää siitä"
Minä: "eihän siinä mitään reikää ollutkaan vaan se oli aiemmin korjattu massalla vaikka piti hitsata"
KorjaamonVH: "Mee puhuu hitsaajalle, mulla tässä kiire ja se tietää paremmin"
-> hitsaajan luokse ->
M: "Niin toi helma piti hitsaa, mutta massaahan siinä vain oli"
H: "Niin siis katsastaja oli tehnyt sen reiän siihen tökkimällä ja mä korjasin ja sit hakkasin sitä metallipuikolla ja pysy kasassa, luulis pysyvän tällä kertaa"
M: "Niin mutta oli sovittu, että se hitsataan niinkuin alunperinkin oli hitsattu(oli aiemmin hitsattu huonosti vuosi sitten ja nyt tässä tilanteessa)"
H:"No sitä minä en tiedä, en ollut täällä vuos sitten töissä, kysy KVHoolta se tietää tästä enemmän että mitä te ootte sopinut (Siis häh miten hitsaaja ei tiiä mitä on sovittu?!?!)"
-> kvh luokse->
kvh: "Mikä ongelma?"
M: "Niin toi sun hitsaaja tuolla ei tiennyt että pitikö se hitsaa vai ei että sä tiiät kuulemma.. ja pitihän se hitsaa.."
KVH: "Piti hitsata ja hitsataan, tuo ens viikolla ei oo nyt aikaa"
M: "Jos nyt tällä kertaa voisit sanoa sille hitsaajalle et mitä tehdä ennenkuin alkaa tekee"