Varasin marmoritiskiltä ajan tuohon vaihteiston räjäyttämiseen. Tuntiveloitus taitaa olla luokkaa 10€ enemmän kuin pienellä pajalla, eli jonkin verran tulee persnettoa lisää, kun äijä purkaa koko auton tuon stefan ympäriltä.
Kuulemma aika harvinaista tässä automallissa tuo stefan vuotaminen, muutamia tullut vastaan. Jossain muissa Hyundain malleissa ollut enemmänkin.
Äärimmäisen huono tuuri sattunut auton kanssa tänä vuonna, alkuvuodesta alkoi ruostetta pukata, kun joku vanha kolarikorjaus oli tehty huonosti (tankkausluukun alapuolella varmaan A4 paperin kokoinen alue rytätty, eipä myyjäliike ollut kolarista tietoinen/kertonut), keväällä meni takajarrut, sitten perään puhkesi rengas, kesällä löysin lisää ruostetta, tällä kertaa takaloosterin ovesta (tämä korjaamatta vielä), sitten sain kiveniskemän lasiin (myöskin korjaamatta), loppukesästä hajosi etujarrut ja nyt alkoi tuo stefa vuotaa ja kytkin tuhoutui. Todennäköisesti ei 4k€ riitä tänä vuonna auton yllättäviin kuluihin ja tuohon päälle se 1k€+ normihuoltoja ja uusia renkaita ja parilla tonnilla bensaa...
Onko nää nykyautot oikeasti paalauskunnossa jo 100tkm kohdalla vai onko tämä nyt ns. poikkeusyksilö? Alkaa jo pohtia, että missä kohtaa kannattaa pistää tappiot poikki ja laittaa auto kiertoon. Joka korjauksen jälkeen ollut sellainen olo, että josko nyt saisi niitä kuuluisia huolettomia kilometreja, mutta kun kuudetta kertaa vie autoa pajalle vuoden sisällä 500-1000€ laskua odottaen, niin alkaa usko loppua.