neko
ᓚᘏᗢ
Muovipulloista voi irrota veteen ties mitä, tosin en sitten tiedä kuinka paljon lyhyessä ajassa. Esim. muovisissa kissan vesikipoissa on aika nopeasta jotain limaa pohjalla, vaikka astian huuhtelisi ja täyttäisi pari kertaa päivässä. Samaa ei ole keraamisissa astioissa (jotka tosin on pestävä nekin riittävän usein).Nuo juomapullot on hieman epäkäytännöllisiä. Tähän asti olen käyttänyt puolentoista litran limupulloja vesipulloina mutta nyt kun on hetken aikaa laseja käyttänyt olen huomannut että ne on huomattavasti parempia. Siistimpiä pöydällä ja vesi maistuu jostain syystä paremmalta lasista.
Itse suosin puolen litran vesipulloja, joita on käytössä 4 (käytän kun ei kesällä tule riittävän kylmää vettä, kun pidän todella kylmästä vedestä). Pesen säännöllisesti ne kunnolla sisältä ja ulkoa. Sitten yksi muovipullo jonka otan mukaan kun olen liikkeellä. Pullo odottelee aina käyttöä pestynä ja tyhjänä. Niin, ennen oli lasinen pullo mukana, mutta ovat paksuhkosta lasista huolimatta yllättävän heikkoja sopivan iskun osuessa. Kokemusta on.