Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vuoden 2017 tilastojen mukaan rikkainen prosentti tienaa karkeasti laskettuna noin 25 000 euroa kuukaudessa. Jos tämä prosentti jätetään huomiotta, suomalaisen keskipalkaksi tulee 3170 euroa.
Zoomaamalla? Käytännössä tämä riippuu kuvan formaatista ja käytettävissä olivista ohjelmista.Löytyy tulostin jolla voi tulostaa A3 tulosteita.
Kuva on niin iso että ei mahdu kokonaan A3 paperille. Miten saan kuvan mahtumaan kyseiselle paperille niin että mittakaava pysyy oikeana? Kyseessä siis rakennuspiirrustus.
Zoomaamalla? Käytännössä tämä riippuu kuvan formaatista ja käytettävissä olivista ohjelmista.
Siis jos se kuva on isompi kuin A3 ei se mahdu muuttamatta mittakaavaa A3:lle. Jos se on vaakakuva niin laita tulostus pystykuvaksi ja tulosta puolet erikseen, sit vähä saksia ja läpinäkyvää teippiäPdf siis kyseessä. Acrobat readerilla kun saisi tulostettua jollain asetuksilla niin olisi bueno! Onko antaa vinkkejä?
Acrobatissa toimii julistetulostus, pidät vaan zoomauksen 100% ja ohjelma automaattisesti tulostaa niin monelle A4 tai A3 kuin tarvii, että mahtuu. Jos tulostin ei tulosta reunoille asti niin kannattaa myös käyttää julistetulostuksen limitysasetusta ja sitten vaan teipata paperit yhteen.Pdf siis kyseessä. Acrobat readerilla kun saisi tulostettua jollain asetuksilla niin olisi bueno! Onko antaa vinkkejä?
VLCJoku hyvä screenrecorder softa tietokoneelle? Mielellään ilmainen, mut maksaakin voi. Bandicam antaa tallentaa 10min, muuten ois ok..
Ihan mistään edes tarkistatta voisin sanoa että työnantajalla ei ole tasan yhtään minkäänlaista sananvaltaa asiaan.Puolisot samassa työpaikassa. Saako työnantaja päättää kumpi jää kotiin hoitamaan kipeää lasta?
Kyllähän sitä voi kumpi tahansa osapuoli koeajan aikana irtisanoa työsopimuksen, eli sikäli toki mahdollista.Kirjotin työsopparin, joka alkaa ens viikolla. Hommat on IT-alalla. Nyt kun on tää korona, ni tuli pelko persiiseen, et voikohan tässä käydä vielä niin, et ne jotenkin peruu sen?
Jostakin mä luin et siinäkin pitäis olla joku syy, jos meinaa irtisanoa koeajalla, mut kai toi sääntö on aika helposti kierrettävissä, vaik vetoamalla siihen, et ei sopinut työyhteisöön...Kyllähän sitä voi kumpi tahansa osapuoli koeajan aikana irtisanoa työsopimuksen, eli sikäli toki mahdollista.
"Työtilanne muuttunut radikaalisti työtä ei enää riitä kaikille."Jostakin mä luin et siinäkin pitäis olla joku syy, jos meinaa irtisanoa koeajalla, mut kai toi sääntö on aika helposti kierrettävissä, vaik vetoamalla siihen, et ei sopinut työyhteisöön...
Tuolla: Työntekijän irtisanominen koeajalla tosin lukee, että tuotannolliset ja taloudelliset syyt eivät ole riittävä syy irtisanomiselle koeajalla, et ehkä mä oon turvassa, mut silti voinee aina vedota siihen, et: "ei sopinut työyhteisöön"."Työtilanne muuttunut radikaalisti työtä ei enää riitä kaikille."
Tässä tapauksessa on monilla aloilla Force Majeure tilanne eli joitakin pykäliä voi kiertää. Jos olisit esimerkiksi palkattu toimimaan asiakkaan tiloissa ja asiakas on laittanut kaikki työntekijät kotitöihin niin uskon että sinun sopimuksen voisi perua tai siirtää odottamaan tilanteen normalisoitumista sen varjolla että kyseistä positioa ei tällä hetkellä ole.Tuolla: Työntekijän irtisanominen koeajalla tosin lukee, että tuotannolliset ja taloudelliset syyt eivät ole riittävä syy irtisanomiselle koeajalla, et ehkä mä oon turvassa, mut silti voinee aina vedota siihen, et: "ei sopinut työyhteisöön".
Tuossa jutussa on mielenkiintoinen puute, kummasta siinä oikeasti kerrotaan työsuhteen irtisanomisesta vai työsuhteen purusta koeaikana ? Irtisanomisessa on normaalisti irtisanomisaika, mutta purussa työsuhde päättyy samantien. Jutussa käytetään kumpaakin termiä kuin ne olisi sama asia.Tuolla: Työntekijän irtisanominen koeajalla tosin lukee, että tuotannolliset ja taloudelliset syyt eivät ole riittävä syy irtisanomiselle koeajalla, et ehkä mä oon turvassa, mut silti voinee aina vedota siihen, et: "ei sopinut työyhteisöön".
Ainakin EU:n alueella tuo on suoraan GDPR:n määräämä. Jenkeissä homma vissiin riippuu osavaltiosta, ja muusta maailmasta en osaa sanoa.Onko kyseessä joku yleinen laki vai vaan hyvä käytäntö että sähköpostilistoissa on lähes aina se "click here to unsubsribe" nappi, joka toimii heti ilman mitään sisäänkirjautumisia? Luulisi että tuo olis kaikenmaailman kusetussposteissa tehty mahdollisimman vaikeaksi tuon sijaan, mutta sitten oon joskus liittyny tunnetun pelisarjan spostilistalle ja siitä ei voi poistua kuin kirjautumalla omille tunnuksille ja etsimällä itse asetuksista tuo kohta. Ei ole edes linkkiä asetussivulle.
C More lienee paikka josta voisi löytyä.Näkeekö Subin elokuvat netistä jostain? vai pelkästään jotain harvoja ja valittuja ohjelmia?
C More lienee paikka josta voisi löytyä.
C More on maksullinen.Ei taida vain ilmaiseksi nähdä?
En nää tuolla mitään rengastiivistettä, mutta haluaisitkohan tarkentaa kysymystä? Rengastiiviste on, no, tiiviste. Kuten googlen kuvahaullakin näkee, joten en ihan ymmärrä mitä kysymyksellä haetaan.
En nää tuolla mitään rengastiivistettä, mutta haluaisitkohan tarkentaa kysymystä? Rengastiiviste on, no, tiiviste. Kuten googlen kuvahaullakin näkee, joten en ihan ymmärrä mitä kysymyksellä haetaan.
Busseilla enemmän liikkuville: Onko nykyään niin että Turun ja Helsingin välillä suhaa lähinnä Onnibus ja satunnaisesti yksi tai pari muuta. Vai onko tää vain koronan takia muut peruneet vuorot?
Mikä? Paketin kyljessä olevissa kuvissa on pakko lukea tarjoiluehdotus, jos siinä on jotain mitä siinä paketissa ei tule mukana. Ketsuppipullon mukana ei yleensä tule kokonaisia tomaatteja.Lidl:n ketsuppipullossa on tuollainen tarjoiluehdotus. Miten tuo tehdään?
![]()
Mikä? Paketin kyljessä olevissa kuvissa on pakko lukea tarjoiluehdotus, jos siinä on jotain mitä siinä paketissa ei tule mukana. Ketsuppipullon mukana ei yleensä tule kokonaisia tomaatteja.
Saa sitä oma-aloitteisuuttakin edes yrittää käyttää. Kirjoitin googleen "tarjoiluehdotus". Sieltä heti toinen linkki Miksi elintarvikepakkausten kuvitukseen on lisätty teksti "tarjoiluehdotus"?Lähde pakolle?
Saa sitä oma-aloitteisuuttakin edes yrittää käyttää. Kirjoitin googleen "tarjoiluehdotus". Sieltä heti toinen linkki Miksi elintarvikepakkausten kuvitukseen on lisätty teksti "tarjoiluehdotus"?
Sieltä löytyy linkki finlexin pykälään joka koskee harhaanjohtavaa markkinointia.
Tuo purkki ei olisi laiton ilman tuota tekstiä, olettaen, että tuote on tehty tomaateista. Useimmat noista tarjoiluehdotus teksteistä on idioottimaisia, eikä niitä ainakaan Suomessa tarvittaisi.
Mutta tarjoiluehdotuksena tuo on "osta ketsuppipullo, syö tomaatti, ???, heitä ketsuppi vaikka roskiin, sitä ei ollut tarjoiluehdotuksessa."Voihan sitä tomaatin päälle ketsuppia laittaa, niin saa vähän makua siihen. Niin ei tuo nyt pielessä ole.
Onko jollain tietoa minkä verran suurinpiirtein maksaa kolmion kokoisen asunnon tavaramäärän säilytys jossain lämminvarastossa kuukaudessa/vuodessa?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.