Nikon, Sony ja Panasonic käytti tuota liitintä.Eikös UC-E6 ole Nikonin ja Panasonicilla sitten omansa.
Mutta mikä malli kyseessä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nikon, Sony ja Panasonic käytti tuota liitintä.Eikös UC-E6 ole Nikonin ja Panasonicilla sitten omansa.
Mutta mikä malli kyseessä?
Mulla iPadissä Youtube-softa ei myöskään tarjoa suomen kieltä, mutta selainversiossa saan ainakin itse suomenkieliset tekstitykset: hammasratas - Subtitles - English (auto-generated) - sen jälkeen valittavissa samassa valikossa Auto-translate, josta voi nyt valita Finnish.Auto translate ei tarjoa itse YouTubessa suomenkieltä lainkaan.
Taitaa olla puollustusvoimien alaisuudessa sotamuseo. Tuolla sivuilla on puhelinnumero josta luulisi saavan tiedon mihin ottaa yhteyttä.Suomen sukellusvene Vesikko.. kuka sitä nykyään hoitaa jotta voisi palauttaa sieltä viedyn esineen?
Lahjoituksista ei voi joutua perintään, ellei ole itse sitoutunut maksamaan, kuten kuukausilahjoituksessa. Kertalahjoitukset ja lahjoituspyynnöt eivät sido mihinkään.Voiko lahjoitusten (esim., SPR, vastaavat) maksamatta jättämisestä joutua perintään?
Ajattelin, että ei, koska ne ovat vapaaehtoisia, mutta toisaalta joskus niissä on ollut eräpäivällinen lasku.
Kiitos vastauksestasi, mutta olin olettanut, että kuukausilahjoituksenkin tulisi olla vapaaehtoinen, koska en ole oikeasti ostanut mitään, joten en ole yhdistykselle velkaakaan. Mutta toisaalta niissä laskuissa on joskus ollut eräpäivä.Lahjoituksista ei voi joutua perintään, ellei ole itse sitoutunut maksamaan, kuten kuukausilahjoituksessa. Kertalahjoitukset ja lahjoituspyynnöt eivät sido mihinkään.
Nykyisellä 4K älytelkkarilla HBO ja yksi toinen suoratoistopalvelu puskuroituu vaikka on kiinni 300m netissä piuhalla. Muissa ei ongelmaa. Ei kestä pää leikkiä enää tuon telkkarin kanssa joten saa toimittaa ihan vain näytön virkaa.
Olisi ajatus viritellä rasberry pi:stä tai vastaavasta boksi jolla saisi pyöritettyä esim. netflixistä 4K leffat, sarjat, youtubet ym. Siihen sitten vaikka verkkokiintolevy kiinni kaveriksi.
Mihin ratkaisuihin muut ovat tulleet? Millaisia htpc virityksiä teillä on telkkareissa?
100M riitttäis enemmän kuin hyvin myöskin. Joku muu telkussa jumittelee.. kokeilisin asentaa softan uusiksi ensialkuun. e: tai sit ajaa tehdasasetuksille ja kokeilla sit uusiksi. Kun oli kerta toisessaki palvelussa ongelmaa.Oletko wifillä kokeillut?
Telkkarissa erittäin todennäköisesti vain 100M verkkokortti ja wifin kanssa voipi olla nopeampi, toinen mahdollisesti toimiva on USB3-verkko adapteri, jos siinä on USB3 portti, ja tukee noita palikoita.
Chromecast Ultra 4K, kun noilla muilla värkeillä (RPi) käyttö on rajoitettua.
100M riitttäis enemmän kuin hyvin myöskin. Joku muu telkussa jumittelee.. kokeilisin asentaa softan uusiksi ensialkuun. e: tai sit ajaa tehdasasetuksille ja kokeilla sit uusiksi. Kun oli kerta toisessaki palvelussa ongelmaa.
Olisikohan mahdollista, että lain mukaan peruutukseksi riittäisi maksun lopettaminen, mutta ry:t voivat vaatia vapaaehtoisesti ilmoituksia, mitkä helpottavat heidän omaa suunnitteluaan.
No se, mutta lain mukaan mennään. Koska tuolla yhdellä isolla ei ole mitään ehtoja, niin arvioisin kuitenkin, että noiden pienempien "ehdot" ovat ihan bs:ää. Varsinkin kun tämä yksi ei edes valvonut niiden toteuttamista.Ennemminkin toisinpäin, vähän huonoa mainosta alkaa perimään vapaaehtoisesti aloitettua maksamista, vaikka olisikin sinänsä sopimus.
Tuota itsekkin mietin mutta niitä ei saa Suomesta kuin käytettynä.Chromecast Ultra 4K, kun noilla muilla värkeillä (RPi) käyttö on rajoitettua.
Tuota itsekkin mietin mutta niitä ei saa Suomesta kuin käytettynä.