Kysymyksiä&Vastauksia (Pieniä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mika!
  • Aloitettu Aloitettu
Onko mitään helppoa tapaa kääntää englanninkielinen YouTubessa/Spotifyssa oleva podcast suomeksi Galaxy S25:lla? Joko suomeksi tekstitetyksi tai jopa puhutuksi.

Tässä esimerkiksi kanava jonka podcasteille haluaisin suomennoksia käännettynä:

Auto translate ei tarjoa itse YouTubessa suomenkieltä lainkaan.

Auto translate ei tarjoa itse YouTubessa suomenkieltä lainkaan.
Mulla iPadissä Youtube-softa ei myöskään tarjoa suomen kieltä, mutta selainversiossa saan ainakin itse suomenkieliset tekstitykset: hammasratas - Subtitles - English (auto-generated) - sen jälkeen valittavissa samassa valikossa Auto-translate, josta voi nyt valita Finnish.

Onko saksan Amazonissa jotain 8-10" kiinaihme tablettia joka kannattaisi tilata ennemmin kuin Galaxy Tab A9? (Eli max 120€ ja Android 15.)

Voiko lahjoitusten (esim., SPR, vastaavat) maksamatta jättämisestä joutua perintään?

Ajattelin, että ei, koska ne ovat vapaaehtoisia, mutta toisaalta joskus niissä on ollut eräpäivällinen lasku.

Voiko lahjoitusten (esim., SPR, vastaavat) maksamatta jättämisestä joutua perintään?

Ajattelin, että ei, koska ne ovat vapaaehtoisia, mutta toisaalta joskus niissä on ollut eräpäivällinen lasku.
Lahjoituksista ei voi joutua perintään, ellei ole itse sitoutunut maksamaan, kuten kuukausilahjoituksessa. Kertalahjoitukset ja lahjoituspyynnöt eivät sido mihinkään.

Statistiikka

Viestiketjuista
279 425
Jäsenet
77 946
Uusin jäsen
raunoheponen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom