Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Olen melko varma että tätä käytin kun setvin yhen vanhan puhelimen gps onghelmia, kuvake ainaki näyttää samaltaOnko Androidille jotain softaa millä voisi testailla kännykän gps-piirin toimivuutta?
Olen melko varma että tätä käytin kun setvin yhen vanhan puhelimen gps onghelmia, kuvake ainaki näyttää samalta
![]()
GPS Test - Apps on Google Play
Get GPS and sensor information all in one place with an accessible formatplay.google.com
Kuului jonkinlainen poksahdus ja osa kämpän valoista meni pimeäksi. Tarkemmin sanottuna keittiö, työhuone ja alakerta eivät saa sähköä. Olen koittanut sulaketaulua räplätä, mutta tuloksetta. Ehkä on jokin juttu jäänyt huomaamatta.
Pääsulakkeet? niitä pitäisi olla kolme kappaletta ja taitavat edelleen olla usein tulppasulakkeita. Joskus ovat ulkona.Kuului jonkinlainen poksahdus ja osa kämpän valoista meni pimeäksi. Tarkemmin sanottuna keittiö, työhuone ja alakerta eivät saa sähköä. Olen koittanut sulaketaulua räplätä, mutta tuloksetta. Ehkä on jokin juttu jäänyt huomaamatta.
Mitään ideoita miten saan vanhan win10 koneen työpyödältä noin sata tms pikakuvaketta poistettua takaisin sinne missä olivatkin, eli tiedostoihin. Tein uuden kansion mihin piti siirtää, mutta koska hiiri ei tietenkään toiminut niin touch padilla siirsin ne KAIKKI työpöydälle, ja nyt ei siellä näy edes kaikkea mitä siellä alunperin olikin.
Tuosta koneesta pitäisi siis siirtää data pois ulkoiselle ennen kun hakkaan sen kirveellä paskaksi. Nyt meni asteen vaikeammaksi kun mikään ei toimi ja kaikki kestää.
Obko havaintoa mistä suunnasta ääni tuli? Joskus joku lamppu voi vetää oikariin ja poksahtaa ja polttaa sulakkeen. Mut jos muut sulakkét on ylhääl niin pääsukkeita metsästää.. yleensä ne on siel missä on sähkömittari(mulla keskellä mettää)Kuului jonkinlainen poksahdus ja osa kämpän valoista meni pimeäksi. Tarkemmin sanottuna keittiö, työhuone ja alakerta eivät saa sähköä. Olen koittanut sulaketaulua räplätä, mutta tuloksetta. Ehkä on jokin juttu jäänyt huomaamatta.
Pääsulakkeet? niitä pitäisi olla kolme kappaletta ja taitavat edelleen olla usein tulppasulakkeita. Joskus ovat ulkona.
Tämähän se suuntaus on. Joka hommalle pitää olla joku lippulappu ja joku maksullinen urakkamies tekemässä.Tämä siinä oli vikana. Tein eilen huoltoilmoituksen taloyhtiön käyttämälle isännöintifirmalle ja tänään tuli vähän 9 jälkeen kuntoon. Nykyään taloyhtiöissä ei saa edes tukkeutunutta lavuaaria mennä enää itse korjaamaan. Pian myös palovarottimien paristojenkin vaihto siirtyy taloyhtiöiden vastuulle.
Ei jälkikäteen oikein muuta kuin käsin siirteleen, heti tuon jälkeen olisi voinut ctrl-z:lla perua siirtotoiminteen
Meet vaan siellä tiedostonhallinnassa tjsp työpöytä nimiseen kansioon ja siirtelet sieltä
Pitää katsoa vielä tuokin kortti.
Tuon kun olis heti keksinyt, voi mennä käsitöiks sitten.
Pitää katsoa vielä tuokin kortti.
Nyt en muista varmasti mutta hakemistojen nimet saattaa ehkä muuttua kielen mukaan.
Englannin kielisessä hakemisto on "C:\Users\<käyttäjätunnus>\Desktop". Sinne tiedostonhallinnalla niin pitäisi kaiken löytyä.
explorer ([Environment]::GetFolderPath("Desktop"))jos haluaa varmasti sijainnin oikein niin suorita powershell joko käynnistä valikonsta tai win+r kautta ja kopioi
explorer ([Environment]::GetFolderPath("Desktop"))
Tuo avaa tiedostonhallinnan työpöytäkansioon oli se missä tahansa koska tuo environment osuus kysyy käyttöjärjestelmältä missä se oikeasti on
Oma esimerkki:
C:\Users\TheMeII\SkyDrive\Desktop>
jos haluaa varmasti sijainnin oikein niin suorita powershell joko käynnistä valikonsta tai win+r kautta ja kopioi
explorer ([Environment]::GetFolderPath("Desktop"))
Tuo avaa tiedostonhallinnan työpöytäkansioon oli se missä tahansa koska tuo environment osuus kysyy käyttöjärjestelmältä missä se oikeasti on
Oma esimerkki:
C:\Users\TheMeII\SkyDrive\Desktop>
%USERPROFILE%\Desktop
Ei toimi, tuo on tosiaan ikivanha onedrive minkä otin käyttöön joskus tän käyttiksen alkuperäisen asennuksen aikaan Win8:ssa. Onedrive tosiaan siirtelee kaikki hallitsemansa kansiota itsensä alle ja olen joskus laittanut täpän että synkkaa myös työpöytä.Toimiiko muuten exploreriin alla oleva sinulla, vai sekoittaako tuo SkyDrive?
Koodi:%USERPROFILE%\Desktop
Ei ole noista kokemusta, mutta sopivan leveä ja tukeva pakkelilasta voisi toimia tuohon.Halvat pakkelilastat on yleensä liian rimpuloita,paitsi Lidl on ollut välillä tukevia,hyviä ja halpoja sarjoja,punaruskealla puukahvalla jossa lastan metalliosa menee kahvan päähän asti.
Jos nuo pitää saada ehjänä irti niin ja jos Ikea on sopivalla hollilla niin kävisin sieltä kysymässä uusia,ainakin kun viimeksi kävin siellä oli pikkusälähylly jossa oli kaikenlaisia nippeleita ja nappeleita pilkkahintaan.Jos tuo ei ole vaihtoehto niin sitten ei auta kun varovasti kammeta ja nitkutella vanhoja irti.Tuolla tukevammalla veitsellä voisi kokeilla siten että varovasti naputtelisi tuota kärkeä väliin tuohon tapin viereen ja aina parempi jos olisi kaksi kpl noita.
Onnistutko tämän sivun kautta?Mikähän ***** tätä whatsapp desktoppia nyt taas vaivaa. Ensin rupesi bugaamaan niin että viestit jää ryhmissä odottaa tilaan (varmaan liittyy salaukseen tms)
Kun koko paskan poistaa ja yrittää asentaa uudestaan niin ei onnistu millään. _mitään_ whatsapp prosesseja ei ole kuin itsensä pyörimässä. Windows11.
Ironisesti tuossa ei edes ole mitään vitun Retry juttua.
www.whatsapp.com
Onnistutko tämän sivun kautta?
![]()
Lataa WhatsApp
Lataa WhatsApp mobiililaitteelle, tabletille tai pöytäkoneelle ja pysy yhteydessä luotettavien yksityisviestien ja puhelujen avulla. Saatavilla Androidille, iOS:lle, Macille ja Windowsille.www.whatsapp.com
Oletko kokeillut poistaa sen kokonaan honkun apusovelluksen kautta ja ladata uudelleen. Itsellä kun jossain vaiheessa bugitti niin sillä lähti pelittämään. Itse olen käyttänyt IObit uninstalleria.Mikähän ***** tätä whatsapp desktoppia nyt taas vaivaa. Ensin rupesi bugaamaan niin että viestit jää ryhmissä odottaa tilaan (varmaan liittyy salaukseen tms)
Kun koko paskan poistaa ja yrittää asentaa uudestaan niin ei onnistu millään. _mitään_ whatsapp prosesseja ei ole kuin itsensä pyörimässä. Windows11.
Ironisesti tuossa ei edes ole mitään vitun Retry juttua.
![]()
Oletko kokeillut poistaa sen kokonaan honkun apusovelluksen kautta ja ladata uudelleen. Itsellä kun jossain vaiheessa bugitti niin sillä lähti pelittämään. Itse olen käyttänyt IObit uninstalleria.
Kokeile porata tapintynkään reikä ja väännä siihen ruuvi jossa on iso kanta esim. levyruuvi siitä on mukava vetää tai pyörittää pois.Yhden ainoan sain ehjänä neljästä. Ostin kaapin käytettynä ja purin kuljetusta varten. Itse en noita seinästoppareita tarvi näikkä näkymin, mutta kivahan se olisi ollut ne ehjänä pois saada. Lisäksi noiden katkenneiden muovitappien saanti pois noista rei'istä syö kohtuuttomasti aikaa ja vaivaa.
Kokeile porata tapintynkään reikä ja väännä siihen ruuvi jossa on iso kanta esim. levyruuvi siitä on mukava vetää tai pyörittää pois.
Win+i - Apps - installed Apps - etsi Whatsapp - Kolme pistettä - Advanced - Alareunasta Reset ja Repair. Asenna store app takaisin jos ei löydy ekaAdd or Remove Programs -> Ei mitään whatsapp viittaavaa. Eikä taskmanagerissa. Ja buutattu on monta kertaa.
Ehkä voisin kokeilla tota Whatsapp for Web toistaiseksi, jospa se korjaantuu tuo desktop versio joskus..
Win+i - Apps - installed Apps - etsi Whatsapp - Kolme pistettä - Advanced - Alareunasta Reset ja Repair. Asenna store app takaisin jos ei löydy eka
Mikä oli 1990-luvulla toiminut Mediakomppania? Ilmeisesti jonkinlainen Yleen kytköksissä oleva tuotantoyhtiö? Koitin vähän googletella mutta varsinaisesti mitään kummempaa tietoa ei löytyny paitsi ohjelmia joiden tekemisessä taho ollut mukana.
Työhuoneessa pöydän alla, L mallisen talon kauimmaisessa päässä niin ei häiritse yhtään vaikka kuinka jauhaisiMissä jengi pitää tietokoneita jos ne jauhaa jotain 24/7?
Luulis äänien häiritsevän muuta elämää, jos ei nyt myös 24/7 kuulokkeet päässä?
Missä jengi pitää tietokoneita jos ne jauhaa jotain 24/7?
Riippuu aika paljon jauhamisestakin.Yrittäny miettiä järkevintä hiljaista jauhajaa. Ja sitä ei tosiaan haluis ns. oleskelutilaan tai sängyn viereen.
Miettiny äänieristettyä kaappia mutta siinä sitten ilmanvaihdolle melkein ptäs kunnon röörit väkertää.
Jotenkin mitä vanhemmaks tulee, niin alkaa ärsyyntyä ylimääräsistä huminoista jne.
Jep tiedossa on tohon asti. Ja pointtina siis laajennus läppäristä tässä olohuoneen pöydällä hiljasempaan settiin. Ja asteittain tehokkaampaan kun budjetti on rajallinen.Riippuu aika paljon jauhamisestakin.
Jos pistät harkitun levypalvelimen johonkin nurkkaan niin se ei liikoja ääntele, mutta jos meinaat jotain kryptoja murskata, niin sitten toki pitää miettiä ilman liikkuvuus jne. kuntoon, joten ääntely on toki yleensä melko lailla kovempaa.
No nyt vähän aukes tarve, ehkä tuossa tapauksessa suuntaisin katseen tuonne:Jep tiedossa on tohon asti. Ja pointtina siis laajennus läppäristä tässä olohuoneen pöydällä hiljasempaan settiin. Ja asteittain tehokkaampaan kun budjetti on rajallinen.
Pari ääntä vaimentava paneeliakin ois vielä, jos niistä kyhäis jotain boksia.
Siks snadisti kyselen muiden settejä, kun tää vasta mietinnässä.
Jep, menen tuonne nurkkaan häpeämään kunhan olen saanut pinkkaa kyhätä jotain.No nyt vähän aukes tarve, ehkä tuossa tapauksessa suuntaisin katseen tuonne:
Buildit, setupit, kotelomodifikaatiot & DIY
Ylläpidä omaa rakennusblogia, esittele tietokoneesi, setuppisi sekä muita käyttäjien omia rakennusprojektejabbs.io-tech.fi
Toki sielläkin kova selaaminen, mutta kysymälläkin voi saada vastauksia.
Kun kone on melkein kuormittamaton, niin tuulettimet voivat olla minimikierroksilla. Ei konetta kuule paria metriä kauemmas. Jääkaappi ja liikenteen melu kuuluvat huomattavasti kovempana.Missä jengi pitää tietokoneita jos ne jauhaa jotain 24/7?
Verkkosivulla ei enää onnistu, mutta Maps-sovelluksessa edelleen.Eikö google arvosteluissa pysty enään valikoimaan niitä aikajärjestykseen (näkisi uusimmat vaikka)? Ennen pystyi, mutten löydä enään mistään sellaista..
Pitää vissii maps.googlen kautta klikata kohdetta, nii voi järjestellä. Hakukoneen kautta ei näemmä.Eikö google arvosteluissa pysty enään valikoimaan niitä aikajärjestykseen (näkisi uusimmat vaikka)? Ennen pystyi, mutten löydä enään mistään sellaista..
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.