Voit tehdä testisiirron minulle, niin ilmoittelen sitten tuliko perille.Saan kyllä rahat tilisiirtona lähtemään, ei ole ongelma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voit tehdä testisiirron minulle, niin ilmoittelen sitten tuliko perille.Saan kyllä rahat tilisiirtona lähtemään, ei ole ongelma
Eipä tarvita nykyään muuta kuin ChatGPT.Mikä se suomenkielen kääntäjä sivusto oli joka toimii paremmin kuin google translate? Tiktokissa oli kerran video, mutta en muista enään sitä sivua.
Onko muilla ollut tänään ongelmia gigantin kanssa? En pääse kirjautumaan sisään millään selaimella.
Deep L on ainakin parempiMikä se suomenkielen kääntäjä sivusto oli joka toimii paremmin kuin google translate? Tiktokissa oli kerran video, mutta en muista enään sitä sivua.
Kandee poistaa keksit sivulta. Käynyt itelle sama monta kertaa.Onko muilla ollut tänään ongelmia gigantin kanssa? En pääse kirjautumaan sisään millään selaimella.
Jotta saa vapaa-ajan johonkin tuhlattuMiks käydä töissä? Miks en vaan jättäytyis elämään tukien varassa?
Jotta saa vapaa-ajan johonkin tuhlattu
Tätä juuri tässä itse mietin kun bruttotulona 2200e.Miks käydä töissä? Miks en vaan jättäytyis elämään tukien varassa?
Mutta laskin että tekemällä töitä kuitenkin minulla on 300e enemmän kuin työttömänä.
Mut aina voi lukea kirjoja ja kuunnella musiikkia. Noihin saa yllättävän paljon aikaa kulumaan.Lisääntyneen vapaa-ajan viettäminen kävisi lompakon päälle. Minkään vähänkään arvokkaamman kivan hankkiminen olisi haastavaa.
Itellä kyllä menis pata jumiin jos vaan kotona lukis ja kuuntelis musaaMut aina voi lukea kirjoja ja kuunnella musiikkia. Noihin saa yllättävän paljon aikaa kulumaan.
Uskoisin myös että tulisi tylsyyteen syötyä enemmän. Töissä kun ei kerkeä oikein järkevästi syömään, kun pitää olla kokoajan menossa, puhettakaan että olisi mitään 20 minuutin ruokataukoa, usein ne sapuskat mitä ottaa mukaan on jokin leipä, rahka, wokkia tai vastaavaa mikä on hyvä syödä kylmiltään, kananmunia, hedelmiä. Jos olisin vain kotona, niin uskoisin että olisi niin helppoa vain paistaa ranskalaisia ja lenkkiä vaikka keskellä päivää. Onhan tässä terveellisiä hyötyjä.Lisääntyneen vapaa-ajan viettäminen kävisi lompakon päälle. Minkään vähänkään arvokkaamman kivan hankkiminen olisi haastavaa.
Taitaa olla monilla toisinpäin. Kun ei ole aikaa, niin vedetään jotain eineshyllyn lihapiirakoita ja paistopisteen pullia. Jos olisi aikaa, niin voisi kokkailla terveellisemmin ja valikoida raaka-aineet.Uskoisin myös että tulisi tylsyyteen syötyä enemmän. Töissä kun ei kerkeä oikein järkevästi syömään, kun pitää olla kokoajan menossa, puhettakaan että olisi mitään 20 minuutin ruokataukoa, usein ne sapuskat mitä ottaa mukaan on jokin leipä, rahka, wokkia tai vastaavaa mikä on hyvä syödä kylmiltään, kananmunia, hedelmiä. Jos olisin vain kotona, niin uskoisin että olisi niin helppoa vain paistaa ranskalaisia ja lenkkiä vaikka keskellä päivää. Onhan tässä terveellisiä hyötyjä.
Yhtäkkiä en taulukkoa noista kierrepakan suositus-paksuuksista löytänyt mutta näin hihasta heittämällä itse varmaan kokeilisin suoraan M10 -> M8. Tietty itse en ole ikinä vanhan kierteen päälle suoraan tehnyt niin ei ole kokemusta. Mutta tosiaan, noista on taulukko olemassa mistä näkee minkä kokoista tankoa suositellaan minkäkin kokoiselle kierteelle kierrepakalla tehtäväksi.Voiko kierretyökalulla pienentää pultin kierteen suoraan M10 -> M8? Vai pitääkö välissä tehdä M9? Kysyn, koska tuo M9 näyttää olevan vähän harvinaisempi kierre..
Voiko kierretyökalulla pienentää pultin kierteen suoraan M10 -> M8? Vai pitääkö välissä tehdä M9? Kysyn, koska tuo M9 näyttää olevan vähän harvinaisempi kierre..
Ei voi, se pultti pitää ohentaa ensin noin 7,9 mm halkaisijaan. Melko hankala ilman sorvia. Miksi haluaisit M10 pulttiin M8 kierteen?Voiko kierretyökalulla pienentää pultin kierteen suoraan M10 -> M8? Vai pitääkö välissä tehdä M9? Kysyn, koska tuo M9 näyttää olevan vähän harvinaisempi kierre..
Ei voi, se pultti pitää ohentaa ensin noin 7,9 mm halkaisijaan. Melko hankala ilman sorvia. Miksi haluaisit M10 pulttiin M8 kierteen?
Hitsaamallako se pultti on kiinni vai miksei sitä voi vaihtaa?Kiitos vastauksista! Mulla on siis tommonen Playseat Challenge ajotuoli, jonka "lukitusmekanismi" kiristetään M10 tähtimutterilla. Se on nyt löystynyt käytön myötä niin paljon, että kierteet eivät ota yhtään vaan tuon mutteri lähtee ihan vetämällä pois. Tuon punaisen osan alla olevat kierteet on kyllä ehjät, niin yhtenä vaihtoehtona olisi hioa sitä vähänTuo pultti on valitettavasti kiinteä, niin sitä ei pysty vaihtamaan. Mutta muita hyviä ehdotuksia otetaan kyllä vastaan.
Kuvat ei ole omat, mutta löysin netistä kun muillakin on näyttänyt olevan samaa ongelmaa:
![]()
![]()
Hitsaamallako se pultti on kiinni vai miksei sitä voi vaihtaa?
Kiitos vastauksista! Mulla on siis tommonen Playseat Challenge ajotuoli, jonka "lukitusmekanismi" kiristetään M10 tähtimutterilla. Se on nyt löystynyt käytön myötä niin paljon, että kierteet eivät ota yhtään vaan tuon mutteri lähtee ihan vetämällä pois. Tuon punaisen osan alla olevat kierteet on kyllä ehjät, niin yhtenä vaihtoehtona olisi hioa sitä vähänTuo pultti on valitettavasti kiinteä, niin sitä ei pysty vaihtamaan. Mutta muita hyviä ehdotuksia otetaan kyllä vastaan.
Kuvat ei ole omat, mutta löysin netistä kun muillakin on näyttänyt olevan samaa ongelmaa:
![]()
Saisiko siihen laitettuu suojaputken jonka sisällä kaapeli ois?Onko ihan tuhoontuomittu ajatus, jos betonisen sadevesikourun päälle laittaisi sulanapitokaapelin ja kaapelin päälle sulatettavaa bituminauhaa?
Jäätyy nuo kourut loppupäästä, jolloin tulvii yli ja piha on luistelukenttänä.
Kangella jaksais usein hakata, moottorisahakin ollut ihan hyvä, mutta nytkin on hiekotussepeliä jäätynyt sekaan.
Parempaakaan paikkaa en keksinyt, niin kysytään täällä. Millainen antenni radiolle että sais asemat kuulumaan? Dna ei enää kaapeliverkossa lähetä kaupallisia asemia, joten Rock, City jne lakkasi kuulumasta.
Jotkut vissiin laskuttaa siitä käytetystä ajasta kanssaJulkisissa pisteessä auton yön yli lataus. Lopettaako nuo pisteet automaattisesti lataamisen ja keskeyttää maksun kun akku on täysi? Lähinnä ettei aamulla herää, että kWh juossut koko yön.
Miten iPhonen oman hot spotin nimen saa vaihdettua? Siis on tällä hetkellä: iPhone (oma etunimi) ja se on pikkuisen ärsyttävää.
Julkisissa pisteessä auton yön yli lataus. Lopettaako nuo pisteet automaattisesti lataamisen ja keskeyttää maksun kun akku on täysi? Lähinnä ettei aamulla herää, että kWh juossut koko yön.
Niin random ja saa tuntemaan itsensä boomeriksi mutta:
Onko mitään niksiä tai kikkaa jolla saada nykyajan kartonkipurkit joissa muovikorkki avattua ihan vanhalla tavalla?
Kyse siis näistä purkeista joissa muovikorkki jota ei saa irti enään niin helpompi kyllä olisi avata ihan vanhaan tapaan ni voi 1 kädellä kaataa juomaa siitä eikä 1 kädellä pitää purkista ja 1 korkista ettei se ole tiellä![]()
Eikös se korkki pysy itsestään pois tieltä? Ainakin näissä mitä tulee itse tulee käytettyä, kuten esim. brazil appelsiinimehu. Mutta kaipa niissäkin on eroja, hakevat varmaan vielä muotoansa. Tai joku patentti juttu että maksamalla saa paremman tms.
Siltä voi myös taittaa niskat nurin niin tulee taas irtoava korkkiEn osaa sanoa kun en ole käyttänyt tommosia useasti, nyt vaan oli mehupurkkiin jota aina ostanut tullut tommonen "päivitys" ja tekee kyllä mieli keksiä joku keino avata se ihan normaaliin vanhaan tapaan tai sit leikata jollain saksilla korkkia et saa kokonaan irti.
Edit: hyvä kun mainitsit ton poissa tieltä pysymisen ni kävin vielä tarkemmin kattomassa, kyllä se näköjään naksahtaa lukkoon sinne sivuun ku kääntää ihan ääriasentoon sen, kai tällä sit pärjää näin.
Itse taidan ruveta ainakin muovipullojen kanssa käyttämään tuota tapaa jos korkki vähänkään kiukuttelee.Siltä voi myös taittaa niskat nurin niin tulee taas irtoava korkki
Voisiko toi hologrammi lasi juttu toimia ja mistä noit kuvia siihen löytää?
Vastaan itselleni kun tuli testattua. Ei mennyt maksua enempää (ei ollut siis aikaperusteinen veloitus). Sovelluksessa minuutit juoksi, mutta eurosumma ei enää noussut.Julkisissa pisteessä auton yön yli lataus. Lopettaako nuo pisteet automaattisesti lataamisen ja keskeyttää maksun kun akku on täysi? Lähinnä ettei aamulla herää, että kWh juossut koko yön.
Minua häiritsee kummassakin täysin tarpeeton 3/8“ räikkä ja sen hylsyt. 1/4" ja 1/2" riittää ja niiden lisäksi sitten jotain muuta järkevää. Itse ottaisin noista ehkä jälkimmäisen, koska meisseliin on paremmin päitä.![]()
Hylsyavainsarja 163 osaa 1/4"-1/2"-3/8" | Meec Tools | Jula
Tukeva paketti täynnä laadukkaita työkaluja! Sisältää kolme hylsyavainsarjaa (1/4", 3/8" ja 1/2"), suuren määrän teriä, sovittimia, jakoavaimia, jatko-osi...www.jula.fi
toi irtois 90e tekeekö mitää jos sillon tällön tarvii auton takapaksissa?
![]()
Timco 216-osainen hylsysarja | Karkkainen.com verkkokauppa
Harrastelijan käyttöön soveltuva erittäin kattava työkalusarja kaikilla eniten käytetyillä hylsyillä, lista-avaimilla, räikillä ja kärjillä.<br /><br />Kolme erikokoista räikkää,1/2", 1/4" ja 3/8" hylsyille. Lisäksi ruuvauskärkiä ristipäälle, torxeille, talttapäälle, kuusiokololle yms. sekä...www.karkkainen.com
tossa ois muutam enempi oleva työkalu 10e kalliimpi
kumpi?
Minua häiritsee kummassakin täysin tarpeeton 3/8“ räikkä ja sen hylsyt. 1/4" ja 1/2" riittää ja niiden lisäksi sitten jotain muuta järkevää. Itse ottaisin noista ehkä jälkimmäisen, koska meisseliin on paremmin päitä.
Myös tätä saa samaan hintaan osasta myymälöistä. Itsellä on tämä ja arvosanaksi 3/5. Ei tykkää kosteudesta ja tässäkin on vähän samaa vikaa, eli turhaa tauhkaa.Työkalu- ja tarvikesarja Makita 227-osainen P-90532
Laaja työkalu- ja tarvikesarja, joka toimii loistavana käden jatkeena esimerkiksi autotallissa. Sarja sisältää kaksi räikkää, lenkkiavaimet, hylsyt, nivelkappaleita räikälle, paljon ruuvauskärkiä sekä kuusiokoloavainsarjan.www.k-rauta.fi
Ehkä tällaistakin saattaisin harkitaTyökalu- ja tarvikesarja Makita 221-osaa E-10883
Laaja 221-osainen työkalu- ja tarvikesarja, joka toimii loistavana käden jatkeena esimerkiksi autotallissa. Sarja sisältää kaksi räikkää, lenkkiavaimet, hylsyt, nivelkappaleita räikälle, laajasti ruuvauskärkiä sekä kuusiokoloavainsarjan.www.k-rauta.fi
Minua häiritsee kummassakin täysin tarpeeton 3/8“ räikkä ja sen hylsyt. 1/4" ja 1/2" riittää ja niiden lisäksi sitten jotain muuta järkevää. Itse ottaisin noista ehkä jälkimmäisen, koska meisseliin on paremmin päitä.
Myös tätä saa samaan hintaan osasta myymälöistä. Itsellä on tämä ja arvosanaksi 3/5. Ei tykkää kosteudesta ja tässäkin on vähän samaa vikaa, eli turhaa tauhkaa.Työkalu- ja tarvikesarja Makita 227-osainen P-90532
Laaja työkalu- ja tarvikesarja, joka toimii loistavana käden jatkeena esimerkiksi autotallissa. Sarja sisältää kaksi räikkää, lenkkiavaimet, hylsyt, nivelkappaleita räikälle, paljon ruuvauskärkiä sekä kuusiokoloavainsarjan.www.k-rauta.fi
Ehkä tällaistakin saattaisin harkitaTyökalu- ja tarvikesarja Makita 221-osaa E-10883
Laaja 221-osainen työkalu- ja tarvikesarja, joka toimii loistavana käden jatkeena esimerkiksi autotallissa. Sarja sisältää kaksi räikkää, lenkkiavaimet, hylsyt, nivelkappaleita räikälle, laajasti ruuvauskärkiä sekä kuusiokoloavainsarjan.www.k-rauta.fi
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.