Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joskus vaan asioita ajattelle liian monimutkaisesti. Kääntäminenhän on erinomainen ajatus ! Ei tullut itselleni edes mieleen. Kivetys on sellainen Roomankivet, joten kääntely onnistuu ongelmitta. Useamman kiven joutuu kääntämään mutta noita on helppo käännellä kun saa ensin yhden kammettua irti.Voiko sen kääntää?
Mitähän tuo niinkuin selkokielellä tarkoittaa?
Äkkiseltään ei itselläni mitään ongelmaa ja pääsen normaalisti tuotesivuille.Toimiiko teillä gigantit sivut ok?
Toimiiko teillä gigantit sivut ok?
Mulla kun kirjautuu sisään niin löytää mut ja yläreunassa viuhuu vihree palkki ihan kuin latais jotain ja sivu on osittain harmaana... tyhjäsin cromen välimuistin ja evästeet niin samahomma.. kiva et teil toimiiSamalla tavalla kuin aina.
Onko kukaan kokeillut k-menu vichyä alumiinitölkissä?
Ostin noita ekaa kertaa ja se maistui todella oudolta, niin että jätin juomatta, kokeilin toista tölkkiä ja sama juttu.
Ajattelin vain onko tuo joku ominaismaku tuotteelle?
Ei välttämättä kokonaan ollenkaan ilman lääkäriä. Kuulemma aika yleisiä leikkauksia nykyään poistaa ekstrat.Kun laihtuu 130kg > 80kg niin kuinka kauan menee että se pizzankokoinen iholätty menee pois keskivartalosta?
Kuten edellä vastattiin, niin ei välttämättä mene. Tähän vaikuttaa ikä, geenit, elintavat, lihomisen ja laihtumisen nopeus sekä varmaan kymmenen muuta asiaa.Kun laihtuu 130kg > 80kg niin kuinka kauan menee että se pizzankokoinen iholätty menee pois keskivartalosta?
Ei välttämättä kokonaan ollenkaan ilman lääkäriä. Kuulemma aika yleisiä leikkauksia nykyään poistaa ekstrat.
3-vaihe porakaivopumppu 10v vanha. noin 500l tulee vettä ja sit veden tulo hyytyy. odottaa noin 20min niin taas tulee.
Loppuuko kaivosta vesi? silloin luulisi että sieltä tulee ilmaa sitten hanoista jos höräsee tyhjää (ei tule ilmaa)vai onko noissa jokin kuivakäyntisuoja ja miten se toimii kun ei pumpussa mitään selvää semmoista näy.
Oikosulku/nimi hukassa. Mikä sen naikkosen nimi joka monta vuotta spiikkaili Tuskassakin lavalla, oli Radio City/Rock-taustainen, puhaiset hiukset. Toki myös "aika pätevä layout" ainakin nuorempana.
Juu, sehän se. On hävinnyt mediasta nykyään.
Onko YouTube -videoon sallittua heittää PayPalin lahjoitus QR-koodi? Tuskin semmoista kukaan käyttää, mutta rikkooko jotain YT sääntöjä tuommoinen?
Varmaan ainakin lainsäädäntö iskee vastaan, ellei sinulla ole rahankeräyslupaa.
Mitäköhän äsken tapahtui? Ostin yhden auton osan ovoko.fi sivustolta. Maksoin Paypalilla ja maksu meni läpi ilman salasanan kirjoittamista missään vaiheessa. Selaimena Edge ja tarkistin niin salasanaa ei ole tallennettu selaimeen. Käyttänyt Paypalia monia vuosia (ensimmäistä kertaa kyseiseltä sivustolta) ja ikinä tälläistä tapahtunut. Sähköpostiin tuli normaalit kuitit paypalilta ja ovokolta. Pitääkö tässä huolestua.
Keskiviikko on yleensä aina polttoaineen hinnan tasauspäivä jolloin hinta pompsahtaa sen 20snt. Laskeakseen taas viikon verran alas.Näkeekö mistään miten polttoaineenhinta muuttuu etukäteen? Kiva ylläri oli kun en illal kerenny tankata niin aamulla oli hinnat noussut noin 20snt....
Oikeasti? Mikä idea tässä on takana?Keskiviikko on yleensä aina polttoaineen hinnan tasauspäivä jolloin hinta pompsahtaa sen 20snt. Laskeakseen taas viikon verran alas.
Itsellä tankkauspäivä on aina tiistai jolloin on alin hinta.
Mitään varmaa tietoa ei tästä ole mutta Nesteen johtaja kertoo syyksi ettäOikeasti? Mikä idea tässä on takana?
Onko jotain saittia johon voisi heittää oman suuntanumeron ja se kertoisi bensat hinnat ympärillä?
En ole näitä kauheasti jaksanut vahtia, kun ajattelen, että minun aika on myös jonkun arvoista ja kurvannut matkan varrella olevalle tankille, mutta johan tämä alkaa ottamaan pannuun.
Ainakin Tankkaus.com ja Polttoaine.net - Powered by Webmoon tulee mieleen.Onko jotain saittia johon voisi heittää oman suuntanumeron ja se kertoisi bensat hinnat ympärillä?
En ole näitä kauheasti jaksanut vahtia, kun ajattelen, että minun aika on myös jonkun arvoista ja kurvannut matkan varrella olevalle tankille, mutta johan tämä alkaa ottamaan pannuun.
Mitkä lie sopimukset kenelläkin, mutta eiköhän se tolpan omistajalle mene. Toki pitää muistaa, että säiliössä oleva neste on ostettu ties millä hinnalla, joten "voitto" voi olla vaan aiemman tappion kattamista tai pienempää persnettoa. Ei tuo bensanmyynti mikään kultakaivos ole.Meneekö se esim 20snt hinnannosto voitto suoraan kauppiaalle?
Jep, aika vanha artikkeli (2012), mut tuskin on 10 vuodessa hirveesti bisnes muuttunut:Mitkä lie sopimukset kenelläkin, mutta eiköhän se tolpan omistajalle mene. Toki pitää muistaa, että säiliössä oleva neste on ostettu ties millä hinnalla, joten "voitto" voi olla vaan aiemman tappion kattamista tai pienempää persnettoa. Ei tuo bensanmyynti mikään kultakaivos ole.
Linnasen mukaan bensiinimyynnin osuus huoltoaseman liikevoitosta on noin prosentin luokkaa. Muu tulos tulee esimerkiksi kahvila- ja ravintolamyynnistä sekä muista oheispalveluista.
HS:lle tekemässään laskelmassa Lehtinen on määrittänyt 95E10-bensiinin jakelukatteeksi 13 senttiä ja dieselin jakelukatteeksi 14 senttiä per myyty litra.
JOTTA saadaan selville, paljonko yksittäiselle huoltoasemalle lopulta jää bensalitrasta voittoa, pitää noista luvuista vähentää muun muassa jakelu- ja markkinointikustannukset, huoltoasemayrittäjien ja -työntekijöiden palkat, mahdolliset maa-alueiden vuokrat, sähkölaskut ja muut kulut.
Jäljelle jää joitakin senttejä per litra.
Olin tulossa kysymään samaa. Pitkään aikaan ei ole toiminut. Sivu vaan lataa ja lataa.. Incognito-modessa toimii.Toimiiko teillä gigantit sivut ok?
Onko jotain saittia johon voisi heittää oman suuntanumeron ja se kertoisi bensat hinnat ympärillä?
Rajasaaressa on Merihaan venekerhon vesillelaskupäivä tänään. Onkohan se pienveneiden laskuramppi siinä touhussa mukana eli voiko oman veneen käydä laskee sielt vesille?
Itsellä Scheppach-merkkinen terran halvin, jossa oli liuku. Olen tyytyväinen, amatöörikäytössä mennyt nyt 4 vai 5 vuotta. Oma tönö rempattu tuon kanssa ja pari tuttavienkin taloa. Jalustana olen välillä käyttänyt semmoista itse 2x4:sta värkättyä pukkia, johon ruuvaan muutamalla pitkällä puuruuvilla koneen kiinni tarvittaessa.Katkaisu-/jiirisahan hommaaminen edessä, turhauttaa aina kysyä tuttavilta lainaan kun ehkä kerran muutamaan vuoteen on tarvinnut. Mut nyt terassin rakentaminen alkaa ja myöhemmin tulee pientä pintaremonttia huoneisiin, niin listojen katkaisuun myös.
Se mitä itse niistä osaa katsoa, et liuku pitää olla. Mitä muuta, mikä olisi parasta rahalle?
K-raudan FXA 1500w 210mm terä ~200e jalusta ja kone mikä vaikuttaa hinnaltaan ihan houkuttelevalta, bosch, dewalt, ryobi? Onko noilla edes eroa, paitsi hinta?
Katkaisu-/jiirisahan hommaaminen edessä, turhauttaa aina kysyä tuttavilta lainaan kun ehkä kerran muutamaan vuoteen on tarvinnut. Mut nyt terassin rakentaminen alkaa ja myöhemmin tulee pientä pintaremonttia huoneisiin, niin listojen katkaisuun myös.
Se mitä itse niistä osaa katsoa, et liuku pitää olla. Mitä muuta, mikä olisi parasta rahalle?
K-raudan FXA 1500w 210mm terä ~200e jalusta ja kone mikä vaikuttaa hinnaltaan ihan houkuttelevalta, bosch, dewalt, ryobi? Onko noilla edes eroa, paitsi hinta?