Täysin samaa mieltä. Useampikin naapuri on tehnyt remonttia ja/tai vaihtanut kämpän järjestystä ja kairannut jollakin 1e halpis-iskuporakoneella reinään reikää vauhdilla 1 reikä per 10min. Itse saan kämpän seinään 6mm propulle sopivan reiän noin 5 sekunnissa oikealla poravasaralla (ja tuntuu että kämpän seinät olisivat keskivertoa tukevampaa tekoa). Yhden kerran meinasin jo mennä naapuriin tarjoamaan omaa poravasaraa lainaan kun tuntui ettei kairaus meinannut loppua koskaan...Täysin samaa mieltä. Eihän noilla iskuporakoneilla tapahdu muutakuin elementti ja terät huutavat armoa, kun poravasaralla se terä uppoaa kuin kuuma veitsi voihin. Ainakin itse yllätyin kuinka vaivatonta se reiän tekeminen betoniseinään onkaan tuollaisella poravasaralla.
Itsekin joskus aikanaan kokeilin akkuiskuporalla tehdä yhtä ainoaa reikää betoniin mutta totesin heti alussa että ehkä mä jaksan hakea sen oikean poravasaran auton kontista kun ei siitä poraamisesta tullut yhtään mitään paskalla koneella. Nykyään ei tule edes yritettyä poraamista iskuporalla ellei ole varma että seinä on jotain kananpaskaa johon nyt uppoaa mikä tahansa terävä esine.