Puhelinlaskusta reklamointi.
Eli tilanne on se, että puhelimeni meni takuuhuoltoon. Huollosta laittoivat viestiä, että vika ei kuulu takuun piiriin ja korjaaminen maksaa 200€.
Soitin ainoaan huollon numeroon jonka löysin, ja se oli todella kallis numero. Jtn 1.2€/min.
Koitin parhaani mukaan selittää, että vika todellakin kuuluu takuun piiriin.
En saanut asiaa hoidettua, vaan lähettivät puhelimen takaisin Elisalle.
Lähetin puhelimen heti takaisin huoltoon ja taas meinasivat, että ei kuulu takuun piiriin.
Tein Elisalle reklamaation ja nyt saan uuden puhelimen vanhan tilalle.
Eli puhelimen vika kuului takuun piiriin, mutta huolto ei sitä halunnut korjata eikä 15€ puheluni auttanut asiaa.
Onko kokemusta vastaavista keisseistä?
Liittymä on myös Elisan.
Ajattelin reklamaation tuosta laskusta tehdä joka tapauksessa.
Mikäs on huoltofirman nimi? Someen vaan päivitystä nimineen päivineen.