Kysymyksiä kodin sähköasioista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blur
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyiskö muualta kuin erikoisliikkeestä 3-johtoista pienjännite signaali/anturikaapelia? En itse löydä millään ainakaan biltemasta tai puuilosta tuollaista.
Kuuloke- tai mikrofonikaapeli? Joku Stereo-RCA-kaapeli tai XLR-kaapeli? Jos puhelinkaapeli tai catti kelpaa.

Löytyiskö muualta kuin erikoisliikkeestä 3-johtoista pienjännite signaali/anturikaapelia? En itse löydä millään ainakaan biltemasta tai puuilosta tuollaista.
Verkkokaapelia tuossa oli ehdotettu muttei kaikkeen kyllä sovi. Eli millaisesta anturista / signaalista puhutaan, miten pitkä veto, mitkä olosuhteet, kiinteä / liikkuva jne?

Liycy on ainakin varsin monessa käytettävää suojavaipallista. Ei tarvitse kovin erikoista liikettä, luultavasti lähimmällä installaatiota tekevällä asennusliikkeellä on varastossa.
Ja jos verkkokaapelilla menee niin toki sieltäkin löytyy useampi variaatio suojattuja.

Verkkokaapelia tuossa oli ehdotettu muttei kaikkeen kyllä sovi. Eli millaisesta anturista / signaalista puhutaan, miten pitkä veto, mitkä olosuhteet, kiinteä / liikkuva jne?

Liycy on ainakin varsin monessa käytettävää suojavaipallista. Ei tarvitse kovin erikoista liikettä, luultavasti lähimmällä installaatiota tekevällä asennusliikkeellä on varastossa.
Ja jos verkkokaapelilla menee niin toki sieltäkin löytyy useampi variaatio suojattuja.
DHT22 lämpö/kosteusmittarin johdotukseen, n. 3-5m. Saattaisi olla myös käyttöä 2-johtimisen lämpömittarin johdotukseen (diodi?).

Verkkokaapeli on monesti vähän hankala ihan ohuiden johtojensakin takia. Aika hengetöntä johonkin ruuviterminaaliin...

Onko olemassa schuko pistorasiaa, jossa olisi naaras- naaras? Pitäisi urospuoliseen saada laitettua naaraaseen kiinni, ja siihen toinen kaapeli siihen taasen.
1735268301938.jpeg

Eli tuohon toinen uros kiinni. Välikappale?

Onko olemassa schuko pistorasiaa, jossa olisi naaras- naaras? Pitäisi urospuoliseen saada laitettua naaraaseen kiinni, ja siihen toinen kaapeli siihen taasen.
1735268301938.jpeg

Eli tuohon toinen uros kiinni. Välikappale?
Ei ole ja niitä ei myöskään itse tehdä...

Tuleeko kyseinen viritys ihan verkkovirralla käytettäväksi?

Siinä on nimittäin vaarana se että kuvassakin olevan urospään pinneissä on jännite ja niitä pääsee varsin avoimesti tuollaisenaan koskettelemaan = hengenvaara.

Ei ole ja niitä ei myöskään itse tehdä...

Tuleeko kyseinen viritys ihan verkkovirralla käytettäväksi?

Siinä on nimittäin vaarana se että kuvassakin olevan urospään pinneissä on jännite ja niitä pääsee varsin avoimesti tuollaisenaan koskettelemaan = hengenvaara.
Verkkovirralla. Kyseessä auton sisätilanlämmittimelle tuleva johto. Siinä ainoastaan tuollainen defan termini liitin, ja pitäisi saada normaali schukolla oleva sisätilanlämmitin siihen paikalleen.
Ei oikein adaptereita tunnu olevan..

Verkkovirralla. Kyseessä auton sisätilanlämmittimelle tuleva johto. Siinä ainoastaan tuollainen defan termini liitin, ja pitäisi saada normaali schukolla oleva sisätilanlämmitin siihen paikalleen.
Ei oikein adaptereita tunnu olevan..
Vaihda se sisälle tuleva panssarikaapeli malliin johon saa päähän pistorasian. Noita Defan kaapeleita ja pistokkeita saa hakea autopurkaamoilta itse pois nykien muutamalla eurolla...

Vaihda se sisälle tuleva panssarikaapeli malliin johon saa päähän pistorasian. Noita Defan kaapeleita ja pistokkeita saa hakea autopurkaamoilta itse pois nykien muutamalla eurolla...

Tuplat, anteeksi.

Pitäisi auto viiä sit korjaamolle sen takia, että saisi niin korkealle nostettua.

@Eräilves Ei välttämättä tarvi autoa nostaa ylös riippuen mistä se kaapeli on viety. Helpoimmalla joka tapauksessa pääsee kun ostaa vaan lämppärin termini pistokkeella. Toi sun laittama adapteri on tarkoitettu muuttamaan termini-pistokkeellinen lämppäri normaaliin schuko pistorasiaan, ei tuo adapteri mene siihen kaapeliin joka tulee moottoritilasta sisälle.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 743
Jäsenet
75 050
Uusin jäsen
Lartonki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom