Kulttuurin rikastuminen

Tila
Keskustelu on suljettu.

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Rinkeby ennen ja nyt.

Tuosta näkee todella hyvin miten tuo "Ruotsin sairaus" on vaivannut heitä jo 30 vuotta ja tulokset ovat sen mukaisia. Suvaitsevat oman kansansa ja yhteiskuntansa hengiltä. Pääministeri Persson vierailemassa 1997 Rinkebyssä samalla aukiolla, josta tuolla toisella tuoreella videolla poliisit neuvoivat Timiä häipymään vielä kun pääsee. Ei tänä päivänä tuonne menisi Ruotsin pääministeri vierailemaan ilman parinsadan poliisin vartiota. Josko sittenkään.

Se taisi olla kutakuinkin 20% se määrä näitä vieraan kulttuurin edustajia asuinalueella kun kantaväestö alkaa muuttamaan pois. Ruotsissa taitaa olla jotain 16-18% vierastaustaisia nyt, toki osa länsimaalaisia. Mutta vielä meidän elinaikanamme me tulemme näkemään senkin päivän kun pelkästään vierastaustaisia muslimeja on sen 20% Ruotsin väestöstä. Ja sitten alkavatkin ruotsalaiset hakemaan turvapaikkaa muualta.
 

mabasa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
511
Soini ei jatka puolueen johdossa. Nyt se on varma. Hän kirjoitti siitä "plokissaan". Se tarkoittaa sitä, että persuilla on nyt mahdollisuus tulla uudelleen maahanmuuttokriittisyyden kanavaksi. Jos niin tapahtuu, ja Halla-ahon johdolla se olisi paljon mahdollista, niin toivottavasti eivät tällä kertaa haaskaa tilaisuutta. Kenttäväen ajatuksethan ovat olleet kriittisiä koko ajan, mutta puoluejohto esti niiden vaikuttavan olennaisesti politiikan tekemiseen.

Toivottavasti rakentavat puolueesta ihan kunnon tiukan maahanmuuttokriittisen. Ruotsin ja muiden maiden meno takaa sen, että kannattajia tulee jatkuvasti vain lisää (massamaahanmuuton vastustajiin, mutta ammentavatko persut onnistuneesti siitä laarista, se on jo toinen juttu). Toivottavasti uskonnollinen ja muu konservatiivinen hörhöily jää myös vähemmälle, mutta se taitaa olla jo ihan liian iso toive.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
490
Pitää varmaan alkaa katsella töitä Virosta. Näyttää siellä olevan järki vielä läsnä matu politiikassa. Ruotsi on menetetty. Suomi ei voi kauaa pysyä pystyssä kun tietää näiden afrikkarotujen lisääntymisvauhdin. Tänäpäivänä kun menet esim. terveysasemalle, niin siellä odotustilat vain tungeksii neekeri perheitä, vaaleaihoisia ei juurikaan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
852
Soini ei jatka puolueen johdossa. Nyt se on varma. Hän kirjoitti siitä "plokissaan". Se tarkoittaa sitä, että persuilla on nyt mahdollisuus tulla uudelleen maahanmuuttokriittisyyden kanavaksi. Jos niin tapahtuu, ja Halla-ahon johdolla se olisi paljon mahdollista, niin toivottavasti eivät tällä kertaa haaskaa tilaisuutta. Kenttäväen ajatuksethan ovat olleet kriittisiä koko ajan, mutta puoluejohto esti niiden vaikuttavan olennaisesti politiikan tekemiseen.

Toivottavasti rakentavat puolueesta ihan kunnon tiukan maahanmuuttokriittisen. Ruotsin ja muiden maiden meno takaa sen, että kannattajia tulee jatkuvasti vain lisää (massamaahanmuuton vastustajiin, mutta ammentavatko persut onnistuneesti siitä laarista, se on jo toinen juttu). Toivottavasti uskonnollinen ja muu konservatiivinen hörhöily jää myös vähemmälle, mutta se taitaa olla jo ihan liian iso toive.
Tässä olisi kyllä nyt tuhannen taalan paikka laittaa Suomi kuntoon. Itseä vähän jänskättää tuo Terho tuossa sopassa. Jos hän lähtee ehdolle, niin nuivien äänet voivat pahimmassa tapauksessa jakaantua halliksen ja terhon kesken niin, että puoluetta johtaa jatkossakin joku kiihkouskovainen hullu. Terhohan on varmasti enemmän valtiomiesainesta ja muutenkin enemmän poliitikko kuin halla-aho, mutta juuri halla-ahon röyhkeyttä ja poliittista epäkorrektiutta tarvitaan, jos meinataan laittaa suomi kuntoon.
 

mabasa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
511
Tässä olisi kyllä nyt tuhannen taalan paikka laittaa Suomi kuntoon. Itseä vähän jänskättää tuo Terho tuossa sopassa. Jos hän lähtee ehdolle, niin nuivien äänet voivat pahimmassa tapauksessa jakaantua halliksen ja terhon kesken niin, että puoluetta johtaa jatkossakin joku kiihkouskovainen hullu. Terhohan on varmasti enemmän valtiomiesainesta ja muutenkin enemmän poliitikko kuin halla-aho, mutta juuri halla-ahon röyhkeyttä ja poliittista epäkorrektiutta tarvitaan, jos meinataan laittaa suomi kuntoon.
Ne hommafoorumin nuivat, jotka ovat menossa puoluekokoukseen, ovat hyvin pettyneitä Terhoon ehkä 95 %:sti. Terho olisi enemmän puoluejohtoon sopiva supliikkimies, mutta moni epäilee hänen vakaumustaan tai haluaan ainakaan tinkimättömästi ajaa sitä. Eli Terhon ei uskota esim. edes teoriassa hajottavan hallitusta, vaan ajavan sitä samaa kokoomuslaista käsitystä vastuusta.

Minä en osaa sanoa, kumpi olisi lopulta puolueelle parempi. Halla-aholla on enemmän taakkaa ja hän on ihan erilainen tyyppi kameran edessä, mutta toisaalta taas hänen tinkimätön ja suoraselkäisenä pidetty linjansa antaa hyvän pohjan kannatukselle. Euroopan maat näyttävät, että sille on tilausta, tosin puolueiden johtajat siellä ovat usein perinteisemmän oloisia puoluejohtajia, kun taas Halla-aho vaikuttaa enemmän tiedemieheltä habitukseltaan.

Luulen, että kummallakin on täydet edellytykset onnistua, mutta ehkä Terhon tapauksessa kyse on siitä, että onko hänellä riittävästi aatteen paloa vs. oman poliittisen aseman tavoittelu ehkä turhan lyhytjänteisestikin.

Terhohan saa kiittää isosta osasta äänistään Halla-ahoa, joka suositteli Terhoa silloin pahamaineisena pidetyllä listallaan. Ilman sitä Terho ei välttämättä olisi päässyt läpi ja siten lopulta näin esille. Mutta hankala sanoa, mitkä ovat miesten välit nyt. Ei niistä ole julkisuuteen tihkunut mitään. Jos tulee keskinäinen vääntö, niin luulen, että pelistä tulee siistiä kummankin kehuessa omia vahvuuksiaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 256
Mitä konkretiaa luulette yhden miehen, halla-ahon, tuovan persuille jotta linja muuttuisi oikeasti järkevämpään eli nuivempaan suuntaan?
sama rivijäsenien vaimentelu ja nyökyttely muslimeille tulee jatkumaan kuten ennenkin. Suomella ei ole ainoatakaan aidosti nuivaa maahantunkeutumista vastustavaa puoluetta.

itse elättelin myös jytkyn myötä toiveita aidosta muutoksesta, mutta tosiasiassa sitä ei tule tapahtumaan koskaan. Puoluekuri tappaa viimeistään hyvätkin yksittäisen jäsenen ideat, koko järjestelmä on tehty itsessään tukahduttamaan muutos. johtohahmot maksetaan myötäilemään EU:n yleistä hyysäyslinjaa, aivan sama kuka siellä keekoilee, takki tulee kääntymään.
no ainakin yhden heti kättelyssä ... parilitaki hallituksessa istuvalta ministeriltä turahtaa paskat housuu siinä kohtaa kun halla-aho ottaa puheenjohtajuuden:) paljonko saa muuttumana on vaikea arvioida, persujen myötä jokseenkin jo kiristynyt tuo löyhä pakolaispolitiikka ja enempi kait atm sitäkin kuvaa likaa tuo kokoomus ja keskusta, Soinin isoin pilkkakirves taitaapi lepäillä siinä juppiskootteri ja huvikuunari -verosssa, tosin myös kiristävää ilmapiiriä juurikin pohjalla että selkeästä näkyvää maahanmuuton kiristymistä ei ole ja tämä mielenilmaus vähän vielä pahentaa tilannetta (mitäs ...3 viikkoa jo laittomasti maassa olevat saanut viettää siellä aikaa, ministeritä käy kuvauttamassa siellä lähinnä itseään ja yritykset syytää lahjuksia leiriin)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 049
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 256
ehkä niitä alko harmittaa kun MV lehden osuus kasvoi sitä mukaan kun asiakkaat äänesti jalillaan vapaamman kommentoinnin puolesta
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
310
MV-lehti saa minulta peukutukset jo pelkästään sen takia, että julkaisevat seksuaali- ja väkivaltarikollisten pärstät sensuroimattomina. Muut punavihreälle elitiille kiusalliset uutiset ovat myös erittäin mieluisia. Niin pitkään kuin jutut pysyvät näillä totutuilla linjoilla niin itäyhteyksiäkin voi katsoa sormien läpi. Eli minua ei ainakaan kiinnosta kunhan eivät mainosta etusivulla Venäjään liittymistä tai rummuta jostain Donetskin kansantasavallan ihanuudesta.
 
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
347


Ehdokas Heikkilä kuvaamassa ehdokas Lehtoa Tampereella. Viihdyttävä video johtuen puhetaidoista, jossa asiaakin löytyy, tällä hetkellä ihan suorana. Kauanko sitten on suora vielä kun jo päälle tunnin mennyt, mutta kannattaa katsoa tallenteenakin.
 

mabasa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
511
Puoluekuri tappaa viimeistään hyvätkin yksittäisen jäsenen ideat, koko järjestelmä on tehty itsessään tukahduttamaan muutos. johtohahmot maksetaan myötäilemään EU:n yleistä hyysäyslinjaa, aivan sama kuka siellä keekoilee, takki tulee kääntymään.
Kuka sitä puoluekuria pitää, jos Halla-aho on johdossa? Niin-in. Ja toisekseen, Halla-aho on ottanut niin paljon paskaa niskaan, että eipä ole ennenkään valinnut ihan helpointa tietä. Tänäänkin vasta ruotsalaisella ylellä joku "akateeminen" haukkui Halla-ahon julkirasistiksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 809
Ainakin medialla on taas kova hätä mustamaalata Jussia. Kaivetaan kaikenmaailman "asiantuntijat" kertomaan miten ihmisten kuuluu ajatella ko. henkilöstä.
 

mabasa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
511
Ainakin medialla on taas kova hätä mustamaalata Jussia. Kaivetaan kaikenmaailman "asiantuntijat" kertomaan miten ihmisten kuuluu ajatella ko. henkilöstä.
Eli perussuomalaisten kannattaa tehdä päinvastoin kuin media tahtoo. Media on olevinaan huolissaan siitä, ettei Halla-aholla ole riittävästi karismaa ja että persut jakaantuvat kahteen. Hetki sitten ne olivat huolissaan "populistipuolueen" mielestään liian suuresta menestyksestä. Tosin ehkä tämä uusi hallitus, jossa persut eivät ole eronneet muista nyhväkkeistä, on tuonut hieman lisää myötämielisyyttä medialta, mutta pohjimmiltaan 95 prosenttia toimittajista haluaa persujen kärsivän.
 

SuperEgo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
720
Tutkija: Tiukka maahanmuuttolinja olisi vakava paikka hallituksessa – jatko vaatisi Halla-aholta uusiutumista

Tuntuuko vaan, vai onko eri sivustojen kommentointipolitiikka löystynyt ja viimeaikoina on saanu kritisoida tätä pakolaispolitiikkaa avoimemmin, ku "pahimpina aikoina"?

Muutaman kerran oon huomannu iltasanomissa että kommentointi on ensin auki ja sinne on hyväksytty aika rajua kritiikkiäkin, mutta sit kommentointi on suljettu. En ihmettele jos tossakin uutisessa kävis niin.
Voisipa edes jossain käydä vielä keskustelua ilman, että postaukset katoilevat tai tyssäävät ennakkomoderointiin. Tälläkin foorumilla ollaan näköjään hyvää vauhtia kieltämässä kaikkea paitsi poliittisesti korrektia kivapuhetta, johon ei vahingossakaan liity yhtään tabua.

Tor taitaa olla vapaan keskustelun viimeinen toivo. Onko olemassa suomalaista dark web -foorumia, jolla onnistuisi ihan aito järkiperäinen ja tunnehihhuloinnista vapaa keskustelukin? Saa laittaa linkkiä privanakin, jos ei tänne jostain syystä uskalla pistää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 256
Jos tuon Janssonin tekstin katsotaan edustavan hyvää määritelmää kulttuurimarxismista, määrittelisin itse kulttuurimarxismin sen perusteella sitten jonkinlaiseksi oikeistokonservatiivisten ajattelijoiden salaliittoteoriaksi. Ja yhteys kulttuurin rikastumiseen on nyt myös päivänselvä, kulttuurimarxistit siis haluavat tuhota koko perinteisen suomalaisen kulttuurin ja taloudelliset edellytykset esim. ympäristöhölynpölyllä ja haittamaahanmuutolla päästäkseen vain valtaan. Seems legit!
Tuohon voisin sanoa että legititä on ... vertaa joutessasi esmes Rasums -verkosto ja anti-fa, molemmat täyttävät 100% fasismin sapluunan jonka useampi psygoloki on vuosien varrella määritellyt (etsi määritelmät ja vertaa jos et usko) Nämä tahot edustavat vasemmistolaisuutta ja ovat räikeitä esimerkkejä punaviher kulttuurimarxistista joka ympöristöhölynpölyllä ja haittamaahanmuutolla on itseasiassa erittäin suoraa päässytkin jo valtaan ainakin jos vertaa tämän aatteen soluttautuneen helaingin ja tampereen yliopistojen johtoon, hallitukseen, poliisin johtoon sekä valtamediaan jota hyvästä syystä myös valhemediaksi voi kutsua
 

tle88

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 117
Löyhästi haittamaahanmuuttoon liittyen... Halla-aho kannattaa (kannatti?) taas natoa ja ttip sopimusta... kumpikaan noista asioista ei varsinaisesti ole mikään Suomen etu.
Natosta: Pidän sotaa aina taloudellisena kysymyksenä, enkä näe että Venäjä kostuisi Suomesta yhtään mitään järjellistä asiaa. Hyvä kun saavat pidettyä hallussaan oikeasti edes nämä nykyisetkään alueensa. Ja tämän maailman natot tulevat ja menevät, mutta se asia on ja pysyy, että 500 kilometriä meistä itään päin tullaan jatkossakin seuraavat 500 vuotta puhumaan venäjää äidinkielenä. En näe mitään järjellistä syytä liittyä naapuria kohtaan vihamieliseen sotilasblokkiin, kun se naapuri ei ole oikeasti meitä kohtaan vihamielinen. Eikä sitä asiaa miltään iltapäivälehtien maksetuilta kirjoittajilta kysytä, eikä myöskään puolustusesikunnan nato kiimaisilta pieniltä ja mitättömiltä tiedotusupseereilta. Natoon liittymispäätös on poliittinen päätös, eivätkä sotilaat sellaisia tässä maassa onneksi tee. Tästä muusta valtamedian viestinnän tasosta: Lööppien perusteellahan välillä olisi voinut kuvitella, että Suomi ja Venäjä ovat avoimessa ja ilmi sodassa keskenään. Ja näinhän asia ei todellakaan ole.
TTIP sopimus on epäämättömistä joistakin eduistaan huolimatta globalisaatio ja suuryritysmyönteinen asia. Kumpikaan ei ole hyvä asia pienelle kansalla ja pienemmille kansallisille yhtiöille. Sopimus on lisäksi vielä luonteeltaan aika peruuttamaton. Se peruuttamattomuushan on koko sen sopimuksen sisältö. Pitää olla jokseenkin aika yksinkertainen, että näkee tuollaisen sopimuksen allekirjoittamisen mitenkään järkevänä. Kauppaahan halutaan aina tehdä, jos se vain on hyödyllistä sen kaupan molemmille osapuolille. Ei siihen asiaan mitään itsemääräämisoikeuden menettämistä tarvitse sitoa. Siihen ei vain pidä suostua, mitä jotkut globalisaatiointoilijat viekkaina ehdottelevat. Niillä on aina ketunhäntä kainalossa noissa ehdotelmissaan. Halla-aho kannatti tätä sopimusta. Huonompi juttu. TTIP:stä löytyvää lisätietoa vaikka tuolta: TTIP arkistot - Vastavalkea.fi
Minä koen sen sangen isoksi ongelmaksi, että ainoa vakavasti otettava ja uskottava haittamaahanmuuton ja islamisaation vastustaja kuitenkin kannattaa sekä natoa että ttip:tä. On se minulle hivenen ongelmallista, ettei tunnu löytyvän enää poliittista puoluetta ja edustajaa, joka edustaisi edes vähäisessäkään määrin niitä mielipiteitä, joita minä itse pidän järkevinä suomelle ja suomalaisille. Halla-aholla on kuitenkin selkärankaa, se on asia joka ei ole nykyisten poliitikkojen joukossa mitenkään väheksyttävä asia. Hän ei ole taipunut eikä nujertunut yhtään millään tavalla.
Kuitenkin: Nato ja ttip vahingoittaisivat meitä vähintään aivan yhtä paljon kuin tämä haittamaahanmuuttokin. En kaipaisi tällaistakaan kulttuurin "rikastuttamista". Jo sen isäntämaa sopimuksen sisältökin (isäntämaasopimus arkistot - Vastavalkea.fi) on kuin suoraan jostain painajaisunesta. Mistä kumpuaa tämä into antaa meidän omat asiamme toisten ja vieraiden ihmisten päätettäviksi ? Kun Kekkonen kuoli ja valtiollinen isähahmo katosi, niin nyt sitä isähahmoa etsitään jo maan rajojen ulkopuolelta ? Tältä se nyt nimittäin vähän näyttää. Suomalaiset poliitikot ovat aina rähmällään johonkin suuntaan. Ennen itään, nyt sitten länteen ja EU:hun päin.
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että KAIKKI ajavat maailmassa vain omaa etuaan, ja ne "Yhteisestä Edusta" puhujat vielä vain kaikkein viekkaimmin ja petollisimmin.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 195
Mikähän hemmetti noita italialaisia vaivaa? Ovat taas käyneet rannikkovartioston toimin hakemassa tuhatkunta Eurooppaan luvatta tunkeutujaa Libyan rannikolta. Mitä hittoa se Italian rannikkovartiosto tekee Libyan rannikolla? Lähin Italian ranta on varmaan neljänsadan kilsan päässä. Olenko ymmärtänyt jotain väärin, kun oletan että valtion rannikkovartioston kuuluisi vartioida niitä omia rantavesiään eikä jonkin toisen valtion vastaavia?
Sen kun purjehtivat siellä ja noukkivat afrikkalaiset kyytiin, mutta suunta on väärä. Veisivät takaisin vaan, minkään ei luulisi tuota estävän ja afrikkalaiset oppisivat, ettei Välimeren yli pääse enää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 256
On se minulle hivenen ongelmallista, ettei tunnu löytyvän enää poliittista puoluetta ja edustajaa, joka edustaisi edes vähäisessäkään määrin niitä mielipiteitä, joita minä itse pidän järkevinä suomelle ja suomalaisille.
hesassa suomi maidan leirillä voi käydä allekirjoittamassa Suomi ensin puolueen kannattajakortin ja seuraavissa eduskuntavaaleissa äänestää (maahanmuuttokriittisiä, ttip vastusvatia, natosta ja eurosta eroon haluavia eli aika lailla sitä mitä suomi tarvitsee):)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 154
Ketä ne äänestää kutka näyttää EU:lle ja NATO:lle peukkua mutta ei halua haittamaahanmuuttoa?
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
601
Halla-aho on hintelä koulukiusattu katkera tuulenraiskaama pulkannaru, jonka uskottavuus mihinkään rapisee pois kaverin ulkoisen habituksen ja sosiaalisen ulosannin takia mitättömäksi.

Itse en pidä hänen kaltaisiaan ihmisiä siviilissä, enkä politiikassakaan juuri minään. Kaveri on myös täysi umpirasisti.
 
Viimeksi muokattu:

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Halla-aho on hintelä koulukisauttu katkera tuulenraiskaama pulkannaru, jonka uskottavuus mihinkään rapisee pois kaverin ulkoisen habituksen ja sosiaalisen ulosannin takia mitättömäksi.

Itse en pidä hänen kaltaisiaan ihmisiä siviilissä, enkä politiikassakaan juuri minään. Kaveri on myös täysi umpurasisti.
Minkälainen ihminen on umpu-rasisti? Itse en pidä väärin kirjoittavia ihmisiä juuri minään.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
601
Minkälainen ihminen on umpu-rasisti? Itse en pidä väärin kirjoittavia ihmisiä juuri minään.
Pumpummattakaan "kisauttu"- sarnsta.
Arvasinkin että myös te muut koulukiusatut huutelette.

Pahoittelen kirjotusvirheitä, niitä välillä tulee kun puhelimella kirjoittaa.

Pahoittelen myös sitä, etten pysty ottamaan yhtään mitään Halla-Ahon sanomaa vakavasti. Hän on rasisti niin kuin jo edellä mainitsin ja hänen kirjoituksensa ovat tökeröitä.

Allekirjoittanut on itse nykyisen toimimattoman maahanmuuttopolitiikan vastainen ja puoliksi ulkomaalaistaustainen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
558
Arvasinkin että myös te muut koulukiusatut huutelette.

Pahoittelen kirjotusvirheitä, niitä välillä tulee kun puhelimella kirjoittaa.

Pahoittelen myös sitä, etten pysty ottamaan yhtään mitään Halla-Ahon sanomaa vakavasti. Hän on rasisti niin kuin jo edellä mainitsin ja hänen kirjoituksensa ovat tökeröitä.

Allekirjoittanut on itse nykyisen toimimattoman maahanmuuttopolitiikan vastainen ja puoliksi ulkomaalaistaustainen.
Vaikutat itse aikamoiselta rasistilta ja muutenkin huonolta ihmiseltä, mutta mikäs minä olen tuomitsemaan. :confused2:
 
Viimeksi muokattu:

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Arvasinkin että myös te muut koulukiusatut huutelette.

Pahoittelen kirjotusvirheitä, niitä välillä tulee kun puhelimella kirjoittaa.

Pahoittelen myös sitä, etten pysty ottamaan yhtään mitään Halla-Ahon sanomaa vakavasti. Hän on rasisti niin kuin jo edellä mainitsin ja hänen kirjoituksensa ovat tökeröitä.
Epäilenpä, että et tiedä mitään Halla-ahon sanomista tai kirjoituksista.

Allekirjoittanut on itse nykyisen toimimattoman maahanmuuttopolitiikan vastainen ja puoliksi ulkomaalaistaustainen.
Oletatko saavasi tällä jotain uskottavuutta? Oikeasti?
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
432
Aion äänestää Oha-Allahia, ihan vaan siksi että se harmittaa mahdollisimman monia ihmisiä. Kerroin tästä aikeestani, koska sekin ärsyttää ihmisiä. Tykkään sanoa vääriä mielipiteitä ja kannattaa vääriä aatteita, koska olen anarkisti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
Hoohoho. Tämä keskustelu on käyty joskus lounastauolla. Talousosaston nainen lokeroi Halla-ahon rasistiksi ja täydeksi ihmispaskaksi. Saa vielä tuekseen epämiehen, joka ei pysty muodostamaan omaa mielipidettä edes työhön liittyvistä asioista. Sitten kun kysyn, että missäs yhteydessä neidit on kyseisen kaverin tekstejä lukeneet ja olisiko antaa jotain esimerkkiä, niin voidaan keskustella asiasta. Ei lienee yllätys, että sieltä ulostuu ilmoille imelän itsevarmasti: "Ihan vähän aikaa sitten Iltalehdestä luin... blaablaablaa".

Tässä vaiheessa havahtuu siihen, että pulssi nousee tappiin ja et näe tai kuule muuta kuin sen kantturan suun, joka jauhaa leipää samalla kun sieltä tulee pihalle jotain aivan käsittämätöntä paskaa. Eläinmaailmassa tuo tapaus olisi jo huomisen lounas, mutta kohtalaisesti toimivan työyhteisön jäsenenä olen automaattisesti hävinnyt tämän taistelun. Näitä tapauksia ei voi haastaa älyllisesti rikkomatta lumihiutaleita.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 256
itsehän voisin todeta että nubut eivät osaa kävellä hiekoittamalla tiellä vetämättä perseelleen joka toisella askeleella:)
 
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
347
Itse olisin ilmaissut saman asian toisin, eli Suomessa ei ole enää varaa hiekoittaa katuja.
Ei tämä uusi ilmiö ole.
Osaaminen heikentynyt, byrokratia lisääntynyt, tapahtunut yksityistämistä jne. Rahasta ei ole asia kiinni.
Esim. Ensin ajetaan lumisateen jälkeen sileän liukkaaksi ja sitten jätetään se liukkaaksi aurattu hiekottamatta.
 

mabasa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
511
Löyhästi haittamaahanmuuttoon liittyen... Halla-aho kannattaa (kannatti?) taas natoa ja ttip sopimusta... kumpikaan noista asioista ei varsinaisesti ole mikään Suomen etu.
Edellinen poistaisi jatkuvan Venäjän tekemisten kyttäämisen pelko persiissä, mutta ei nyt mennä siihen. Jälkimmäinen oli outo veto Halla-aholta. Mutta muistetaan nyt, että Halla-aho on sanonut, että hän puheenjohtajana sitoutuisi noudattamaan puolueen linjaa, eikä itse vetämään omaa showtaan. Varmasti Halla-ahon omatkin näkemykset painavat jossain määrin, mutta hän on haastatteluissa selvästi ilmaissut, että ei aio olla diktaattori, vaan että puheenjohtajan tehtävä on vetää sitä linjaa kuin puolue haluaa. Siten puolue on yhä kiitettävän maahanmuuttokriittinen, kunhan puoluejohto vain kuuntelee sitä kenttäväen selvää enemmistöä.

Ja esimerkiksi tuosta Nato-asiasta Halla-aho on sanonut, että kannattaa liittymistä henkilökohtaisesti, mutta ei katso sen ajamisen nykyisellään olevan mitenkään järkevää, koska ei sille ole lähimainkaan riittävästi kannatusta Suomessa.

Jos mies toimii kuin puhuu, niin Halla-aho vaikuttaisi kunnioittavan demokratiaa puolueensa sisällä toisin kuin Soini.

Tässä on hyvä haastattelu, kun toimittaja antaa puhua (siis tuo 30 minuutin video): Halla-aho MTV:lle: Suomen tulisi erota EU:sta ja eurosta – "En näe muita vaihtoehtoja kuin hypätä junasta"
 

Trumpmaster

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.02.2017
Viestejä
9
Jyrkkä EI Halla-aholle. Mies joka on joskus äänestänyt Vihreitä on sydämeltään cuck.

KYLLÄ Sampo Terholle. Sen miehen silmistä jo näkyy nationalistinen ja rasistinen kiiho, mutta on tarpeeksi älykäs sen peittämään cuck-äänestäjien ja Soinin siunauksen vuoksi.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 261
Jyrkkä EI Halla-aholle. Mies joka on joskus äänestänyt Vihreitä on sydämeltään cuck.
Höpsistä. Suomessa parasta on luonto ja puhdas ilma, siksi olen aina kannattanut Vihreitä aatteita, (paitsi kaikkea anarkisti-hippipaskoja turkisterroristejä, ydinvoimahippejä yms.). Mamutuksen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä, tai ei ainakaan pitäisi. Nykyiset "Vihreät" vetäisi vaikka kaikki norpat myllyssä jauhelihaksi, jos niiden irakiboit haluaisi niistä kebabit tehdä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 152
Arvasinkin että myös te muut koulukiusatut huutelette.

Pahoittelen kirjotusvirheitä, niitä välillä tulee kun puhelimella kirjoittaa.

Pahoittelen myös sitä, etten pysty ottamaan yhtään mitään Halla-Ahon sanomaa vakavasti. Hän on rasisti niin kuin jo edellä mainitsin ja hänen kirjoituksensa ovat tökeröitä.

Allekirjoittanut on itse nykyisen toimimattoman maahanmuuttopolitiikan vastainen ja puoliksi ulkomaalaistaustainen.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
KYLLÄ Sampo Terholle. Sen miehen silmistä jo näkyy nationalistinen ja rasistinen kiiho, mutta on tarpeeksi älykäs sen peittämään cuck-äänestäjien ja Soinin siunauksen vuoksi.
Äsken kuulin jonkun Terhon tiedotustilaisuuden radiosta. Oli niin surkea puhe, että jo sillä perusteella en kannata.
Vaikka sanotaan ettei Hallis muka osaisi esiintyä, niin on siinä se hyvä puoli, että kaikki mitä se sanoo on täyttä asiaa, eikä siinä kosiskella kenttäväkeä typeryyksillä.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
601
Tartuitte kaikki mun provoon, hyvä.

Minä nään nykyisen maahanmuuton kestämättämättömänä tämän maan taloudelle. Tuodaan tänne tuhansittain eri kulttuureista ihmisiä, joista suurimalla osalla ei ole tarkoitustakaan integroitua tähän yhteiskuntaan. En toki syytä näitä ihmisiä, koska saat kaiken mitä tarvitset käytänössä olemalla kotona. Mitä tulee Halla-Ahoon, niin hänen kirjoituksistaan paistaa jonkilainen katkeruus. Seassa on todella hyviä pointteja, mutta niiden pointtien painoarvo hukkuu sen kaiken hihhuloinin ja kiihotuksen sekaan.

Sitten jos mietin muita persujen kasvoja, niin ei se meno hirveän vakuuttaavaa ole ollut. Esimerkkinä voin mainita Hakkaraisen ja Lindströmin. Sen lisäksi koko puolue ei ole saanut mitään muuta hallituksessa aikaan kuin sen, että se on toiminut Kokoomuksen ja Keskustan kumileimasimena. Eikun, sai ne melkeen aikaan tuon moottoripyörä ja veneveron. Mutta hei, äänestäkää ja kannattakaa mitä haluatte se ei ole minulta pois. Nyt väistyi puheenjohtaja joka vastusti aborttia, katsotaan mitä saatte tilalle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 809
Tartuitte kaikki mun provoon, hyvä.

Minä nään nykyisen maahanmuuton kestämättämättömänä tämän maan taloudelle. Tuodaan tänne tuhansittain eri kulttuureista ihmisiä, joista suurimalla osalla ei ole tarkoitustakaan integroitua tähän yhteiskuntaan. En toki syytä näitä ihmisiä, koska saat kaiken mitä tarvitset käytänössä olemalla kotona. Mitä tulee Halla-Ahoon, niin hänen kirjoituksistaan paistaa jonkilainen katkeruus. Seassa on todella hyviä pointteja, mutta niiden pointtien painoarvo hukkuu sen kaiken hihhuloinin ja kiihotuksen sekaan.

Sitten jos mietin muita persujen kasvoja, niin ei se meno hirveän vakuuttaavaa ole ollut. Esimerkkinä voin mainita Hakkaraisen ja Lindströmin. Sen lisäksi koko puolue ei ole saanut mitään muuta hallituksessa aikaan kuin sen, että se on toiminut Kokoomuksen ja Keskustan kumileimasimena. Eikun, sai ne melkeen aikaan tuon moottoripyörä ja veneveron. Mutta hei, äänestäkää ja kannattakaa mitä haluatte se ei ole minulta pois. Nyt väistyi puheenjohtaja joka vastusti aborttia, katsotaan mitä saatte tilalle.
Jos katsoo esim. sdp:tä, vihreitä, vasemmistoa ja rkp:tä, niin siellä niitä käveleviä katastrofeja vasta onkin. Vähissä on vaihtoehdot, kun kokkareet ja kepu on täynnä kusettajia ja oman edun ajajia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
Ruotsin Örebrossa koulumellakka – Media: poliisia ja television kuvausryhmää kivitettiin

RUOTSIN ÖREBROSSA on puhjennut suuri joukkotappelu paikallisessa koulussa, kertovat useat ruotsalaiset uutisvälineet.

Paikalla oli puolilta päivin useita poliisipartioita. Nerikes Allehanda -lehden (NA) mukaan toisiaan vastaan tappelevien ryhmien koko oli noin 20–30 ihmistä.

Tiedottajan mukaan osa tappelijoista karkasi kaupungille ja oli naamioitunut.

NA:N LÄHTEIDEN mukaan riitapukarit ovat heitelleet kiviä kohti poliisia. Myös paikalla ollutta Ruotsin television SVT:n kuvausryhmää ja toimittajaa heitettiin kivillä, kertoo SVT.

Maanantaina iltapäivällä poliisi kertoi SVT:lle ottaneensa kiinni kymmenen ihmistä. Loukkaantuneista ei tuolloin ollut tietoa.

Maanantain tapahtumat ovat ilmeisesti jatkoa Alléskolanissa perjantaina lounastunnilla puhjenneille levottomuuksille. SVT:n mukaan kukaan ei kuitenkaan loukkaantunut perjantain tappelussa.

ALLÉSKOLAN ON Örebron läänin suurin koulu. Hallsbergissa sijaitsevassa koulussa opiskelee sen sivujen mukaan noin 1 600 opiskelijaa.

Kaikki tappeluihin osalliset eivät välttämättä kuitenkaan ole koulun oppilaita, sanoi poliisi SVT:lle.

No mutta hö! Voisi ruotsalaiset vähän rauhoittua. Mitä maahanmuuttajatkin tuosta touhusta oikein ajattelee? :cigar2:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 256
Tartuitte kaikki mun provoon, hyvä.

Minä nään nykyisen maahanmuuton kestämättämättömänä tämän maan taloudelle. Tuodaan tänne tuhansittain eri kulttuureista ihmisiä, joista suurimalla osalla ei ole tarkoitustakaan integroitua tähän yhteiskuntaan. En toki syytä näitä ihmisiä, koska saat kaiken mitä tarvitset käytänössä olemalla kotona. Mitä tulee Halla-Ahoon, niin hänen kirjoituksistaan paistaa jonkilainen katkeruus. Seassa on todella hyviä pointteja, mutta niiden pointtien painoarvo hukkuu sen kaiken hihhuloinin ja kiihotuksen sekaan.

Sitten jos mietin muita persujen kasvoja, niin ei se meno hirveän vakuuttaavaa ole ollut. Esimerkkinä voin mainita Hakkaraisen ja Lindströmin. Sen lisäksi koko puolue ei ole saanut mitään muuta hallituksessa aikaan kuin sen, että se on toiminut Kokoomuksen ja Keskustan kumileimasimena. Eikun, sai ne melkeen aikaan tuon moottoripyörä ja veneveron. Mutta hei, äänestäkää ja kannattakaa mitä haluatte se ei ole minulta pois. Nyt väistyi puheenjohtaja joka vastusti aborttia, katsotaan mitä saatte tilalle.
pikkusen metsään sillä Persujen myötä maahanmuuttoon liittyviä lakeja on kiristetty, en kiellä etteikö niitä olisi voinut vielä enemmnkin ruuvvata mutta: tiukennukset perheenyhdistämiseen, väliaikaiset oleskeluluvat ja pari muuta eivät todellakaan olisi toteutuneet jos siellä ois ollut spd vihreät tai muut vanhat valtapuolueet perusjen sijaan...
 

mitsune

Praetorian Prefect
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
319
Kun ihmiset tulee maahan vapauden takia, se tuo lisäarvoa.

Kun ne tulee ilmaisten juttujen/rahan takia, se vähentää arvoa. Ei oo kovin hankalaa. Miks vasemmisto haluaa 3.maailman maista jengiä? Ne äänestää tulevaisuudessa todennäköisesti vasemmistoa kun ovat tai ovat olleet tuista riippuvaisia. Jollekkin somalialaisen heimokulttuurin edustajalle Suomalainen oikeus- ja hyvinvointi valtio on varmasti täysin mahdonta ymmärtää. Menkää vaikka Somaliaan, ette tule ikinä ymmärtämään paikallista valtaa.

Pitkällä tähtäimellä tästä vois tulla jotain, ellei Islam.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
347
Äsken kuulin jonkun Terhon tiedotustilaisuuden radiosta. Oli niin surkea puhe, että jo sillä perusteella en kannata.
Vaikka sanotaan ettei Hallis muka osaisi esiintyä, niin on siinä se hyvä puoli, että kaikki mitä se sanoo on täyttä asiaa, eikä siinä kosiskella kenttäväkeä typeryyksillä.
Ottamatta kantaa muihin, joskus jonkun Halla-ahon puheen katsoin osaksi tuubista, ei siinä mitään muihin politiikkoihin verrattuna kehnoa esiintymistä ollut muistaakseni. Oisiko vaan lehdet haukkuneet tms. Haukkuu ne trumppiakin joka tv-persoona ja esittää asiat muodikkaasti twitterissä eikä pitkin lausein. Kyse vain siitä mitä kannattavat, ei siitä minkälaista esiintymistä arvostavat.

Itse asia kuitenkin kehnoilla kantimilla - persujen kannatus on syystä tippunut ja uskottavuuden lisäämiseen kellä vain suuri homma, ehkä vähiten hommaa Halla-aholla mutta vuosien projekti silti jos tarkoitus on sitä lisätä. Kannatuksen aiempaan nousuun vaikutti matupolitiikka ja kreikan tukien arvostelu olennaisesti, pakkoruotsia taisivat jo ennalta olla vastaan.
Suomella vielä muutama vuosi olisi aikaa ryhtyä demokratiaksi, ennen loogista siirtymää kalifaattiin, nykyinen politiikka on selkeästi siihen tähtäävää. Mikäli kalifaattiin on tarkoitus siirtyä, verenvuodatuksen voisi minimoida siirtämällä vääräuskoisia ensin pois.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Kun ihmiset tulee maahan vapauden takia, se tuo lisäarvoa.

Kun ne tulee ilmaisten juttujen/rahan takia, se vähentää arvoa. Ei oo kovin hankalaa. Mika vasemmisto haluaa 3.maailman maista jengiä? Ne äänestää tulevaisuudessa todennäköisesti vasemmistoa kun ovat tai ovat olleet tuista riippuvaisia. Jollekkin somalialaisen heimokulttuurin edustajalle Suomalainen oikeus- ja hyvinvointi valtio on varmasti täysin mahdonta ymmärtää. Menkää vaikka Somaliaan, ette tule ikinä ymmärtämään paikallista valtaa.

Pitkällä tähtäimellä tästä vois tulla jotain, ellei Islam.
Tässä syy miksi USA on voinut imuroida mamuja koko historiansa ajan.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 283
Viestejä
4 312 462
Jäsenet
72 001
Uusin jäsen
LeoEelis

Hinta.fi

Ylös Bottom