offtopic:
Ei millään pahalla, mutta tunnut syyttävän kaikkia muita (youtube algoritmi, ADHD katsojat, vanhat seuraajat yms) mutta ehkä ongelma onkin sinun videoissasi. En käytä ollenkaan sosiaalimediaa ja olen 80 luvulla syntynyt, joten en ole tätä "ADHD tiktok" kansaa, mutta en vain pysty katsomaan 20 minuuttia putkeen tämänlaisia videoita ja myönnän että itsekkin kliksuttelin ja koitin jotain taulukoita yms löytää videostasi. Eli nuo kuvaajat yllä näyttävät ihan loogisilta minun mielestäni.
Nykyään kilpailu on niin kova ja sisällöllä pitää olla todella kova viihdearvo jotta sitä katsoisi pidempään. Tämän kaltaisella sisällöllä taas ei ole niinkään viihdearvoa, vaan "teknista arvoa" -> etsitään numeroita/taulukoita.
Harvoin tulee muutenkaan katsottua suomen kielellä mitään kanavia. IO-techin kanavalla lähinnä upposi meisselivideot, niissä kun oli sopivasti viihdearvoa (komediaa) ja nopeatemposesti eri valmistajien kapistusten testailua.
Kyllä minä voin tuben systeemeitä syyttää kun kerran työntää videota väärän kieliselle yleisölle vaikka kieleksi olen ilmoittanut suomi.
Mutta muuten en syytäkkään tubea tai ketään muutakaan, minä vaan tuossa kerroin miten tuo systeemi toimii ja miten asiat ovat. Ei sen kummenpaa.
(ihan oikeasti vanhan kanavan kohdalla oli tyhmää vaihtaa suuntaa kesken kaiken ja olisi pitänyt vaan aloittaa uus kanava muutoksen kohdalla = syytän vaan itseäni että olin asian kanssa tyhmä)
Ja olen monta kertaa todennut myös että ehkä vaan naamani ärsyttää monia
Mitä tulee taulukoihin, niin niiden tekeminen on omaan jalkaan ampumista. Tämän totesin jo vuosia sitten.
Pirusti hommaa ja sitten porukka videossa hyppää siihen kohtaan ja sitten ehkä seuraavaan taulukkoon ja se oli siinä.
Eli se kuuluisa katseluaika jää hemmetin lyhyeksi ja loput jo tiedättekin.
(noin 6min benchmarkki videoiden keskimääräinen katseluajat pyöri siinä 30 sekassa)
Että ei kannata tehdä kun porukkaa kiittää tästä työstä kelaamalla vielä lisää.
Mutta menen nyt näin ja katsotaan tuleeko parannusta mihinkään tässä parin kk aikana.
Jos ei, niin lopetan uudestaan nämä hommat eli en siirry prossu testejä tekemään.
Kun en viitsi turhaan niitä tehdä jos niistä ei tykätä.
Kilpailu valttinani pidän että suomalais yleisölle: suomenkieli, näytän/opastan kuinka vanhasta näytönohjaimesta tai prossusta revitään löysät pois sekä pelikuvaa eri grafiikka asetuksilla.
Että kuinka pelit oikeasti toimii kun taulukot eivät tätä näytä vaikka moni luulee asian niin olevan.
Eli sitä mitä harva tube kanava tarjoaa edes englanniksi.