Juu enkä ole asiaa kieltänyt, kun ne 6 ydin 12 säie prosessorit niitä suosituimpia uusista ovat ja muutama 4 ydin 8 säie jos ihmiset niitä saisivat kaupasta.
Mitä tässä muutamia tekniikkatubettajia tulee seurattua (Pauls Hardware, Gamers Nexus, Jayz2Cents ja LowSpecGamer), niin kyllä ainakin näillä on mielestäni järki siinä touhussa mukana ollut ja annetaan useita vaihtoehtoja eri budjeteissa, eikä laiteta suoraan ostamaan aina kalleinta. Sitten on erikseen nämä klikeillä ja muulla "Kolvataan 10.000 taalan prosessori RasperryPiihin!!??!!1111" joita ei pysty katsomaan, mutta Tuubissa harmillisesti vaan klikit myy ja muu ylihintainen roina.
Tuossa juuri tarkastin että eipä näemmä ole enää yhtään tech tubettajaa tilauksessani, kun minulla tuli vaan mitta niihin täyteen. Nyt tuossa on vaan joitain auto ja muuhun tekniikkaan liittyvää kanavaa tilauksessa.
Pauls Hardwaren tilaus mulla loppu jo pari vuotta sitten kun teki Kylen kanssa ihan tyhmiä päivitys ehdotuksia ihmisille. Gamers Nexus videot ovat niin kuivaa kamaa että ei vaan jaksa kiinnostaa pätkän vertaa ja huvittavasti täälläkin sain kommentteja että minun pitäisi alkaa tekemään sen tyyppisiä videoita

JayzTwoCentsistä tykkäsin vielä kun se teki videoitaan kotonaan, mutta jokin muuttui kun muutti studioon ja minun mielenkiintoni loppui siihen.
Tech Yes Cityn SER-testit kiinnostivat yhdessä vaiheessa mutta ei enää, kun sen verran alkaa olemaan omaa kokemusta noista, sitten taas Phil's computer lab kiinnosti kovasti siihen saakka kun testattiin kaiken maailman K6-2 ym. vanhoja klassikoita. Mutta kun siirtyi näiden kiina halppis emojen ja Xeoneitten kanssa leikkimään niin minä lopetin sen videoitten seuraamisen.
Linus on taas vuosia ollut... no ei hyvä. Vaikka välillä sieltäkin tuli ihan jopa mielenkiintoisia videoita, mutta pari kk sitten tuli senkin kanavan tilaus peruttua.
Hardware Unboxing tuli peruttua koska SER-rautaa testasivat ihan päin helvettiä ja näin saatiin uus näyttämään paljon paremmalta mitä se onkaan.
Mutta nyt pitänyt siis kaikesta noista taukoa ja ihan hyvää on tehnyt se. Ja Youtuben kanava tilaus listassa onkin enää vaan oikeasti semmoisia kanavia mistä oikeasti tykkään katsella.
Kun itse testasin jatkuvasti prossuja, niin ei niitä vaan jaksanut katsoa muiden tekeminä enää. Varsinkin juuri Gamer Nexus ja Hardware Unboxing laittoi aina SER-raudalle jotain halppis paskaa muistia ja uudet saivat todella nopeaa ja kallista muistia, tai SERit olivat kellotettu vain kertoimella eikä väyllä kuten olisi pitänyt tehdä.