Kysyikö hän töykeästi vai otitko asiasta heti itseesi jos epähuomiossa asia meni häneltä ohi ja kehtasi kysyä sitä? Youtube on vain sellainen maailma että mitä enemmän olet mieliksi ihmisille niin sitä enemmän katsojia.
Nämä pari huomiota vain osui silmään ja kun luulin että tässä ollaan tosissaan liikkeellä niin siksi aloin ihmettelmään
- Bannataan pelejä omien periaatteiden takia, varsinkin sellaisia millä sitä näkyvyyttä olisi saannut
- Sätitään ihmisiä kommenteissa, vaikka periaatteessa niiltä se "raha" tulee ja varsinki alussa kun rahaa ei edes tule
mutta ymmärrän tämän käytöksen nyt jos tästä ei kerta mitään sen vakavempaa ole tarkoitus tehdä, katselin videoita ja perus laadukkaitahan ne oli joten mahdollisuuksia olisi ollut jos olisi vain satsannut kaikkensa. Kaikki tälläinen vaatii valtavasti työtä ja alussa se voi tuntua mahdottomalta kun on se oikea päivätyökin tehtävänä
Paitsi että suomessa et tule koskaan saamaan niin paljon mainos rahaa youtubesta että sillä voisit elää, ainakaan millään ATK jutuilla.
Ja yritin olla erinlainen että en testaa niillä peleillä joilla 99.99% tubettajista testaa ja näin erottautua joukosta... ja se nyt ei näemmä ollut hyvä idea jos menestystä olisi halunnut kanavalle enemmän.
Ja kyllä mä yritin saada kanavaa menestymään ja käytin niin paljon aikaani benchmarkkeihin/kellotteluihin ja itse videoitten tekoon, että meillä oli vaimon kanssa tuossa keväällä keskustelua aiheesta.
Eli joko lopetan tai hän lähtee. Joten minä lopetin mielummin, kun itsekkin tajusin että stressasin liikaa saada joka viikolle videota ulos ja samalla aikaani käytin aivan liikaa.
Mitä nyt näitä videoita julkaisen niin nämä ovat ne mitkä minulla oli työnalla silloin keväällä, joten halusin tehdä ne vaan loppuun ettei se aika mennyt täysin hukkaan mitä niihin käytin. Ja tämän asian kerronkin seuraavan videon lopussa.
Alunperinkin ideani oli näyttää maailmalle kuinka SER kamoilla voi pelailla ja noilla leikkiminen on todella hauskaa puuhaa. Ja tulen siis sitä jatkamaan jatkossakin, mutta pakko muuttaa vaan video formaattini sellaiseksi ettei kaikki vapaa aikani mene niiden tekemiseen.
Ja mitä tulee tohon töykeyteen niin jatkuvasti saan noita kommentteja missä kysytään asiasta mikä on jo videossa ja kun videon youtube analyysi kertoo että about 90% katsoo vain benchmarkit. Niin kyllä se pistää vituttamaan, että KATSO SE HEMMETIN VIDEO.
Toinen kaarti on tämä että "Mikset testaa RTX 2080 ti:lla ?" kyselijät, ihan kun kaikilla olisi joku reilusti yli tonnin näytönohjain nurkissa pyörimässä. Saatika onko mitään järkeä 6€ prossua parittaa tommosen kanssa ylipäätään ? No ei.
Mutta normaalisti kyllä vastaan aina kohteliaasti ja yrittänyt auttaa ongelmissa mitä porukalla on ollutkaan. Ja jopa RTX 2080 Ti kyselijöille vastaan että minulla ei ole rahaa ostaa noin kallista näytönohjainta, mutta jos joku haluaa mulle semmoisen lahjoittaa niin tietenkin voin sitten sillä testata
Siitä tulikin mieleeni että moni olisi halunnut enemmän näitä uusi vs vanha juttuja. Mutta minun kukkaroni semmoista leikkiä kestä hetkeäkään, joten piti keskittyä vanhoihin halpohin joita hyllystä löytyy kasoittain.
Minunhan piti aloittaa kesäkuussa uusi testikausi Radeon RX 5700:llä uusine peleineen. Mutta kun kuoppasin tuon uuden testikauden, niin tuo RX 5700 päätyi lopulta omaan koneeseeni ja nyt testi korttina tulee olemaan jälleen kerran GTX 980 Ti.
Kun piti käyttää Fury X kun se oli nopein vapaana hyllyssä oleva kortti (kun Vega 64 meni pojan pelikoneeseen), mutta sen AIO jäähy ei ole kuin tiellä.
Joten se meni kotiserveriini ja serveristä GTX 980 Ti vapautu testikäyttöön.
Aluksi ainakin vielä joudun keskittymään LGA1156, LGA1366, AM2(+), LGA775 ja LGA2011 (X79) prossujen testailuihin. Koska niihin alustoihin mulla on vielä muistia hyllyssä.
Mutta LGA1155, LGA1150, LGA1151, AM4 sekä AM3(+) alustoja varten ei enää löydy muisteja kun ne menivät omaan ja pojan koneisiin.
Myöskään AM4 ja LGA1150 alustoille ei ole enää testi emoakaan kun ne menivät myös omaani ja pojan koneisiin.
Mutta siis elo/syyskuussa lähdetään GTX 980 Ti:lla testaamaan vapaamuotoisesti SER kamoja uudestaan. Liikkeelle lähdetään Xeon X3440:llä ja pelejä löytyy vaikka mitä millä voidaan noita testailla eli:
Automobilista 2
Crash Bandicoot
CoD Warzone
Detroit Become Human (tän minimi on muuten 3770K eli kiva nähdä miten pyörii vanhemmalla raudalla)
Doom Eternal
Mechwarrior 5
Mordhau
Spyro
Xeon Racer