Kryptovaluuttojen louhintathreadi

4090 on tällä hetkellä parasta mitä kuluttaja voi plottauksessa käyttää. Ei muuta kuin postdatan luontiin ja odottelee, että pääsee mukaan kakun jakoon. 1TiB tuottaa nyt sen 1.76SMH ja epoch 16 kasvua tulee taas 10-20 % joka leikkaa tuota palkkiota.
Miten tuo vie sähköä?
Miten vaan kun 4090:lla teke Gamepassia louhimalla rapian euron per päivä (jos ne heti myy).

Yksi SMH on 3.4$.
Itsellä kestäis plotata 4TB noin 19 päivää. Ei kiitos..... mun kohdalla se juna meni jo.
Hyvä huomioida, että tämä toimenpide tehdään vain yhden kerran ja sen jälkeen postdata on ikuinen ja jos tuntuu, ettei tuotto riitä niin "arkistoi" postdatan ja jatkaa taas kun aurinko paistaa. Toki jos joutuu investointeja tekemään niin ehkä odottaisin hetken ja ostaisin suoralla kaupalla kolikoita. Suosion varjopuoli on palkkioiden pienentyminen. Hyvä myös huomioida, että VC kolikot vapautuvat heinäkuussa, joka toivottavasti aiheuttaa kaaosta markkinoilla... tuota hetkeä odottelen tässä seuraavaksi.

Mennään taas melkein ammattisalaisuuksien puolelle, mutta miten näinä päivinä pärjäisi noilla parin vuoden takaisilla laitteilla? Esim 3060ti/3070 sekä 5700xt bios modilla. Ethiä noilla ruksutti aikoinaan ihan kivasti, mutta nyt kun jotain muutosta on skenessä tapahtunut? Itsellä on laitteet ollu offlinessä jo hyvän tovin ja sen myötä en ole seurannut louhintaan liittyviä asioita juuri lainkaan, jos edes senkään vertaa. Ethiä ei enää louhita, Kawpowta ehkä enemmänkin, mutta riitääkö noissa potku enää tuollaiseen?

Mennään taas melkein ammattisalaisuuksien puolelle, mutta miten näinä päivinä pärjäisi noilla parin vuoden takaisilla laitteilla? Esim 3060ti/3070 sekä 5700xt bios modilla. Ethiä noilla ruksutti aikoinaan ihan kivasti, mutta nyt kun jotain muutosta on skenessä tapahtunut? Itsellä on laitteet ollu offlinessä jo hyvän tovin ja sen myötä en ole seurannut louhintaan liittyviä asioita juuri lainkaan, jos edes senkään vertaa. Ethiä ei enää louhita, Kawpowta ehkä enemmänkin, mutta riitääkö noissa potku enää tuollaiseen?
Hyvinhän noilla ainakin kawpow menee, Gamepassia vaan jauhamaan :)

Onko arvauksia tuleeko 2024 tai 2025 tai enää koskaan ethin kaltaista the gpu louhinta killinkiä? Turhauttavaa näpertelyä louhinta nykyään. Ainakin saa tupaa lämpöiseksi, mutta eipä siitä juuri muuta käteen jää.

Alkaa muuten olla crypto rallin makua ilmassa ollut jo tovin. Wanhat hodli säkitkin vaan pullistelee mutta uusien louhinnasta tulee vaan jotain säälittäviä hiluja pohjalle...

Joo ralli on alkamassa... Jos itsellä olisi linukalla varustettu "nykyaikainen" kone niin laittaisin sen työskentelemään TAO:n "aliverkkoon" esim. Subnet-28 . Harmittaa vähän kun en aikaisemmin jaksanut ymmärtää TAO:n sielunelämää sen enempää, enkä väitä, että ymmärtäisin sen aliverkkoja vieläkään.. Tuossa on kuitenkin potentiaalia ja tästä syystä itse olen tuossa spacemesh lisäksi mukana.

TAO verkon päälle on tehty jo nippu mielenkiintoisia softia. Itselläni kovimmassa käytössä corcel studio (ilmainen). Onko täällä muuten muita TAO:n perehtyneitä?

Tällä hetkellä taitaa Kaspa forkeista tulla gpu:lla parhaiten. Vaihtaa vaan ne heti johonki muuhun. En ainakaan itse näe tulevaisuutta näille forkeille.

Kawpow on se päivän sana ja teko.
Laitoin kans vuosien jälkeen myllyn pyörimään. Näyttäisi 4090 antavan vajaa pari euroa päivässä, joten ainoastaan (ilmaston)lämmitykseen kelpaa :D Jotain alttia voisi leikillään taas kokeilla mutta eiköhän taas tule salasanat heitettyä kaivoon ettei vaan kerry verotettavia tuloja.

Laitoin kans vuosien jälkeen myllyn pyörimään. Näyttäisi 4090 antavan vajaa pari euroa päivässä, joten ainoastaan (ilmaston)lämmitykseen kelpaa :D Jotain alttia voisi leikillään taas kokeilla mutta eiköhän taas tule salasanat heitettyä kaivoon ettei vaan kerry verotettavia tuloja.
Oli Bitcoin aikoinaan lähes arvoton, silti sitä louhittiin menemään.. Pitää olla tulevaisuuden focusta ;)

Oli Bitcoin aikoinaan lähes arvoton, silti sitä louhittiin menemään.. Pitää olla tulevaisuuden focusta ;)
Oli itsellä hyvää säkää että näistä päässyt aikoinaan hyötymään, mutta ei enää tässä iässä jaksa sitä ylimääräistä säätöä kun kaikki pitää hoitaa virallisesti. Hauskuus on yleensä näiden boomien alussa ja itselle tärkeintä uuden oppiminen kuin itse nettoaminen. Kaikki tuntemani louhijat ovat lopettaneet, joten toivoisin että jotain uutta keksittäisiin alalla.

Valitsee GPU:n, sitten mieluisen kolikon listalta, jonka alta löytyy GPU-kohtaiset asetukset geneerisille optimi kelloille.
Oma tekniikka on louhia Nicehashilla, Kryptexillä, Unmineablella tai Prohashingilla jos kolikon arvo on raketoinut (nämä palvelut vaihtavat louhintahetkellä toiseen valuuttaan, puuttuuko mitään listalta?). Tai sitten valitsen mieluisen kolikon minkä "yield" on mahdollisimman korkea.

Jos metsästää kannattavinta kolikkoa pitäisi se myydä päivittäin, koska tuolloin louhii aina kovinta vaikeusastetta:
Kun kolikon arvo tippuu ja vaikeusaste laskee vaihdetaan toiseen kolikkoon minkä vaikeusaste (arvo) on noussut. Lopputuloksena on pienin mahdollinen määrä kolikoita myydessä.

Koitinpa tässä myydä KS1 pois, mutta eihän sitä pysty. Jos myyty laite aiheuttaa vahingon on maahantuoja vastuussa, myös yksityishenkilö. Eli vakuutusyhtiö kyllä korvaa vahingot jos itselle sattuu, mutta jos myyt laitteen ja sattuu vahinko joutuu korvaamaan. Soitin vielä varmistaakseni Tukesin virkamiehelle, hän vahvisti asian "Vastuussa olet, näitä ei pitäisi myydä kuin tutuille" :eek:

Myös käytetyn sähkötuotteen myyjä ja lahjoittaja on aina vastuussa sähkötuotteen turvallisuudesta | Turvallisuus- ja kemikaalivirasto (Tukes)

Viimeksi muokattu:
Valitsee GPU:n, sitten mieluisen kolikon listalta, jonka alta löytyy GPU-kohtaiset asetukset geneerisille optimi kelloille.
Oma tekniikka on louhia Nicehashilla, Kryptexillä, Unmineablella tai Prohashingilla jos kolikon arvo on raketoinut (nämä palvelut vaihtavat louhintahetkellä toiseen valuuttaan, puuttuuko mitään listalta?). Tai sitten valitsen mieluisen kolikon minkä "yield" on mahdollisimman korkea.

Jos metsästää kannattavinta kolikkoa pitäisi se myydä päivittäin, koska tuolloin louhii aina kovinta vaikeusastetta:
Kun kolikon arvo tippuu ja vaikeusaste laskee vaihdetaan toiseen kolikkoon minkä vaikeusaste (arvo) on noussut. Lopputuloksena on pienin mahdollinen määrä kolikoita myydessä.

Koitinpa tässä myydä KS1 pois, mutta eihän sitä pysty. Jos myyty laite aiheuttaa vahingon on maahantuoja vastuussa, myös yksityishenkilö. Eli vakuutusyhtiö kyllä korvaa vahingot jos itselle sattuu, mutta jos myyt laitteen ja sattuu vahinko joutuu korvaamaan. Soitin vielä varmistaakseni Tukesin virkamiehelle, hän vahvisti asian "Vastuussa olet, näitä ei pitäisi myydä kuin tutuille" :eek:

Myös käytetyn sähkötuotteen myyjä ja lahjoittaja on aina vastuussa sähkötuotteen turvallisuudesta | Turvallisuus- ja kemikaalivirasto (Tukes)
Ilman virtalähdettä voit myydä huoletta.

Ilman virtalähdettä voit myydä huoletta.
Niinpa muuten varmaan pystyykin! :hmm:

Jatkoa ajatellen hyvä tietää jos joskus näistä haluan eroon.
Tässä tapauksessa menisi laitteen takuu, kuluisi liikaa aikaa ja tulisi kalliiksi vaihtaa uusi tilalle. Ei olisi mitään järkeä ostajalle.

Miks varten haluut myydä? Eiks katsoa louhinta oo ihan ok? Vai romuttiko uus ks5 kaikki vanhemmat kannattavuudet?

Kiinasta kun ostaa niin tulee tollaset murheet? Eikös EU alueelta vastuu säily kauppapaikalla?

Miks varten haluut myydä? Eiks katsoa louhinta oo ihan ok? Vai romuttiko uus ks5 kaikki vanhemmat kannattavuudet?

Kiinasta kun ostaa niin tulee tollaset murheet? Eikös EU alueelta vastuu säily kauppapaikalla?
Loppuu virrat tallista kesken ja tuo KS1 tahtoo käydä kuumempana kuin muut, tallin lämmöt ovat liian korkeat kesällä kun siellä on kaikki rauta sisällä. Nyt siitä saa vielä kohtuu rahat. KS5 todellista määrää ei tiedetä, tactical investing kanava sanoi 600kpl. Tämä ei vielä nostaisi verkkoa liikaa, oma mututuntuma on etteivät valmistajat ehdi valmistaa niin nopeasti laitteita ettei vielä ensi kesä olisi hyvää louhintaa. Mutta kuka näistä oikeasti tietää.

ASIC ei voi ostaa EU alueelta, hinnat ovat hyvin korkeat. Esim. Mineshop.eu hinta + VAT24% päälle

E. Jos ostaa EU-alueelta ei ole maahantuoja, jäi vastaamatta. Oman käsityksen mukaan ei ole silloin sen kummempi myydä kuin näyttiksiäkään tms.

Viimeksi muokattu:
Spacemesh on laitettu päälle. Data menee TrueNAS:iin, mutta ainakin nopeus riitti benchmarkissa. Itse Spacemesh Ubuntu VM:ssä. GPU:na RTX3070. Ehkä ahnehdin ja aloin tekemään 9.5TB Pos dataa. Näkeekö mistään edistymistä?
UI:lla näkyy vain ’Started creating Pos Data’ xx minuuttia sitten. Levyllä ei ole vielä kuin pari pientä konffitiedostoa. Prossukuorma on kuitenkin 50%
Samaa täällä..... 4TiB tekee...... valmista ei tule....... Muutenki aika keskeneräinen projekti.

4tb luontiin ottaa 3070 aikaa n.14-20 päivää

Juu, jotain tilastojakin noiden eri näyttisten spacemesh nopeudesta on, mutta rtx3070 on kait sen 2,1-2,5MiB/s
Itse leikin Windows puolella ja päätin nyt kanssa kokeilla tätä. Postdatan luonti alkoi helmikuun viimeisen päivän iltana ja vielä on pahasti kesken, mutta laskeskelin että ehtisi seuraavaan epochiin mukaan. Tilana 1,5TB (1,31TiB) joka tehty tohon kakkoskoneeseen kaapin perällä olleilla vanhoilla 500GB ja 1TB levyillä virittämällä ne JBOD yhdeksi klimpiksi. 3060ti nyt vääntää postdataa 80% powerlimitillä ja +200mhz corelle afterburnerista... Nyt aikaa mennyt noin 2,5pv ja noin 500GiB valmiina eli 37%. Ainakin tuo windows smesheri näyttää edistymisen ihan ok.

Itse katselin tätä ensimmäisen kerran marraskuussa, mutta silloin ei ollut oikein laittaa tarpeeksi hyvää cpu:ta tähän pyörittämään kun ei pääkoneellakaan viitsi. Ylijääämä i3-2135 osoittautui silloin turhan mopoksi, vaikka siihen olisi ollut postdatan luonnin ajaksi laittaa jonkinlainen GPU kiinni. Nyt tuossa ylijäämä masiinassa AM4 emo ja ryzeni niin voi kokeilla noilla yllä mainituilla 0€ kovoilla.
Olisi ehkä kannattanut viritellä aikanaan pääkoneeseen kun kurssi noussut siitä hetkestä mukavasti, mutta eikös se ole enemmän sääntö kuin poikkeus, että mukaan pitää lähteä aina myöhässä :)

Viimeksi muokattu:
Juu, jotain tilastojakin noiden eri näyttisten spacemesh nopeudesta on, mutta rtx3070 on kait sen 2,1-2,5MiB/s
Itse leikin Windows puolella ja päätin nyt kanssa kokeilla tätä. Postdatan luonti alkoi helmikuun viimeisen päivän iltana ja vielä on pahasti kesken, mutta laskeskelin että ehtisi seuraavaan epochiin mukaan. Tilana 1,5TB (1,31TiB) joka tehty tohon kakkoskoneeseen kaapin perällä olleilla vanhoilla 500GB ja 1TB levyillä virittämällä ne JBOD yhdeksi klimpiksi. 3060ti nyt vääntää postdataa 80% powerlimitillä ja +200mhz corelle afterburnerista... Nyt aikaa mennyt noin 2,5pv ja noin 500GiB valmiina eli 37%. Ainakin tuo windows smesheri näyttää edistymisen ihan ok.

Itse katselin tätä ensimmäisen kerran marraskuussa, mutta silloin ei ollut oikein laittaa tarpeeksi hyvää cpu:ta tähän pyörittämään kun ei pääkoneellakaan viitsi. Ylijääämä i3-2135 osoittautui silloin turhan mopoksi, vaikka siihen olisi ollut postdatan luonnin ajaksi laittaa jonkinlainen GPU kiinni. Nyt tuossa ylijäämä masiinassa AM4 emo ja ryzeni niin voi kokeilla noilla yllä mainituilla 0€ kovoilla.
Olisi ehkä kannattanut viritellä aikanaan pääkoneeseen kun kurssi noussut siitä hetkestä mukavasti, mutta eikös se ole enemmän sääntö kuin poikkeus, että mukaan pitää lähteä aina myöhässä :)

Eikös tänään oo proof window taas niin pitäis olla plottaus sen ajaksi katkolla?

Ensi perjantaina tämän mukaan :hmm:

https://explorer.spacemesh.io/epochs

Oliko täällä putetta isoimmasta plotista, 70 teraa. Discordissa tuli vastaan 1 PB farmi, joka plotattu vuokra näyttiksillä.

E: Tää ehkä selkeempi:

Tater Tracker

Joo epoch vaihtuu 8 päivä mutta tänään aukeaa 12h proof window/cycle cap

Laitoin itse vielä 128gigaa tekemään tälle päivää niin kerkeää hyvin ennen proof windowta.
Jos plottaus pahasti kesken niin näillä ohjeilla ainakin windowsin puolella pystyy viel säätää datan kokoa niin saa tähän mennessä plotatut seuraavalle kierrokselle mukaan.

Viimeksi muokattu:
Joo epoch vaihtuu 8 päivä mutta tänään aukeaa 12h proof window/cycle cap

Laitoin itse vielä 128gigaa tekemään tälle päivää niin kerkeää hyvin ennen proof windowta.
Jos plottaus pahasti kesken niin näillä ohjeilla ainakin windowsin puolella pystyy viel säätää datan kokoa niin saa tähän mennessä plotatut seuraavalle kierrokselle mukaan.

Tämähän menikin säätämiseksi... tähtäsin kokoajan 8.3 tulevaan epochin vaihtoon tuota dataa valmiiksi, mutta ilmeisesti ei sitten menekkään kuten olin kuvitellut. Eli nyt pitäisi pienentää tota datablockkien määrää ja modata json tiedostot, jotta smesheri ehtii tehdä atx ja päästä osille..
Miten sitten tuon 12h jälkeen... voiko noi lohkojen määrät nostaa ylemmäksi ja jatkaa smeshaamista ja päästä sitten isommalla tilalla taas seuraavaan kierrokseen mukaan?

Tämähän menikin säätämiseksi... tähtäsin kokoajan 8.3 tulevaan epochin vaihtoon tuota dataa valmiiksi, mutta ilmeisesti ei sitten menekkään kuten olin kuvitellut. Eli nyt pitäisi pienentää tota datablockkien määrää ja modata json tiedostot, jotta smesheri ehtii tehdä atx ja päästä osille..
Miten sitten tuon 12h jälkeen... voiko noi lohkojen määrät nostaa ylemmäksi ja jatkaa smeshaamista ja päästä sitten isommalla tilalla taas seuraavaan kierrokseen mukaan?

Juuri näin mun mielestä. En oo 100% varma lukekoo sitten myös epochin vaihdossa jotain että ainakin itse varuuksi pitäisin siinä kohtaa plottauksen valmiina. Tuohan on sitten greenwichin aikaa että onko tuo aika rako sitten täällä 23:00-11:00

Viimeksi muokattu:
Juuri näin mun mielestä. En oo 100% lukekoo sitten myös epochin vaihdossa jotain että ainakin itse varuuksi pitäisin siinä kohtaa plottauksen valmiina. Tuohan on sitten greenwichin aikaa että onko tuo aika rako sitten täällä 23:00-11:00
Itse olen käsittänyt, että kun plottaus on ns. maalissa (ATX) ei postdatan kokoa voi enää sahata mihinkään suuntaan.

Edit. Tai voihan sitä toki muuttaa, mutta sitten plottausta ei jatketa siitä mihin jäätiin vaan homma alkaa nollasta.

Itse olen käsittänyt, että kun plottaus on ns. maalissa (ATX) ei postdatan kokoa voi enää sahata mihinkään suuntaan.

Edit. Tai voihan sitä toki muuttaa, mutta sitten plottausta ei jatketa siitä mihin jäätiin vaan homma alkaa nollasta.
Pystyy edellä mainitulla ohjeella. Itse juuri vaihdoin 4teran ssdn terasen tilalle. Kopioin edellisen Post datan uudelle levylle ja muutin noihin kahteen .json filuun data määrän niin jatkoi blottaamista siitä mihin alunperin oli tehty. Samalla konstilla kaiketi pienennyskin onnistuu....

Ensi perjantaina tämän mukaan :hmm:

https://explorer.spacemesh.io/epochs

Oliko täällä putetta isoimmasta plotista, 70 teraa. Discordissa tuli vastaan 1 PB farmi, joka plotattu vuokra näyttiksillä.

E: Tää ehkä selkeempi:

Tater Tracker
Tiedän yhden yksityishenkilön 1PB farmin. Tämän vaatimat postdatat on tehty vuokranäyttiksillä (vast.ai) ja postdatan hinnaksi tuli heinäkuussa 2023 karkeasti 20k€. Farmi pyörii ulkoistetulla serverillä. Viime epoch mennessä tuo farmi oli tuottanut noin 39942,57 SMH.

DenverinETH tapahtumassa puhetta pitänyt svm kehittäjä julkaisi tietoja, että protokola alkaa tukemaan myös pooleja, joten olen pettynyt, että tässä asiassa annettiin näin helposti periksi. Ymmärrän kyllä kun h9 hallitsee 81% verkosta niin jotain pitää tehdä. Luulin, että markkinat olisivat huomanneet tämän, mutta ei ilmeisesti vaikutusta, kun kurssi raketoi.. Alkuperäiset mainoslauseet voi kuitenkin heittää romukoppaan ja tärkeintähän on se, että kaivetuille kolikoille löytyy ostaja..

Muutaman kuukauden sisällä VC kolikot vapautuvat ja oma veikkaukseni on, että tuolloin myös gate.io alkaa kaupankäynti SMH kolikoilla.

Viimeksi muokattu:
Pystyy edellä mainitulla ohjeella. Itse juuri vaihdoin 4teran ssdn terasen tilalle. Kopioin edellisen Post datan uudelle levylle ja muutin noihin kahteen .json filuun data määrän niin jatkoi blottaamista siitä mihin alunperin oli tehty. Samalla konstilla kaiketi pienennyskin onnistuu....
Ok olen ymmärtänyt sitten väärin tai tämä ei ole aina toiminut näin. Olkaahan ukot jokatapauksessa varovaisia näissä muutoksissa eli datat backuppiin ennen peliliikkeitä.

Ok. Kiitoksia infosta. Pitänee sitten toimia näin ja katsoa miten käy... eli illasta nyt plottaus seis.. blockkien vai mitä noi nyt oli määrän pienennys ja sitten ilmeisesti huomenna voi jo nostaa arvot takaisin isommaksi ja jatkaa tota plottaamista.... jos tämä näin menee niin ihan kätevää.. voi jatkaaa tota jämälevyjen jbod kasaa pikku hiljaaa.. toki lukunopeus tulee varmaan vastaan jossan kohtaa (noin 3,5TB varovaisella 80MB/s lukunopeudella laskettuna 12h aika ikkunaan).

Noniin.. json filut editoitu ja tuntui onnistuvan. Nyt mennään numunits arvolla 9 tähän ekaan settiin ja sitten nostetaan arvo takaisin 21 mikä oli alkuunkin... josko pääsisi rewardeille nopeammin. Pitänee purkaa vielä vanhasta 2tb ulkoisesta asemasta yksi levy pihalle niin sitten oltaisiin hitaiden levyjen optimissa.. 3,5tb.

Onko tää proof window ainoa jolloin noiden täytyy olla linjoilla eli voiko koneen stopata ja lisäillä levyjä rauhassa proof windowsien välillä?

Kone voi olla välillä sammutettuna päiviäkin. Pitää vain huomioida, että kun oma kerros sattuu kohdalle niin noden tulee olla täysin synkronoitu, jotta saat palkkion (tällä hetkellä tähän menee tunteja, riippuu paljonko ollut offline). Toki myös koneen tulee olla proof Windowsin aikana päällä, jotta voit todistaa postdatan olemassaolon ja olet kelvollinen saamaan seuraavan epoch aikana palkkion. Uusi postdata rekisteröidään aina ensimmäisen cg viimeisen tunnin aikana.

Tässä miettinyt jos valjastaisi toisenkin koneen sapcemesh hommaan kun tuo näyttis vapautuu tuolta ensimmäisestä. Pitääkö tolle toiselle koneelle tehdä uusi walletti vai voiko sinne käyttää tota olemassa olevaa? Luulisi että osaa erottaa nuo toisistaan eivätkä häiritsisi toinen toista... perus louhinnoissahan voi mainerit erottaa toistaan wallet osoitteen perään tulevalla osuudella.

Tässä miettinyt jos valjastaisi toisenkin koneen sapcemesh hommaan kun tuo näyttis vapautuu tuolta ensimmäisestä. Pitääkö tolle toiselle koneelle tehdä uusi walletti vai voiko sinne käyttää tota olemassa olevaa? Luulisi että osaa erottaa nuo toisistaan eivätkä häiritsisi toinen toista... perus louhinnoissahan voi mainerit erottaa toistaan wallet osoitteen perään tulevalla osuudella.
Voit käyttää olevaa lompakkoa. Spacemesh erotat jokaisen nodesi public keys:stä. Tämä löytyy postdatasi kansiosta key.bin. Loppuosa on julkinen node id:si ja alkuosa on salassa pidettävä secret key. Tuo tiedosto on myös sidottu jokaiseen postdatasi .bin tiedostoon, joten jos kadotat / tuhoat sen niin postdatasi on mennyttä. Olen kyllä kuullut, että jotkut ovat onnistuneet palauttamaan julkisen avaimen jos tuo alkuosa on tiedossa.

Tarjoaako tämä Spacemesh käyttäjilleen nopeaa hajautettua vikasietoista tallennustilaa vai mikä tän idea on?

Tarjoaako tämä Spacemesh käyttäjilleen nopeaa hajautettua vikasietoista tallennustilaa vai mikä tän idea on?

Hyvä kysymys, vastausta en tiedä. Näissä olisi aina hyvä olla joku hyötyominaisuus mukana. Yleisesti oon itse ihmetellyt muutenkin louhinta hommissa kawpow algojen suosiota ja varsinkin sen yhdistämistä muotisana AI yms. En oo keksinyt kuinka joku powergridAI saa mitään hyötyä kawpow louhinnasta.

Toimiiko muilla SEPA siirto Coinbaseen S-pankista?

Joskus viime kesänä kokeilin siirtoa, maksu tuli bumerangina takaisin tilille.
Nyt kokeilin taas siirtää rahaa, sama homma. "Not specified reas on agent generated" lukee palautuksessa saatteena.

Hyvä kysymys, vastausta en tiedä. Näissä olisi aina hyvä olla joku hyötyominaisuus mukana. Yleisesti oon itse ihmetellyt muutenkin louhinta hommissa kawpow algojen suosiota ja varsinkin sen yhdistämistä muotisana AI yms. En oo keksinyt kuinka joku powergridAI saa mitään hyötyä kawpow louhinnasta.
Tämä, kun kawpow ei itsessään tarjoa kyllä mitään Ai ominaisuuksia.

Onko teillä spacemesh toiminut normaalisti. Itsellä oli eilen pudonnut kaksi kertaa pois ja pyysi node restarttia. Päivitin sitten samalla uusimpaan 1.3.12 versioon ja laitoin päälle illasta. Nyt oli taas aamulla vaatimassa node restarttia ja smeshing seis.

Viimeksi muokattu:
Onko teillä spacemesh toiminut normaalisti. Itsellä oli eilen pudonnut kaksi kertaa pois ja pyyse node restarttia. Päivitin sitten samalla uusimpaan 1.3.12 versioon ja laitoin päälle illasta. Nyt oli taas aamulla vaatimassa node restarttia ja smeshing seis.

Pause nappia kannattaa ainakin välttää, eli sitten vaan kokonaan sulkee SMAPPin jos meinaa taukoilla. Muuten toiminut hyvin ja nyt löin kolmannen Noden tulille. 4070 Super, 7700 XT ja 6600 XT nyt jauhamassa.

Pause nappia kannattaa ainakin välttää, eli sitten vaan kokonaan sulkee SMAPPin jos meinaa taukoilla. Muuten toiminut hyvin ja nyt löin kolmannen Noden tulille. 4070 Super, 7700 XT ja 6600 XT nyt jauhamassa.

Jees.. pausea en ole käyttänyt. Boottasin koko koneen aamusta ja pitää nyt illasta katsoa mikä tilanne. Uteliaisuudesta kysyn onko laittaa smeshing nopeuksia 4070s ja 7700xt kortista.

Jees.. pausea en ole käyttänyt. Boottasin koko koneen aamusta ja pitää nyt illasta katsoa mikä tilanne. Uteliaisuudesta kysyn onko laittaa smeshing nopeuksia 4070s ja 7700xt kortista.

Otetaas vähän takas, koska kolmas node ei startannut ja SMAPPikin (piti sammuttaa välissä kun kiinnitin 6600 XTn raiserilla) mennyt juntturaan päikkärien aikana.

7700 XT 2 GB filut syntyy tahtia 12min, 12min ja 13min. 4070S 9,9,9,8min. Eli ~2,75MB/s ja 3,9MB/s.

Spacemesh Initialization/Proofing Speed Calculator (Unofficial)

Tuon perusteella 4070S on 3090 kanssa tasoissa.

Otetaas vähän takas, koska kolmas node ei startannut ja SMAPPikin (piti sammuttaa välissä kun kiinnitin 6600 XTn raiserilla) mennyt juntturaan päikkärien aikana.

7700 XT 2 GB filut syntyy tahtia 12min, 12min ja 13min. 4070S 9,9,9,8min. Eli ~2,75MB/s ja 3,9MB/s.

Spacemesh Initialization/Proofing Speed Calculator (Unofficial)

Tuon perusteella 4070S on 3090 kanssa tasoissa.

Itsellä taisi aamun windows restart auttaa kun nyt pääsin kotio ja näyttää pysyneen node päällä ja smeshaus päällä. RTX3060Ti GDDR6X versio ja afterburnerissa PowerLimit 80% ja corelle +200MHz niin 2gigan filut tulee 14-15min välein.

Sivuaa aihetta, varokaa Financex ja Bitxonex. Tukevat välistä uusia mainattavia.

1710231882600.png

Statistiikka

Viestiketjuista
299 580
Jäsenet
81 669
Uusin jäsen
padre931

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom