Liittyen Kryptexiin.. viesti poistettiin taas. Olisi hirmu hyvä jos voisi vastata tuollaiseen viestiin jotain YP:n suuntaan väärinkäsitysten välttämiseksi (ainakin jos saa varoituksen
). Mielestäni uusista kolikoista tai louhintapooleista ilmoittaminen ja opastus niiden käyttöön/louhintaan ei ole mainostamista ja on pääasiallinen syy koko ketjulle, ainakin sille miksi me olemme täällä (e. ainakaan niin että se rikkoisi foorumin sääntöjä, tämä on tiedottamista ei mainostamista). Oletan että poisto johtui toisesta viittauksestani.
Eli:
Olen etsinyt nyt jo useamman vuoden vaihtoehtoa Nicehashille, koska palvelu on kallis. Kryptex on "uudehko" Louhintapool ja saanut 2023 lopussa pakettinsa niin hyvään iskuun että sitä voi jopa käyttää. Aikaisemmin ainut toimiva vaihtoehto on ollut Nicehash. Tällä palvelulla voi siis louhia valitsemaansa shitcoinia ja saada maksut suoraan BTC.
E. Unmineable = sika kallis, Zergpool = vielä kalliimpi, #prohashing = no itseasiassa suht OK, Raptorhash = vain cpu, mitähän jäi puuttuun..
Ero nicehashiin:
Kryptex: Valitse itse mitä kolikkoa louhit. Saat maksut kyseisenä kolikkona tai BTC oman valinnan mukaan. Windows ohjelma (kai) toimii kuten nicehash ja valitsee kannattavimman kolikon.
Nicehash: Valitse algoritmi tai anna Nicehashin valita, saat maksut BTC.
Omassa empiirisessä testissä Kryptex oli n. 5% kannattavampi kuin Nicehash, mutta molemmat ottavat välistä enemmän kuin "puhtaana" louhiessa.
Nicehashin ansaintamekaniikka perustuu siihen että hashratea "kaupataan" eniten maksavalle -provisio ja tämä maksu on louhintapalkkio.
Kryptex (käsittääkseni) vaihtaa itse, ottaa myös provision ja tilittää loput louhijoille, korjatkaahan jos olen väärässä.
Jos Kryptexissä haluaa HiveOs käyttäjänä maksut BTC:nä pitää louhintaosoitteeksi laittaa oma account: nimi@sähköposti/%WORKER_NAME%. Jos taas haluaa puhtaana kolikkona laitetaan lompakko/%WORKER_NAME%.
Mielenkiintoinen CPU krypto pitkästä aikaa:
vishcoin.com
Lainaan Suomi-Discordista erään toisen louhijan kommentit jotka hän taas luki Vishin discordista
:
- VishAi: discosta: "well the fact is that 20 miners have 80% of vishAI coins and was the onlyones able to build Masternodes at the best moment, see you on an other project guys!"
- Decentralized among our group of close friends