Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa tehdä, jos ei muuta niin harrastuksen vuoksi Näistä vaihtoehdoista jos pitäisi valita, niin varmaan menisin RX580 setillä... tosin RX570 ei juuri kalpene 580 rinnalla, että en tiedä kannattaako maksaa hirveästi ylimääräistä... mutta jos hinnat lähellä toisiaan, niin siitte 580.Kun katsellut tätä hommaa sivussa niin onko järkeä tehdä rigi esim 3xgtx 1060 ? Vai 3x rx580? Kun 1070 yms loppu joka paikassa..
Verottaja haluaa myös tietää ostetut tuotteet X jos kryptovaluutalla maksaa. Samoten pitäisi ansiovero maksaa kun mainaa ja pääomavero päälle arvonnoususta.
Virtuaalivaluuttojen tuloverotus
Näyttää noi rx570 kans vähän niin ja näin.. onko käytännössä miten suuri vaikutus onko 3gb vai 6gb malli? Sori kun nyyppä kysyy.
Clayminer.Mikä on hyvä softa tuon Etheriumin louhintaan?
Bitcoin näemmä tippunut aika hyvin parissa päivässä..
Ei taida olla mallia paina-nappia ja rouhinta alkaa?Clayminer.
Ethereum tippunut 2% enemmän kun Bitcoin just tällä hetkellä. Itse en ainankaan perusta päivän, viikon tai edes kuukauden hinnalle mitään. Sitten vasta kun myy, hinnalla on merkitystä. Että aivan sama vaikka tippuu euroon Bitcoin tai Ethereum nyt, kunhan sitten joskus kun tarvitsee ottaa pihalle, on hinta kohdillaan. Saman verran niitä "kolikoita" tulee vaikka Euro/USD hinta on mikä.Mikä on hyvä softa tuon Etheriumin louhintaan?
Bitcoin näemmä tippunut aika hyvin parissa päivässä..
On se kun ensin laittaa .batin kuntoon...hyvät ohjeet löytyy googlella.Ei taida olla mallia paina-nappia ja rouhinta alkaa?
Nice hashiä kokeilin..
Toi näytönohjaimen säätäminen riippuu siitä, että mikä mainaisohjelma on käynnistetty ja millä asetuksilla. Osa NVIDIA:n näytönohjaimille tarkoitetuista mainaussoftista säätää noita targetteja suoraan Nvidia System Management Interface (nvidia-smi) -työkalun kautta ja mahdollinen targetti saattaa jopa näkyä siinä softassa ajonaikaisesti.Nicehas näköjään automaattisesti tiputtaa näyttiksen voltteja ja kelloja. Miksi? Miksei ylikelloilla pyörittäisi..luulisi tapahtuvan tulosta paremmin?
Ei taida olla mallia paina-nappia ja rouhinta alkaa?
Nice hashiä kokeilin..
Saa ihan euroja tienattua päivässä. Jos koettaa suurinta euromääräistä pottia saada aikaiseksi niin WhatToMine - Crypto coins mining profit calculator compared to Ethereum tuolta arvot kohdalleen ja se näyttää mitä kannattaa mainata. Helpompaa voi tietenkin olla NiceHashin tai vastaavan käyttäminen.Ois 1070 TI 8gb kortti koneessa, mutta louhintaa en ole miettinyt vielä yhtään. Saisko yhdellä kortilla oikeesti joitain pennejä jopa tienattua ja mitä suosittelisitte tällä hetkellä louhimaan ?
Ois 1070 TI 8gb kortti koneessa, mutta louhintaa en ole miettinyt vielä yhtään. Saisko yhdellä kortilla oikeesti joitain pennejä jopa tienattua ja mitä suosittelisitte tällä hetkellä louhimaan ?
Itse ihan piruuttani pistin powerista 3x gtx 1070 tilaukseen. Siellä oli 499e hinta. Ei paha sisänsä.Kun katsellut tätä hommaa sivussa niin onko järkeä tehdä rigi esim 3xgtx 1060 ? Vai 3x rx580? Kun 1070 yms loppu joka paikassa..
Millaisella powerilla ajattelit noita ajaa?Itse ihan piruuttani pistin powerista 3x gtx 1070 tilaukseen. Siellä oli 499e hinta. Ei paha sisänsä.
Katotaan saadaanko noilla jotain aikaan.
No tossa ylimääräses konees on cx600w että kaippa se riittää.Kyllä se itselläkin kylmä hiki otsalla, kun seuraa tuota bitcoinin kurssia. Vaikka vaan muutama satanen kyseessä. Kaikki kryptot laskussa. Puolet siirsin coinbasen eurowallettiin ihan vaan varalta.
Millaisella powerilla ajattelit noita ajaa?
No tossa ylimääräses konees on cx600w että kaippa se riittää.
BF1:ssä muropaketin mukaan seinästä meni 260w gtx 1070:llä setuppi.
+ 2x gtx 1070@ alivoltitettuna = 220w
260+220= 480w
480*0.85=408w mitä tuo oma setuppi hörppäisi powerista. Luulis piisaavan siis.
260+220= 480w
mitä sitten on cpu ym. Tämä Cooler Master Power Supply Calculator
laskuri antaa minun koneelle 588W jos laittaa 3 x 1070 näytönohjaimiksi.
Mulla on ensimmäinen 1070 tulossa loppuviikosta. Tällä hetkellä vain 1060 kortteja.
Tuossa mun laskelmassa on kaikki koneen komponentit + todellinen kulutus.mitä sitten on cpu ym. Tämä Cooler Master Power Supply Calculator
laskuri antaa minun koneelle 588W jos laittaa 3 x 1070 näytönohjaimiksi.
Mulla on ensimmäinen 1070 tulossa loppuviikosta. Tällä hetkellä vain 1060 kortteja.
Tuossa mun laskelmassa on kaikki koneen komponentit + todellinen kulutus.
Toki jos linxin ja furmarkin pistää päälle ja kellottaa, niin silloin ei kyllä 600w poweri riitä.
Mutta nicehashia tässä ollaan ajamassa.
Nuo poweri suositus laskurit ovat ollert kautta aikojen todella ylimitoitettua ja nimenomaan worst case skenaarioita, mitä käytännössä ei ikinä tule normaalissa käytössä (ellei jollekkin linx+furmark yh aikaa päällä ole jollekki normi setti).
Niin...worst case scenario.kyllä toi laskuri antaa aika tarkan lukeman nykyiselle kokoonpanolle kun vertaa lidlin wattimittarin lukemaan jos antaa näytönohjaimen core kellon olla tuossa default arvossa vaikka se oikeasti on korkeampi. Jos laittaa oikean arvon laskuriin niin kulutus arvio pomppaa 60W ylöspäin.
260+220= 480w
Itse ihan piruuttani pistin powerista 3x gtx 1070 tilaukseen. Siellä oli 499e hinta. Ei paha sisänsä.
Katotaan saadaanko noilla jotain aikaan.
No siellä on tasan yksi(?) vaihtoehto mitä varastossa.. gigabyten malli 499e.2\talous...minkä otit?
kyllä toi laskuri antaa aika tarkan lukeman nykyiselle kokoonpanolle kun vertaa lidlin wattimittarin lukemaan jos antaa näytönohjaimen core kellon olla tuossa default arvossa vaikka se oikeasti on korkeampi. Jos laittaa oikean arvon laskuriin niin kulutus arvio pomppaa 60W ylöspäin.
2kpl/asiakas tuossa oli kun äsken tarkistin ja tosiaan seurantakoodit tuli korteille tänään.2\talous...minkä otit?
Katotaan mite näillä lähtee käyntiin ja jos kiinnostus säilyy niin voisi tehdä jonkun 6xgtx 1070 rigin vielä, kun näyttisten saatavuus parantuu.
Tuosta kun bitcoin vielä hieman lisää sukeltaa, niin rupeaa olemaan näyttiksiä kaupan foorumin myydään osiossa kun herkimmät pistävät rautaa myyntiin
Eihän se kondensio ole ongelma niin kauan kuin kone on päällä. Silloin se kone on aina lämpimämpi kuin ulkoilma ja kondensio iskee vasta kylmempään kuin ympäröivä ilma. Itsellä oli joskus vuonna nakki kone parvekkeella vuoden päivät, niin ei mikään muu ollut ongelma kuin ilmansaasteet. Eli kaikki osat on paskan peitossa aika äkkiä.Miten talvella tuo parvekkeen hyödyntäminen? Uskallatko sijoittaa rautaa sinne vai oletko jotenkin hoitanut kondensoimis ongelman?
Tilasin itse dustinilta hyllystä 570eurolla 1070ti. Minun mielestä lisähinnan arvoinenNo siellä on tasan yksi(?) vaihtoehto mitä varastossa.. gigabyten malli 499e.
Jaa en huomannut että per talous? Emännän nimiin ostin toisen. No katotaan tuleeko. Expertillä myös 519e tais olla, että seuraavaksi sieltä jos kolmatta ei powerista tule.
Edit. @S@ber Hyvä pointti. Varmaan juu jotain platina tason poweria siellä käytetty.
Tilasin itse dustinilta hyllystä 570eurolla 1070ti. Minun mielestä lisähinnan arvoinen
Mikähän kortti oli kyseessä?Googletin kyseistä mallia ja oli joillain jotain lämpöongelmia..äkkiä ne meni kun aamulla oli useampi.
CrypotoNight algoritmi perusteisissa (Monero, Electroneum, jne.) kolikoissa on sitten jo enemmän tullut testailtua eri softia, mutta siinäkin on Claymoren softa pääosissa plus Xmrig-Nvidia Nvidian näyttiksellä mainausta varten
Kirjoittelin jonkunlaisen ohjeen tuon Ethereumin louhintaan aikasemmin tähän ketjuun: Kryptovaluuttojen louhintathreadi
Noi ohjeet pätee vieläkin.
Ei tuota JAXX:ia louhintaan käytetä. Jos FireExit:in ohjeella etenet niin Nanopoolista näet suoraan mikä on kertymä. Eli linkkinä https://eth.nanopool.org/account/ + lompakon julkinen osoite, esim. Nanopool | Ethereum | AccountJaxx + claymore runkkii nyt tuota Etherumia, kuitenkin netistä löysin useastakin paikasta suosituksen, ettei Jaxxia oikein suositella louhintaan. Miksi? Mitenköhän nopeasti niitä tuloksia tuolla pitäisi odottaa näkyvän?
Onko noi miten monimutkaisia? Toi Ethereumin ohjeesi vaikutti ainakin kovin simppeliltä.
Mites tän ohjeen mukaan jo tekee, vaatiikos toi jotain muita toimenpiteitä, että louhinnan tulos tipahtaa lompakkoon, vai ohjautuuko ne automaattisesti sinne (vaikkapa Jaxx)? Kestääkö siirrossa aikansa vai tuleeko ne ns. reaaliajassa?
EDIT:
Milloin nuo näkyy tuolla Jaxxin tilillä ja kuinka paljon pitää louhia että näkisi edes 0,1 Ethereumin hiukkasta?
Ei taida olla mallia paina-nappia ja rouhinta alkaa?
Nice hashiä kokeilin..