Kryptovaluuttojen louhintathreadi

Jeggu

Tukijäsen
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
376
Löytyykö tohon euroopasta servereitä?
Mitä eroa on ahashpoolilla ja ahashpool24h:lla?
Ei löydy euroservereitä mutta ei ole itselle aiheuttanut ongelmia.

Ahashpool laskee kannattavuuden sen hetkisen kannattavuuden ja seuraavan 24h arvioidun kannattavuuden pohjalta.
Ahaspool24h käyttää edellisen 24h todellisia tuottolukemia. Joku oli noita pyörittänyt kahdella identtisellä rigilla (6x 1070ti) ja oisko ollu 5 vrk:n jälkeen ~1% verran kannattavampaa ollut pyörittää 24h versiolla
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
43
Ei löydy euroservereitä mutta ei ole itselle aiheuttanut ongelmia.

Ahashpool laskee kannattavuuden sen hetkisen kannattavuuden ja seuraavan 24h arvioidun kannattavuuden pohjalta.
Ahaspool24h käyttää edellisen 24h todellisia tuottolukemia. Joku oli noita pyörittänyt kahdella identtisellä rigilla (6x 1070ti) ja oisko ollu 5 vrk:n jälkeen ~1% verran kannattavampaa ollut pyörittää 24h versiolla
Osaatko suositella jotain hyvää wallettia mihin louhia?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 428
Se onkin oma lukunsa saada tuo tunnistus polossa läpi, ei ole suoraan sanoen yhtä kusista systeemiä vielä tähän mennessä tullut vastaan. Ei mitään ilmoituksia asian etenemisestä, muuta kuin että onko kuvat laadullisesti hyväksyttävää tasoa vai ei. Sitten vaan odotella niin pitkään että tulee hyväksytyksi, mutta jos kuitenkaan ei tule niin ilmeisesti vain polo siitä tietää. Käyttäjälle päin näkyy yksi ja sama legacy sivu, ja siitä kai pitäisi tilanteensa ymmärtää. Ja jos kyllästyy odotukseen ja haluaa tietää missä mennään, niin tiketin voi avata joka käsitellään sitten kun käsitellään.

Mikä parasta, ensin kuvien siirto onnistu vain webkameralla, eikä tietenkään alle HD-laatuisella mistä ei luonnollisesti ollut missään mainintaa. Jos sitten siirto menee pieleen syistä taikka toisista tuntemattomista syistä johtuen, niin seuraava yritys ensin parin tunnin, sitten päivän päästä.

Nyt käy jo kuvatkin, muuten sama virtaviivainen prosessi on ilmeisesti vielä käytössä. Eli jos ongelmia tulee, et tule niistä tietämään ellet tikettiä nosta.

Mutta joo... vaihtoparien valikoima lienee ainoa syy miksi edes yrittää nykyisellään poloa. Hyvällä onnella voi prosessi toki mennäkin läpi siinä luvatussa pienessä hetkessä, taikka muutamassa päivässä.
Koitin tuota aiemmin kännyllä ja syystä tai toisesta ei toiminut, yhteys katkesi tjsp toista kuvaa napatessa. Hyvä että ei ole livekamera pakotettu enää :tup:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
144
Mitä tuossa Nemosminerin .bat-tiedostossa tarkoittaa tuo interval 120?
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
75
Ilmeisesti PSU valmistajillakin ongelmia toimitusten kanssa, "ei oota" joka paikassa :( Olis kiva saada rigi tulille pikkuhiljaa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
144
Ilmeisesti PSU valmistajillakin ongelmia toimitusten kanssa, "ei oota" joka paikassa :( Olis kiva saada rigi tulille pikkuhiljaa
Huomasin saman, kaikki paremmat (=Seasonic Platinium) 1000W ja 1200W powerit kiven alla. Myös 1070 Ti STRIX on tehnyt kauppansa vähän liian hyvin, kun loppunut kaikkialta.
 
Liittynyt
10.01.2018
Viestejä
24
Mitä tuossa Nemosminerin .bat-tiedostossa tarkoittaa tuo interval 120?
Tarkistaa 120 sekunnin välein hinnan ja vaihtaa tarpeen mukaan algoa.

Edit. Benchmarkin ajaa vaikka 5min vedolla ja taputtelee muutaman hitaastilämpeevän algon kuntoon 30min - 1h rykäsyllä. (X17, Nist5, Phi, ETC vai olikose etc.)

Sen jälkeen oman maun mukaan mainaamaan
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
144
Kuinka kytken kaksi poweria samaan rigiin? Ei näytä koskaan tulevan tuo 1200W poweri niin taidan ostaa kaksi 750W, onpahan helpompi myydäkkin myöhemmin. Ilmeisesti joku startti vain tarvitsisi, että käynnistyy samaan aikaan? Mites mahdolliset maadoitusongelmat, voiko niitä syntyä? Ajattelin laittaa yhden powerin perään 3 x 1070Ti ja toisen emo+1080+1070Ti.

Edit: Tällänenhän se onkin minkä tarvitsen https://www.amazon.co.uk/gp/product/B0747LF9S7/ref=od_aui_detailpages00?ie=UTF8&psc=1
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
27
Voisiko joku kertoa minkälainen diili mun ja mun kaverin kannattaa tehdä tälläisessä tapauksessa: kaveri sijoittaa tonnin koneeseen ja se kone olisi mun kotona louhimassa (mulla on ilmainen sähkö). Louhittaisiin ETH:ta.

Aluksi ajattelin, että odotettaisiin ensin että kaveri on saanut koneesta omat pois louhimalla (menee noin puoli vuotta ETH:ta louhiessa). Ja sen jälkeen jaettaisiin tuotot puoliksi. Miten kauan me tuolla koneella sitten louhittaisiin sopimuksen mukaan?

Vai olisiko parempi diili, että alusta alkaen jaettaisiin tuotot puoliksi. Kaveri ei kyllä tekisi itse tuolla tietokoneella mitään, että en tiedä suostuisiko sellaiseen diiliin.
 

Mzxqpgrfa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
339
Kuinka kytken kaksi poweria samaan rigiin? Ei näytä koskaan tulevan tuo 1200W poweri niin taidan ostaa kaksi 750W, onpahan helpompi myydäkkin myöhemmin. Ilmeisesti joku startti vain tarvitsisi, että käynnistyy samaan aikaan? Mites mahdolliset maadoitusongelmat, voiko niitä syntyä? Ajattelin laittaa yhden powerin perään 3 x 1070Ti ja toisen emo+1080+1070Ti.

Edit: Tällänenhän se onkin minkä tarvitsen https://www.amazon.co.uk/gp/product/B0747LF9S7/ref=od_aui_detailpages00?ie=UTF8&psc=1

Itse olen kuvitellut että tämmöinen pitäisi olla : Amazingdeal365 1Pc ATX 24Pin to SATA Molex 4Pin Dual PSU Power Supply Sync Starter Extender Cable Card for BTC Miner Machine: Amazon.co.uk: Computers & Accessories

tuossa 1. powerista molex liitin tuohon kortille ja siitä saatu jännite kytkee releellä ps_on pinnin maahan 2. powerii 24 pin liittimessä joka siis kytketään myös tuohon kortille.

Jossain on kyllä myös väitetty että atx poweri sammuu jos 5 voltin linjassa ei ole kuormaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
526
Itse olen kuvitellut että tämmöinen pitäisi olla : Amazingdeal365 1Pc ATX 24Pin to SATA Molex 4Pin Dual PSU Power Supply Sync Starter Extender Cable Card for BTC Miner Machine: Amazon.co.uk: Computers & Accessories

tuossa 1. powerista molex liitin tuohon kortille ja siitä saatu jännite kytkee releellä ps_on pinnin maahan 2. powerii 24 pin liittimessä joka siis kytketään myös tuohon kortille.

Jossain on kyllä myös väitetty että atx poweri sammuu jos 5 voltin linjassa ei ole kuormaa.
ei

tuo edellinen hyva
 

Mzxqpgrfa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
339
ei

tuo edellinen hyva
Mitenkä tuo johtohässäkkä on mielestäsi parempi ? ( muuten kuin että se on vähän halvempi)

tuossa johtohässäkässä kakkos powerin PS_ON linja näyttää olevan kytketty suoraan rinnan ykköspowerin kanssa ja ykköspoweri kytketään "roikalla" emolevylle
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
526
Mitenkä tuo johtohässäkkä on mielestäsi parempi ? ( muuten kuin että se on vähän halvempi)

tuossa johtohässäkässä kakkos powerin PS_ON linja näyttää olevan kytketty suoraan rinnan ykköspowerin kanssa ja ykköspoweri kytketään "roikalla" emolevylle
niin? sen molex liittimen voi hyödyntää muuhunkin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
144
Lueskelin noita mainausrigien rakennusoppaita ja molempia on käytetty vuoronperään. Ei nyt selvinnyt oikein mikä hyöty kummastakaan on toiseen verrattuna. Muuta kuin molex:n säästyminen.

Tilasin nyt tuon johtohässäkän.
 
Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
287
Itsellä on kaksi tuommoista Add2Psu adapteria, kun on kaksi virtalähdettä per emo. 5€ maksoi tuolta Kaivosvarusteelta. Ei ole ollut ongelmia käytön suhteen. :)
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 274
Itekki sain ekan Add2PSU:n kaivosvarusteella eilen. Eka yritin tilata eBayn kautta, mutta yli kuukauden jälkeenkään sitä ei näkynyt mut sain onneks rahani takasi. Joten ääni täältäkin Add2PSU:lle ja Kaivosvarusteelle, niin ei tarvi repiä pelihousuja odotusaikojen kanssa (jos se tilaus edes joskus saapuu kun käyttää Amazonia/eBaytä :) )

[edit] Typoja...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
144
Pitääkin varulta laittaa tuommonen Add2PSU tulemaan.

Edit:
Koitan tuota NemosMineria käyttää niin kaikissa batch filejen kautta tulee errori

Loading BTC rate from 'api.coinbase.com'..
Loading pool stats..
Error contacting pool, retrying..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.12.2017
Viestejä
451
add2psu sijaan suosittelen tätä
ei maksa kun yhden klemmarin ja jeesusteippiä, hyvin o pelannu.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
638
Jos sattuu olevaan levytilaa tyhjillään jonkin verran (lue: useampi teratavu tai kymmenen), voi kokeilla louhia burstcoinia: Burstcoin – The green innovative cryptocurrency. Itse kokeilin tuota mielenkiinnon vuoksi ~vuosi sitten kun säädin muutenkin levysysteemejä kuntoon, nykysellään levypakat on kasvaneet salakavalasti aikalailla :). Vielä olisi tyhjiä SATA-paikkoja koneissa... Levyt on maksaneet itsensä takasin aikaa sitten. Jos olisi hodlaillut alkuaikojen masseja niin nykysellään olisi ihan hyvät rahat, on vaan tullut kaikki vaihdettua pitkoiksi ajoittain...
Ei vaadi mahdottomia laitteistolla, kohtuullinen rossu ja tietenkin pirusti levytilaa. GPU-mainereitakin on, mutta en itse näe tarvetta GPU:lle jos prossu on edes kohtuu eloisa.
Itse olen viimeaikoina louhinut soolona, näkyy sillon tällön osuvan lotto kohdalle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 550
Jos sattuu olevaan levytilaa tyhjillään jonkin verran (lue: useampi teratavu tai kymmenen), voi kokeilla louhia burstcoinia: Burstcoin – The green innovative cryptocurrency. Itse kokeilin tuota mielenkiinnon vuoksi ~vuosi sitten kun säädin muutenkin levysysteemejä kuntoon, nykysellään levypakat on kasvaneet salakavalasti aikalailla :). Vielä olisi tyhjiä SATA-paikkoja koneissa... Levyt on maksaneet itsensä takasin aikaa sitten. Jos olisi hodlaillut alkuaikojen masseja niin nykysellään olisi ihan hyvät rahat, on vaan tullut kaikki vaihdettua pitkoiksi ajoittain...
Ei vaadi mahdottomia laitteistolla, kohtuullinen rossu ja tietenkin pirusti levytilaa. GPU-mainereitakin on, mutta en itse näe tarvetta GPU:lle jos prossu on edes kohtuu eloisa.
Itse olen viimeaikoina louhinut soolona, näkyy sillon tällön osuvan lotto kohdalle.
Jaa millanen tuotto odotus olisi 10corella?
Ja miksi vaatii levytilaa?
 

Uke

Team Nokia
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 004
Jaa millanen tuotto odotus olisi 10corella?
Ja miksi vaatii levytilaa?
8 core Ryzenit vetää sellasta kolmea euroa päivässä Cryptonightia mutta tuosta burstista en osaa sanoa.

Kiinnostaisi itseäkin miten vertautuu tuohon.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 428
Jos sattuu olevaan levytilaa tyhjillään jonkin verran (lue: useampi teratavu tai kymmenen), voi kokeilla louhia burstcoinia: Burstcoin – The green innovative cryptocurrency. Itse kokeilin tuota mielenkiinnon vuoksi ~vuosi sitten kun säädin muutenkin levysysteemejä kuntoon, nykysellään levypakat on kasvaneet salakavalasti aikalailla :). Vielä olisi tyhjiä SATA-paikkoja koneissa... Levyt on maksaneet itsensä takasin aikaa sitten. Jos olisi hodlaillut alkuaikojen masseja niin nykysellään olisi ihan hyvät rahat, on vaan tullut kaikki vaihdettua pitkoiksi ajoittain...
Ei vaadi mahdottomia laitteistolla, kohtuullinen rossu ja tietenkin pirusti levytilaa. GPU-mainereitakin on, mutta en itse näe tarvetta GPU:lle jos prossu on edes kohtuu eloisa.
Itse olen viimeaikoina louhinut soolona, näkyy sillon tällön osuvan lotto kohdalle.
Eli ei ole niin kannattavaa, jotta investoisi levyihin ja parempaan prossuun? Mitäs tommosella kymmenen teran setillä ja modernilla prossulla saa aikaseksi päivässä?
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
75
Minkähän verran nettikaistaa vaatii? Pitäs tehdä myös tuolle myllylle oma VLAN verkkoon jotta ei olisi yhteydessä muuhun sisäverkkoon. Pitänee tutkiskella, 6 teraa lepäilee varalevyjä kaapissa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 550
Eli toimiiki tuo nyt että enempi tuottoa mitä enempi on levytilaa valjastaa tuohon. Ymmärsin ettei prossua paljo käytä kun pystyy androidillakin louhia. Että olisko joku raspi plus kasa usb levyjä tuohon kova sana?

Seuraavaksi loppuu kiintolevyt kaupoista :facepalm:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
638
Itse en ole sen tarkemmin tuon burstin profitabilityä tutkaillut, koko homma on ollut sivujuonne mainauksessa ja alun jälkeen lähinnä pikkuhiljaa kasvatellut levypakkaa (nyt vajaa 50T). Välillä myös tehnyt pientä treidausta burstcoin<->bitcoin ja jäänyt siinä jopa voitoille. Bongasin tämän laskurin: Burstcoin Mining Calculator. Tuon mukaan tuolla 50T levykapalla voi saada kuukaudessa keskimäärin 322 burstia, joka on dollareina 25$ :). Eli muutamalla teralla ei pitkälle pötkitä. Itsellä kun olen soolona vetänyt niin tuotto on kyllä ollut moninkertainen tuon laskurin antamaan keskiarvoon, lieneekö ollut tuuria... itse näen tämän enemmänkin pikkulisänä, ei vie paljoa sähköä ja levyt ei ole kovin suurella rasituksella (koska louhinta tapahtuu purskeina uudelle blokille, get it ehe ehe).

Tuossa tosiaan mahdollisuudet paranee mitä enemmän on levytilaa käytössä, oma 50T ei ole mikään iso määrä. Nopeudella ei liene niin suuri merkitys ja minusta prossustakaan ei käytetä kaikkia coreja, ajan yhtä pakkaa VM:n sisässä jossa on vain 4 corea jaossa eikä se niitä vedä tukkoon. Prossu tuossa koneessa on tuoreehko Intel (Core i7-5820K). Aikaisemmin oli i7 2600k vakio kelloilla eikä se ollut täpöllä missään vaiheessa. Yhdellä koneella olen pelaillutkin ongelmitta samaan aikaan.

Louhinnassa käytetyt levyt pitää 'plotata' täyteen dataa, josta louhitaan sitten dataa. Eli jos oikein olen ymmärtänyt, se laskentatehon tulos 'tallennetaan' levylle, jota sitten käytetään itse laskentatehon sijasta. Tekniikasta kiinnostuneet löytää varmaan whitepaperit.

Netin osalta ei pitäisi viedä enempää kaistaa kun muukaan louhinta.

Aikaisemmin oli käytössä 5xRAID0, mutta koska louhija lukee itseasiassa nopeammin kun käytössä on useampi erilinen plot-hakemisto niin nyt jokainen levy on omanaan. Tämä lienee tehokkain cpu mineri: Releases · Blagodarenko/miner-burst · GitHub
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
Kuinka kytken kaksi poweria samaan rigiin? Ei näytä koskaan tulevan tuo 1200W poweri niin taidan ostaa kaksi 750W, onpahan helpompi myydäkkin myöhemmin. Ilmeisesti joku startti vain tarvitsisi, että käynnistyy samaan aikaan? Mites mahdolliset maadoitusongelmat, voiko niitä syntyä? Ajattelin laittaa yhden powerin perään 3 x 1070Ti ja toisen emo+1080+1070Ti.

Edit: Tällänenhän se onkin minkä tarvitsen https://www.amazon.co.uk/gp/product/B0747LF9S7/ref=od_aui_detailpages00?ie=UTF8&psc=1
Mä laitoin 750w powerin rinnalle ihan vaan työntämällä paperiklipsin sopivien pinnien väliin - oliskohan ollut 16 ja 17, mutta netistähän sen joudut tarkistamaan. Hyvin pelaa.

Kysymys: Onko nvidian kortiella vastaava tuottosuhde kuin noilla amd rx580 vai jopa parempi? 1070 ti:t myy ei oota, mutta 1080ti ja 1060 6G malleja löytyy....?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
Tuo on useammasta muuttujasta (mitä mainaa, milloin, holdaako osan coineista jne.) kiinni, mutta suuntaa antavia laskemia voi tehdä esim. WhatToMine - Crypto coins mining profit calculator compared to Ethereum tuolla.
Joo tiedän ja sieltä katsoinkin, mutta noin keskimäärin AMD:llä voi kai nyt odottaa 1€ / 100€ "tuottoa" tossa keskihintaluokassa ~350€ / kortti, aavistuksen paremmin isommilla joita ei nyt saa. Mutta jos ostan 800 euron 1080ti:nm niin saako sillä 8€? Tai 550€ 1070ti:n -> 5-6€?

Lähinnä nicehash/winminer tyylisillä fire and forget työkaluilla ja käteiset alkuvaiheessa liiveihin, ei pörssien kautta tai säästöön.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
538
Mä laitoin 750w powerin rinnalle ihan vaan työntämällä paperiklipsin sopivien pinnien väliin - oliskohan ollut 16 ja 17, mutta netistähän sen joudut tarkistamaan. Hyvin pelaa.

Kysymys: Onko nvidian kortiella vastaava tuottosuhde kuin noilla amd rx580 vai jopa parempi? 1070 ti:t myy ei oota, mutta 1080ti ja 1060 6G malleja löytyy....?
En tiedä AMD hyötysuhdetta, mutta omat 1070ti,1080 ja 1080ti jauhaa tällä hetkellä n.550w teholla Neoscryptiä (Gobyte) 688€/kk (netto 642€).
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 428
Joo tiedän ja sieltä katsoinkin, mutta noin keskimäärin AMD:llä voi kai nyt odottaa 1€ / 100€ "tuottoa" tossa keskihintaluokassa ~350€ / kortti, aavistuksen paremmin isommilla joita ei nyt saa. Mutta jos ostan 800 euron 1080ti:nm niin saako sillä 8€? Tai 550€ 1070ti:n -> 5-6€?

Lähinnä nicehash/winminer tyylisillä fire and forget työkaluilla ja käteiset alkuvaiheessa liiveihin, ei pörssien kautta tai säästöön.
Ei täällä kenelläkään kristallipalloa ole, joten about tasan sen saat käteen mitä whattomine arvio. Tällä hetkellä näyttäisi että saisi sen 8€.
 
Liittynyt
20.11.2017
Viestejä
134
Itsellä kaksi ja kohta kolme virtalähdettä koneessa näyttiksille, ei tuossa oikeastaan muuta ongelmaa ole kuin että "klemmari"käynnistys pitää olla lisävirtalähteille, ja kaikki virtalähteet olen varulta vielä kytkenyt samaan maadoituspisteeseen. Mitään molex->pci-e yms adaptereita en näytönohjaimille suosittele virtalähteen "ylimääräiseksi" jääviin kaapeleihin, niistä loppuu virta heti alkuunsa louhintatouhuissa.
Joo asia selevä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 550
Mikäs amdn kortille neoscryptille paras mineri tällä hetkellä kun en äkkiseltään saanut mitään workkimaan?
 
Liittynyt
26.02.2017
Viestejä
324
Yks 1060 6gb jää ylimääräiseksi... Kannattaako alkaa louhia sillä jotain? Mitään ohjeita?
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
349
Oliko jossakin mahdollisesti jopa suomenkieliset ohjeet mainaukseen?

Tässä hoksasin että minulla yksi kone pölyttynyt nurkassa yli vuoden missä gtx 980 kottti ja sähkölämmitys talossa.

Samahan tuo olisi laittaa mainaamaan esim. 10m2 lämpimään varastoon, kun periaatteessa sähköä menee saman verran oli kone siellä päällä tai ei.

Tässä lueskellut että tämä nicehash olisi helppo juttu ja joku tässä threadissa puheli, että 10min sen "asentamiseen", mutta ohjeista ei mtn mainintaa.

Samoin oman koneen gtx 1080 voisi laittaa klo 24-18 välille hommiin, niin saa omasta huoneesta ottaa patterin kokonaan pois päältä.

Millä ohjeilla siis lähtisi alkuun?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
Oliko jossakin mahdollisesti jopa suomenkieliset ohjeet mainaukseen?

Tässä hoksasin että minulla yksi kone pölyttynyt nurkassa yli vuoden missä gtx 980 kottti ja sähkölämmitys talossa.

Samahan tuo olisi laittaa mainaamaan esim. 10m2 lämpimään varastoon, kun periaatteessa sähköä menee saman verran oli kone siellä päällä tai ei.

Tässä lueskellut että tämä nicehash olisi helppo juttu ja joku tässä threadissa puheli, että 10min sen "asentamiseen", mutta ohjeista ei mtn mainintaa.

Samoin oman koneen gtx 1080 voisi laittaa klo 24-18 välille hommiin, niin saa omasta huoneesta ottaa patterin kokonaan pois päältä.

Millä ohjeilla siis lähtisi alkuun?
Mene selaimella nicehash.com ja valitse download, siellä on kohtuullisen simppeli ja graafinen käyttöliittymä nvidian korteille. Muistaakseni toimii rekisteröitymättä mutta maksuja varten tarvitsit jonkun osoitteen. Jätä päälle ja kerää voitot. En osaa sanoa miten nicehashista saat rahat käteen, joku toinen tietää sen paremmin.

Winmineristä saa paypal tilille.
 
Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
287
Nyt pörrää yhdeksän näyttistä. On AMD:lta yksi R9 Nano, 3x280X, 280, 7950, 270X ja Nvidialta 1050 ja 970. Nuo ei ihan saumattomasi toimi Amd ja Nvidia samalla emolla ainakaan Nicehashin kautta. Ajureiden kanssa sai aikansa värkätä ja tuo EWBF ei suostu oikein toimimaan samaan aikaan Claymoren kanssa. Sitten pitää käyttää tuota excavatoria, joka on n. 15-20 solia hitaampi per kortti Zcashia mainatessa. Fosin pitäisikö noille Nvidioille olla oma Nicehash mineri, eikä tämä Legacy?

Virtasta menee 2kw/2300 solia. Ei tarvi pattereita pitää paljoa päällä. :D

Seuraavaksi teen rigin noista Nanoista. 450 solia Zcashissa ja hintaa on kortilla jtn 300€, mikä on satkun vähemmän kuin samantehoinen 1070. Joka kylläkin toimisi paremmin useammalla algolla. Mutta nuo on niin pieniä ja söpöjä. Jos niitä sen 6 kpl laittaisi jollekin tarkoitukseen sopivalle emolle, niin ei tarvi säätää niin hirveästi.
 
Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
287
Paras hinta/sol suhde on kyllä noilla 280X, kun 300 solia mutta virtaahan ne vie jtn reilut 200W kortti... Niitä kyllä saa sitten reilun satkun hintaan.
 
Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
287
Pitää vaan Nicehashin kanssa jännätä tuota Bitcoinin kurssia, joka heittelee koko ajan... siirrän aina tuolta Nicehashin walletista Coinbaseen. Voisi ehkä olla järkevää muuttaa Coinbasessa noita bitcoineja osin vaikka Ethereumiksi, joka näyttää olevan nousussa.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
349
Pitää vaan Nicehashin kanssa jännätä tuota Bitcoinin kurssia, joka heittelee koko ajan... siirrän aina tuolta Nicehashin walletista Coinbaseen. Voisi ehkä olla järkevää muuttaa Coinbasessa noita bitcoineja osin vaikka Ethereumiksi, joka näyttää olevan nousussa.

Nicehas näköjään automaattisesti tiputtaa näyttiksen voltteja ja kelloja. Miksi? Miksei ylikelloilla pyörittäisi..luulisi tapahtuvan tulosta paremmin?

Siinä 4-6e hujakoilla heiluu päiväansio nicehashin softalla.

Edit. Katselin tubesta vähän videoita ja taisin saada tuon homman skulaamaan. Eli coinbaseen vain tunnarit ja sinne siirto nicehashista.

Coinbasesta paypal tilille sitten siirto. Näköjään 25$(?) ottavat välistä, että ihan pieniä siirto ei kannata tehdä.

Sitten kun rahat paypallilla, niin rahat voi verovapaasti käyttää suoraan tuotteeseen X tai siirtää omalle tilille ja maksaa verot normaalisti siitä, eikö vain?
 
Viimeksi muokattu:

Topixx

www.ohops.net
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
413
*Payouts to a PayPal account are available for US customers only at this time. Deposits or purchases via PayPal are not currently available.

How do I sell digital currency to my Pay...


Itsellä aikomus suoraan tilille nostaa tuotot ja pistää verojen osuus sivuun. Toistaiseksi ei ole vielä vahvistaneet minun pankkitiliä ja siirrot ei onnistu.

Mainaan nicehashissa R7 1800x+1080 ja 8700k+1080ti comboilla. Tuotto noin 0.0014 BTC päivässä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 760
Viestejä
4 202 790
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
AkameRimuru

Hinta.fi

Ylös Bottom