Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se raja on 0.001BTC ja enää ei saa sitä noin 30€ kun BTC näyttää dippaavan mutta olihan tämä odotettavissakin.Nicehash vaatii sen olikohan 0.01 vai 0.001 että saa nostettua, arviolta noin 30e
Olisi pakkasta tulossa, niin ajattelin että voisin laittaa 6800xt:n lämmittämään. Ei vaan hirveesti jaksa nähdä vaivaa. Edellisen kerran olen mainaillut joskus kun doge tuli markkinoille, eli olen ihan ulkona nykyisistä systeemeistä.Laitoin 6800 ratukan louhiin nicehashia ja näyttäisi 4,5€ tulevan päivässä. 180w näyttää vievän näyttis virtaa. Olis loppukuusta tulossa mahdollisesti toinen 6800.nen joka oli tarkoitus palauttaa, mutta näillä hinnoilla pitää se varmaan ottaa louhinta käyttöön. Riittääkö 750w platina poweri kahdelle kortille louhimiseen?
Olisi pakkasta tulossa, niin ajattelin että voisin laittaa 6800xt:n lämmittämään. Ei vaan hirveesti jaksa nähdä vaivaa. Edellisen kerran olen mainaillut joskus kun doge tuli markkinoille, eli olen ihan ulkona nykyisistä systeemeistä.
- Nicehash helpoin?
- Onko AMD:n 6000-sarjan korteille jotain suositeltuja asetuksia tai säätöjä, jotka kannattaa huomioida?
Tuohan riippuu täysin mitä sähkö maksaa. Ja jos lämpö menee hyötykäyttöön niin kaivelu on varmasti aina kannattavaaOnko vaikeustaso noussut juuri lähi aikoina? Viikko sitten vielä 5700XT jauho 5.2e/pv ja nyt on laskenut 3.20e/pv, taitaa kirjoitushetkellä pyöriä jossain kahden euron tuntumassa. Mikä on minimi MH/s millä kannattaa jauhaa että on kannattavaa?
Tuohan riippuu täysin mitä sähkö maksaa. Ja jos lämpö menee hyötykäyttöön niin kaivelu on varmasti aina kannattavaa
Mulla näyttää olevan sähkö tällä hetkellä siirtoineen ja veroineen n. 0,12€/kWh. 1kpl. RTX3080 lämmittää työhuonetta (powerlimit 68% n.220W, core -150Mhz ja muistit +900Mhz) ~95MH/s Nicehash Phoenix DaggerHashimoto. Kone ottaa seinästä näytöt sammuksissa luohiessa 300W eli sähköä menee se 7,2kWh/vrk. eli n. 0,86€. Ja tuottavuus se n.5€/vrk nii plussaa jää se nelisen euroa/vrk ja lämmin huone
Ja tuottavuus se n.5€/vrk nii plussaa jää se nelisen euroa/vrk ja lämmin huone
5700xt:ssä.tuntuu että lämmöt karkaavat. Esim afterburner näyttää 55 ast mutts hwinfo näyttääkin sitten esim junctionille 90 astetta ja enemmän. Korjaantu kun reilusti alivoltitti ja peruutti muistit 1750mhz
Hetken oma 1080ti jauhoi Nicehashin Daggerhashimotolla + 50 MH/s, mutta hetken päästä tipahti takaisin sinne 39-40 MH/s tietämille. Yksi asia jonka huomasin muuttuneen oli tuo "MUtl", eli ilmeisesti "memory utilization", joka 100%;sta tipahti 70-80%... Onko mitään ideoita mistä voisi johtua? Ajureista poistettu P2 pakotus + Nicehash ainakin yrittää pitää kortin P0 modessa. Lisäksi Ethlargment on Nicehashin asetuksista päällä, jolla saa muutaman MH/s boostin. Powelimit on 70%, core 1800 MHz ja muistit 5805 MHz (+300 MHz).
Kyllä, ei juuri mitään vaikutusta. Tältä näyttää GPUZ:Most mining software requires at least 16 GB virtual memory. In systems with many GPU's, even more virtual memory is required to be able to work well with all mining software and algorithms. A good rule of thumb is to allocate 4 GB plus the total amount of memory on all GPU's. When using 5 GPU's with 6 GB of memory each, the virtual memory to allocate should be 4 GB + 5 * 6 GB = 34 GB.
- Open Control Panel and go to System
- Select Advanced system settings
- Click the Settings button in the Performance section
- Select the Advanced tab
- Click the Change button in the Virtual memory section
- Define at least 16 GB virtual memory size
Tämä varmaan tehty`?
Sulla vaihtui tuossa samalla DaggerHashimoton NBminer Phoenix mineriin. Minulla Phoenixin kanssa tuli paljon staleja (joku muu ehti mainata sen ensin), niin siirryin NBmineriin, vaikka Phoenix antoi karvan verran paremman hash raten. Tuossa sinullakin näyttäisi olevan 40% Staleja. NBminerissa minulla on nyt hylättyjä 2%.Kyllä, ei juuri mitään vaikutusta. Tältä näyttää GPUZ:
EDIT* Ja taas tulee +50 MH/s kuin taikasauvasta kun muistiohjaimen käyttö nousi yht'äkkiä 100%... Mikähän ihme tässä on? Jotakin epävakautta mahdollisesti kelloissa/alivolteissa?
Ei tietoa. FE kortti, joten sensoreita ei tietääkseni ole muistien lämmöille.Mites muistien lämmöt?
Laitoin Biossista load defaults, mutta ei vaikutusta asiaan. Edelleen tuo memory controller load pyörii 80% paikkeilla... Asensin Nicehashin ja ajuritkin uudestaan, ei muutosta.Luulin nähneeni näkyjä kun mulla kortti kävi myös välillä 50MH, kun ylikellotuksien yhteydessä olin jättänyt koneen rammit oletusasetuksille (ddr4 2100mhz) ja ryzenin IF vakioasetuksilla. Kun vaihdoin XMP-profiilin käyttöön 3600 mhz CL16 ja IF 1800, hashrate putosi takaisin 40MH/s.
Kunhan lämmöt pysyy kurissa.
Itselleni vastaten.... Täasä on taas kokeiltu kaikenlaista ja huomasin sellaisen erikoisuuden, että kun lasken muistikelloja -500 MHz defaultista, niin hasrate pysyy samassa tai jopa paranee vs. Default tai + 300 MHz ylikellotus... Kun muistit ovat -500 MHz niin silloin se memory utilization pysyy 100%:ssa. Powerlimit tai lämmöt eivät ainakaan GPUZ mukaan rajoita.Laitoin Biossista load defaults, mutta ei vaikutusta asiaan. Edelleen tuo memory controller load pyörii 80% paikkeilla... Asensin Nicehashin ja ajuritkin uudestaan, ei muutosta.
Phoenixilla tuli edelleen alle 40 MH/s, ei näy + 50 MH/s. Sain kuitenkin selvitettyä että tuo eriskummallinen käytös tuntuu johtuvan tuosta Ethlargmentpill:sta, eli kun sen poistaa Nicehashin asetuksista, niin kaikki toimii kuten pitääkin... MUTTA hasrate ei mene sinne 50 MH/s millään, välillä vain syystä tai toisesta käy siellä kiusoittelemassa.Kokeileppas ladata ihan standalone phoenix tai trex miner ja kato mitä arvoja antaa.
Vedetään toistaiseksi sitten tätä 40 MH/s. Asetuksina nyt powelimit 70% ja muistit defaultisti 5500 MHz. Ethlargmentpill aktivoituna...Eikös tuon kortin max hashit ole siellä 45-50 välissä, tokkopa enempää kulkee. Red panda mining youtubessa omistaa paljo erilaisia kortteja ja tekee niistä videoita jospa sielt löytyis apuja
Mikä näyttis kyseessä?Onko muilla tullut vastaan, että kone vetää yön aikana itsensä 0 Mh tilaan ja rivit vaan rullaa. Etherminer käytössä ja statsien mukaan tuo tapahtuu aamuyöstä, joten ei pitäisi olla mikään sleep tms. kun ne on disabloitu.
2070 Super, pienillä kelloilla vetää 40-42Mh/sMikä näyttis kyseessä?
En usko. Olen ihan aloittelija tässä hommassa ja etherminer on ihan default asetuksilla ollut nyt viikon. Kaikki pieni jeesi kelpaa!Large file konfattu?
Most mining software requires at least 16 GB virtual memory. In systems with many GPU's, even more virtual memory is required to be able to work well with all mining software and algorithms. A good rule of thumb is to allocate 4 GB plus the total amount of memory on all GPU's. When using 5 GPU's with 6 GB of memory each, the virtual memory to allocate should be 4 GB + 5 * 6 GB = 34 GB.
- Open Control Panel and go to System
- Select Advanced system settings
- Click the Settings button in the Performance section
- Select the Advanced tab
- Click the Change button in the Virtual memory section
- Define at least 16 GB virtual memory size
Tämä varmaan tehty`?
Phoenixilla tuli edelleen alle 40 MH/s, ei näy + 50 MH/s. Sain kuitenkin selvitettyä että tuo eriskummallinen käytös tuntuu johtuvan tuosta Ethlargmentpill:sta, eli kun sen poistaa Nicehashin asetuksista, niin kaikki toimii kuten pitääkin... MUTTA hasrate ei mene sinne 50 MH/s millään, välillä vain syystä tai toisesta käy siellä kiusoittelemassa.
Mitenkäs muiden hasratet 1080 ti:lla? Jotakin luin netinsyövereistä, että "Dag size" tai vastaava olisi heikentänyt tuota 1080 ti:n hasratea?
Nicehashsin käytöstä joku voisi linkata / kertoa mitä tiedostoja pitäisi muokata/puukottaa?