No nyt katottuna lämpöjä tuosta 3080 kun on hetken mainannu. Kuumana se käy muistin lämmöt avg noin 95c. Voi olla että kokeilla laskea tuosta +1100 alemmas muisteja. Vai paljonko näille on semmonen lämpö muisteille millä vielä kannattaa ajella?
Tähän kiinnostaisi kanssa saada vastausta täälläkin. Tämän threadin olen selaillut viimeiset muutama kymmenen sivua läpikotaisin, enkä ole ainakaan huomannut vastausta löytyneen. Googlella tulee lähinnä vastausta Nvidian ilmoittamasta "on ok jos Junction piikkailee käytössä 100-110c" mutta itseä vähän kammottaa nuo +90c lämmöt jatkuvassa käytössä. Jos jollain jotain valistunutta mutua, niin kuulisin kyllä mielelläni.
Olen nyt reilun viikon ajan louhintaa vasta höntsäillyt ja omalla 3080 TUF OC:lla:
Core -178, Memclock hävyttömästi +1700, Power target 64% ja tuulettimia pyöräytellyt tuossa 75-82% koska nuo junctionin lämmöt ahdistaa.
Junctionin lämmöt seilaa 88c-94c, vähän nyt säistä riippuen keskiarvo on siinä 90c-92c. Viileä (vielä toistaiseksi) hirsitalo asuimena ja konehuoneessa lämpötila ~19c.
+96mhs kulkee, 217w ja muistaakseni ~445kh/w.
Muistikelloja jos laskee vähänkin, niin näkyy aika välittömästi vauhdin tippuvan sinne 90mh/s tietämiin, lämpöihin ei vaikutusta, sama homma mikäli power targettia laskee esim 60%.
Etupaneelissa kolme Noctuan kotelotuuletinta puhistelee viileää ilmaa näyttikselle ja koneen kylki on auki. Louhijana T-Rex.
Jos siis noista Mem Junctionin turvallisista lämmöistä on oikeasti jotain "varmaa tietoa/mutua" niin kiinnostaisi kuulla. Pelikortiksi kuitenkin kortti ostettu, eikä huvittaisi käräyttää - louhiminen tuli vain yllättävänkin mukavaksi harrastukseksi tähän muun käytön kylkeen. Kaikkia vinkkejä kanssa otan mielelläni vastaan, näin nyyppä kun asian suhteen olen

Louhimisen myötä olen ensimmäistä kertaa alkanut pohtia myös näyttiksen lyömistä vesille

Ainut asia mikä kuumottaa on mahdollinen takuun menetys.
PS: Yksilöitähän nämä rajusti tosin on, kaveri koitti louhintaa samalla kortilla, eikä saanut Junctionia tippumaan alle sadan koneen kopan ollessa auki, ilman että tuulettimet oli lähempänä 100%, jätti siis leikin sikseen...