Yritän nyt säätää Binancea käyttöön, louhisin siis suoraan Binanceen, nykyisen Coinbasen sijaan.
Hyödyllisiä vinkkejä Binancen käyttöön?
Tarkoitus olisi mainata joku 0.1 tai vähän yli joka kestää mulla n. viikon, ja sitten ottaa poolista ne pois, ja myydä ja kotiuttaa Paypaliin. Mahdollisesti myös ostaa takaisin mikäli hinta tippuu sopivasti. Just muutama päivä sitten mä olisin halunnut ostaa ETH jollain 100 eurolla kun ajattelin että kun eth-bensan hinta oli silti melko korkea ja ETH oli tippunut jonnekin 1700e tasoon, että tuo nopeasti kiipeää takaisin 2k euroon, ja niinhän se tekikin, mutta Coinbase ei tukenut ostamista Paypalin kautta enkä halua kierrättää rahaa edestakaisin pankkitilin kautta, varsinkaan tuollaisia pieniä summia.
Tässä varmaan on se osoite mitä käyttää?
Koodi:
https://www.binance.com/en/my/wallet/account/main/deposit/crypto/ETH
Myös tuota Binancen wallettia vähän kiinnostaisi jos sillä pystyy tekemään allekirjoituksen. Mulla siis poolina Flexpool, mikä mahdollistaa 0% feen. Mutta saadakseen sen tiputettua tuosta 1% oletuksesta, täytyy käyttää wallet osoitetta ja allekirjoittaa se muutos sillä omalla lompakolla. Se taas ei onnistu noilla tavallisilla pörssien ETH osoitteella.
Tavallisella walletilla kuten MEV tuo ei oikein kannata. Flexpoolissa jokainen maksaa omat siirtokustannuksensa. Mulla on tällä hetkellä poolissa 0,13 ETH, ja siitä 1% on noin 3,44 USD. Yksittäinen siirto maksaa liki tuplasti tuon verran, ja jos walletista joutuu maksamaan täyden normaalin siirtokustannuksen exchangeen, niin se säästetty 1% fee kostautuu liki tuplasti suurempana siirtokustannuksena.
Mutta kun Binancella on oma pooli jossa ne voisi mainata noi kaikki Binance wallet->Binance exchange siirrot 1gwei hinnalla, niin silloin ehkä voisi saada enemmän ulos tuolta poolista. Mutta mä en tiedä onnistuuko tuo Binancen walletilla, ja että onko siinä alhaisemmat siirtokustannukset.