Mun mielestä tässä koko Junnila kohussa kyse siitä, kuinka paljon voi trollata politiikassa. Junnila vaikuttaa tyypiltä joka tykkää provosoida ja paljon. En ole kuitenkaan nähnyt hänen poliittisissa kannoissaan samanlaisia kannanottoja kuten oikeasti fasistisella sinimustalla. Tämä "ilmastoaborttikin" on ihan perusteltu kysymys, hihhulipuolue KD on nyt vetänyt herneen nenään kun koko maailma pitäisi ylikansoittaa synnytystalkoiden merkeissä.
Otteita Junnilan kirjallisesta kysymyksestä vuodelta 2019 : https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Kysymys/Sivut/KK_171+2019.aspx
Naiset haluaisivat vähemmän lapsia Saharan eteläpuolella, Junnila antaa ratkaisuehdotuksia ja Essayah sanoo sitä ekofasismiksi? Hohhoijaa.
Mun mielestä ainoa perusteltu syy Junnilan eroamiselle olisi se, jos pystyttäisiin osoittamaan yhteys menetettyjen ulkomaankauppojen ja Junnilan natsivitsien väliltä. Antifanttien ulina tai hyvesignalointi on paska peruste.
No onhan kokoomuksessa talouspuolella aika vasemmistolaisesti ajattelevia. Lisäksi siellä nytkin pidettiin valtava määrä tukia yllä mm. alue- ja järjestötuissa joten kyllä se paikoitellen enemmän kommunismia on kuin oikeistolaista politiikkaa.
Liberaalipuolueeseen voi käydä ilmoittautumassa kannattajaksi: Puoluerekisteri.fi
Itse kävin jo aikoja sitten täyttämässä
Otteita Junnilan kirjallisesta kysymyksestä vuodelta 2019 : https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Kysymys/Sivut/KK_171+2019.aspx
Yleisradio selvitti 25.4.2018 tutkimuksiin viitaten, että naiset Saharan etelänpuoleisessa Afrikassa saavat keskimäärin kaksi lasta enemmän kuin itse toivoisivat. Yle viittasi Maailmanpankin tutkimukseen, jossa todettiin edellä mainittujen alueiden naisten mahdollisuuksien päättää omasta kehostaan olleen hyvin vähäisiä. Perhesuunnittelusta puhuminen väestönkasvun kontekstissa ja ilmastonmuutokseen vaikuttavana tekijänä on Marie Stopes International -järjestön mukaan herkkä aihe. Afrikassa tilanne on se, että jos naiset saisivat itse päättää, maailmaan syntyisi vähemmän lapsia. Monilla heistä ei ole tieteellistä tai uskonnollista taustaa tai tuntemusta toisin kuin länsimaisissa yhteiskunnissa.
Afrikan väestörakenne aiheuttaa yhdyskunnille merkittäviä inhimillisiä kärsimyksiä. Ilmastonmuutoksen torjunnan kannalta on välttämätöntä, ettei Afrikan väestön ja talouden kasvu aiheuta samanlaista kasvua kuin Aasiassa viime vuosikymmeninä (Vihreä lanka 17.5.2019). Ilmastolakot ja muut marssit ympäri Eurooppaa voivat lievittää ahdistusta, mutta eivät sellaisenaan kykene vastaamaan IPCC:n asettamiin odotuksiin. Todellisilla ilmaston tulevaisuusinvestoinneilla ehkäisyyn ja etenkin ilmastoabortteihin eli ilmastonmuutoksen vuoksi väestöön kohdistettavilla toimilla Afrikan elinoloja voitaisiin merkittävästi parantaa ja ratkaista samalla yksi ilmastonmuutoksen keskeisimmistä haasteista.
Naiset haluaisivat vähemmän lapsia Saharan eteläpuolella, Junnila antaa ratkaisuehdotuksia ja Essayah sanoo sitä ekofasismiksi? Hohhoijaa.
Mun mielestä ainoa perusteltu syy Junnilan eroamiselle olisi se, jos pystyttäisiin osoittamaan yhteys menetettyjen ulkomaankauppojen ja Junnilan natsivitsien väliltä. Antifanttien ulina tai hyvesignalointi on paska peruste.
Junnilan ”natsivitsit” tuottavat päänvaivaa yrityksille – ministerin pitäisi avata ovia markkinoille, mutta nyt hänen matkaseuraansa epäröidään
Elinkeinoministerin johdolla tehdyt ulkomaanmatkat ovat parhaimmillaan hyvä vetoapu yritysten viennille. Nyt moni yritys miettii, onko ministerin maineesta jopa haittaa.
yle.fi
Kuinka moni Kokoomuslainen esimerkiksi? Taikka edes kuinka monta prosenttia vihervasemmistosta? Persut kävivät yhdessä vaiheessa niin ylikierroksilla että syyttelivät Kokoomustakin kommunistiseksi.
Tuo taisi olla pahemmanlaatuinen olkiukko.
No onhan kokoomuksessa talouspuolella aika vasemmistolaisesti ajattelevia. Lisäksi siellä nytkin pidettiin valtava määrä tukia yllä mm. alue- ja järjestötuissa joten kyllä se paikoitellen enemmän kommunismia on kuin oikeistolaista politiikkaa.
"Olin 18 vuotta kokoomuksen jäsen. Enää en ole. Jäsenyydestä luovuin aiemmin keväällä. Ratkaisu ei tunnu väärältä.Lauri Kattelus erosi kokoomuksesta – ”Puolueen linja ei enää vastaa arvomaailmaani”
Laitilan kaupunginjohtajana työskentelevä Kattelus ei sulata kokoomuksen ja perussuomalaisten hallitusyhteistyötä.yle.fi
Tämä päivä sen sijaan tuntuu. Pitkään tukemani liike asettui tukemaan ihmiskunnan historian synkimpiä aatteita sympatiseeranneita voimia"
Laitilan kaupunginjohtajana työskentelevä Kattelus erosi Kokoomuksesta. Hän ei kuitenkaan pystynyt löytämään omaa puoluetta kuten ei moni muukaan. Suomen poliittinen kenttä on suppeahko joka menee liberaalista vasemmistosta konservatiiviseen oikeistoon eikä liberaalia oikeistoa taikka konservatiivista vasemmistoa juurikaan ole.
Liberaalipuolueeseen voi käydä ilmoittautumassa kannattajaksi: Puoluerekisteri.fi
Itse kävin jo aikoja sitten täyttämässä