Honzo
Make ATK Great Again
Sanotaan nyt että olen aina ja kaikkialla äänestänyt Kokoomusta, eli vasemmallle kallellaan olevaa musta ei saa millään (ja joka vaaleissa olen äänestänyt vuodesta 1994).Tämä on ihan turhaa saivartelua ja näsäviisastelua, jota jostain syystä jotkut (varsinkin vasemmalle kallellaan olevat ihmiset, mutta ei toki rajaudu pelkästään heihin) jaksavat aina harrastaa jos ei oikein mitään oikeitakaan vasta-argumentteja ole, mutta halutaan ohjata keskustelua pois itse asiasta. Jos sanoo, että kaksi kaljaa on ok, mutta kolme ei, niin sitten näsäviisastellaan no saako juoda kaksi ja puoli? Mitä itseasiassa tarkoittaa edes juoda? Mitä tarkoittaa virkatehtävä? Pitääkö pystyä kaikkiin virkatehtäviin? Entä jos on väsynyt, eikä sen takia pysty antamaan kaikkeansa työtehtävillee?
On ihan selvää, että yön pikkutunneilla bailaava pääministeri ei todennäköisesti ole kykeneväinen tarvittaessa siirtymään hoitamaan virkatehtäviään lyhyellä varoajalla, ja että hänen olisi tullut antaa kapula jollekin muulle viikonlopuksi. Mokattua tuli, mutta myöntää ei voi.
Mutta saivarellaan ihmeessä lisää.
Eli sun mukaan normiviikonloppuna pääministerillä ei ole mitään asiaa juhliin /baariin? Koska normiviikonloppuna PM on aina töissä. Pitää siis ottaa lomaa/siirtää tehtävät jollekin muulle? Mistä tiedät, että esim. ko. yönä Sanna ei olisi pystynyt siirtymään virkatehtäviin tarvittaessa nopeasti (vaikkapa tunnin sisällä)?