- Liittynyt
- 03.05.2018
- Viestejä
- 3 646
Ilmeisesti tuossa useampien matalajänniteakkujen kanssa tärkeintä olisi se, että BMS yksiköt voi kytkeä samaan "CAN väylään" tai mikä ohjausväylä nyt onkaan käytössä Invertterin suuntaan.
Sitten plussat ja miinukset samaan virtakiskoon kiinni ja tuo virtakisko sitten kiinni invertterin Bat+ ja Bat- napoihin.
Jos akkuja ketjuttaa toistensa läpi, niin vikaantuva akku välissä katkaisee ketjun. Lisäksi virta kulkee lopen ekan akun kautta invertterille. Siksi tuo virtakiskon käyttö on oleellinen jo kahden LV -akun kanssa(käännän "busbar" termin virtakiskoksi, voi olla että tälle olisi jokin toinenkin nimitys olemassa?).
Sitten plussat ja miinukset samaan virtakiskoon kiinni ja tuo virtakisko sitten kiinni invertterin Bat+ ja Bat- napoihin.
Jos akkuja ketjuttaa toistensa läpi, niin vikaantuva akku välissä katkaisee ketjun. Lisäksi virta kulkee lopen ekan akun kautta invertterille. Siksi tuo virtakiskon käyttö on oleellinen jo kahden LV -akun kanssa(käännän "busbar" termin virtakiskoksi, voi olla että tälle olisi jokin toinenkin nimitys olemassa?).